Satuttaminen kiihottaa

Sadisti

Ainakin minua anaaliseksissä kiihottaa se, että tiedän ja kuulen sen sattuvan.

7

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattuu

Niinhän se on ja toinen osapuoli siitä nauttii, niin kaikki on tyytyväisiä.

• kiki

oon 18-vuotias tyttö pk-seudulta ja peppuni on vielä koskematon..
      Sanoit että sinua kiihottaa kun kuulet ja tiedät toista sattuvan.....minua taas lievä kipu kiihottaa..ja täysin alistuneena olo...peppu pystyssä, nilkat ja ranteet sidottuna olisin täysin avuton...peppuni olisi punainen ja herkkä antamistasi piiskan iskuista. ..yllättäen survaisisit mahtavan kullisi kerralla syvälle kiimasta kosteaan pilluuni....aaahh..pienimmästäkin voihkaisusta antaisit tuntuvan läimäyksen pepulleni. ...ollessasi jo lähellä laukeamista, vetäydyt yllättäen pois..kohta tunnen viileän rasvan peppureijälläni ja sormiesi leikittelevän siellä..nolostun, mutta samalla tunnen mielihyvää.. täysin varoittamatta työnnyt pyllyyni ja saat minut huutamaan tuskan ja nautinnon sekaisesti....lopulta purkaudut rajusti pyllyyni ja annat myös minulle luvan laueta........jos olen ilman lupaasi jo saanut, ei piiskasi ehkä tunne armoa..

T:Kiki
      [email protected]

kaikki joita kiinnostais joku tollanen niin kirjotelkaa...

• Anonyymi

Hävetkää!

• Kyllä!!kerralla pohjaan ja kunnon naintia heti👍tuntuu mahtavalta vielä kun panoa huorittelee ja haukkuu lutkas niin nam😘!!

• Anonyymi

Se on just näin. Itse olen ottava osapuoli ja vain oma vaimoke on sträpännyt valtavalla dildollaan. sattuu niin saamaristi, ei tunnu millään tavalla hyvältä, mutta se täydellinen alistuminen ja nöyryytys siinä kiehtoo. Joskus vaimoke vaivautuu sitomaan käteni sängyn päätyyn, silloin tiedän, että edessä on pitkä sessio ja sitominen siksi, ettei lutka pääse pakoon kesken. Kun hän saa orgasmin, hän yltyy aivan vimmattuun tahtiin. Hän huutaa nautinnosta ja minä kivusta. Joskus peppusession jälkeen hän haluaa normaalia seksiäkin tai pelkän nuolemisen. Koskaan ei voi etukäteen tietää mitä tulee ja kuinka pitkään.

• Anonyymi

Kyllä kunnon ote lonkista kiinni sit kyrpä väkisin suoleen, pantava huutaa kivusta tosi kiihottavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kunnon ote lonkista kiinni sit kyrpä väkisin suoleen, pantava huutaa kivusta tosi kiihottavaa.

Juuri noin nam👍👍😘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      245
      3273
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      130
      2338
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1845
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      222
      1804
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      1681
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1344
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      55
      1325
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1100
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      98
      1048
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      59
      1037
    Aihe