tunne vikainen

jeeti

Oletteko huomanneet olevanne jotenkin tunne vikaisia rakastumisen suhteen, mulle ei millään kolahda kunnolla, vaikka hyviä miehiä on tullut paljon vastaan.

8

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • codetsu

      :mies näkökulma:

      yksi kaverini sanois sen joskus aika hyvin

      "rakaudella ei ole takuuta.."

      ensin en sitä uskonut mutta nyt luulen tietäväni mitä
      ystävänä tarkoitti sanoessaan näin
      ja niin oikeassa oli

      joskus sitä antoi palaa tunteitensa kanssa ihan täysille kun se "oikea" kolahti kohdalle
      mutta ei enään se tunnekin on jo kadonnut jonnekin syvälle
      tai sitten ne "oikeat" ovat kadonneet tästä maailmasta sellaisia ei vain enään ole

    • vaan ominaisuus

      Ei todista mitään. Tiedät kyllä ja neitsyt, jos kuka tietää, milloin on se oikea. Kierrä turhamaiset teeskentelevät oliot. Neitsyen rakkaus kestää taas sitten pitempään johtuen ehkä siitä, että harvoin todella kolahtaa.
      Monet merkit (vaaka, kalat kaksoset myös kuu-sellaiset) rakastuvat rakkauden vuoksi.
      Mahtaako olla joku planeetta vesimiehessä? Missä kuu on?

      • sen verran

        Mitä lie tarkoittaa? Mutta tässä jotain:

        "vesimies ja neitsyt ovat alemman luomakunnan ja muodon rakentamisen kautta erittäin läheisesti toisiinsa liittyneitä. Myös Jupiterin kautta yhdistyvät nämä kaksi merkkiä ja Jupiter yhdessä Neptunuksen kanssa vaikuttaa olennaisesti Toisen säteen (Rakkaus-Viisaus)alasvirtaamiseen neitsyessä. Meidän on syytä muistaa, että neitsyen kautta virtaa kaikista voimakkaammin Toinen säde tänä aikana, kuin minkään muun merkin kautta"

        http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/Esoastro_teemakk/0708 Teemakk 6_ NEITSYT.pdf


      • vaan ominaisuus
        sen verran kirjoitti:

        Mitä lie tarkoittaa? Mutta tässä jotain:

        "vesimies ja neitsyt ovat alemman luomakunnan ja muodon rakentamisen kautta erittäin läheisesti toisiinsa liittyneitä. Myös Jupiterin kautta yhdistyvät nämä kaksi merkkiä ja Jupiter yhdessä Neptunuksen kanssa vaikuttaa olennaisesti Toisen säteen (Rakkaus-Viisaus)alasvirtaamiseen neitsyessä. Meidän on syytä muistaa, että neitsyen kautta virtaa kaikista voimakkaammin Toinen säde tänä aikana, kuin minkään muun merkin kautta"

        http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/Esoastro_teemakk/0708 Teemakk 6_ NEITSYT.pdf

        Joo pitkästä aikaa kunnon linkki. Tuon yhteyden pystyn aistimaan ensin veskariäitini kautta ja sitten veskaripuolisoni kautta. Ihmeellistä on, että minussa ei ole mitään veskaria (?) mutta veskaripuolisossani on neitsyttä. Luulen vaan että esoteerinen astrologia avaa yhteyden tähän. Siihen olen uskonut jo kauan. En vain ole osannut tulkita sitä. Kuitenkin luotan vaistoon, olipa se mitä tahansa.


      • joka paikassa
        vaan ominaisuus kirjoitti:

        Joo pitkästä aikaa kunnon linkki. Tuon yhteyden pystyn aistimaan ensin veskariäitini kautta ja sitten veskaripuolisoni kautta. Ihmeellistä on, että minussa ei ole mitään veskaria (?) mutta veskaripuolisossani on neitsyttä. Luulen vaan että esoteerinen astrologia avaa yhteyden tähän. Siihen olen uskonut jo kauan. En vain ole osannut tulkita sitä. Kuitenkin luotan vaistoon, olipa se mitä tahansa.

        ulvotaan sitä, että vesimies ja neitsyt eivät sovi yhteen niin minusta se tuntuu jotenkin uskomattoman kummalliselta. toinen takertuu yksityiskohtiin ja toinen kokonaisuuksiin, toinen suunnittelee, toinen tekee, molemmat ovat "tunneköyhiä" mutta herkkiä. en ymmärrä. juuri nuo ominaisuudet voivat myös täydentää toisiaan. kaksi merkkiä, jotka rakastavat loputtomasti löytäessään sen oikean. kaksi merkkiä, jotka rakastavat riippumattomasti. mikä nyt voisi olla hienompaa kuin se.

        kiitos linkistä myös!


      • yhteydestä
        vaan ominaisuus kirjoitti:

        Joo pitkästä aikaa kunnon linkki. Tuon yhteyden pystyn aistimaan ensin veskariäitini kautta ja sitten veskaripuolisoni kautta. Ihmeellistä on, että minussa ei ole mitään veskaria (?) mutta veskaripuolisossani on neitsyttä. Luulen vaan että esoteerinen astrologia avaa yhteyden tähän. Siihen olen uskonut jo kauan. En vain ole osannut tulkita sitä. Kuitenkin luotan vaistoon, olipa se mitä tahansa.

        olen neitsyt-mies ja pohjattoman rakastunut vesimiesnaiseen. en ole ennen tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. joskus jopa tuntuu, että hän olisi jossain aivan lähellä, vaikka hän ei olisikaan paikalla. kuulostaa hullulta, mutta tuo yhteys kenties jossain määrin pitää paikkaansa. tai sitten tämä on vain toiveajattelua.


      • meillä jo 20 v
        joka paikassa kirjoitti:

        ulvotaan sitä, että vesimies ja neitsyt eivät sovi yhteen niin minusta se tuntuu jotenkin uskomattoman kummalliselta. toinen takertuu yksityiskohtiin ja toinen kokonaisuuksiin, toinen suunnittelee, toinen tekee, molemmat ovat "tunneköyhiä" mutta herkkiä. en ymmärrä. juuri nuo ominaisuudet voivat myös täydentää toisiaan. kaksi merkkiä, jotka rakastavat loputtomasti löytäessään sen oikean. kaksi merkkiä, jotka rakastavat riippumattomasti. mikä nyt voisi olla hienompaa kuin se.

        kiitos linkistä myös!

        Vesimies-neitsyt liitto ei ole mikään helppo tai miten sen ottaa. Nykyisin on pappien tapana varoittaa morsiusparia avioliiton vaikeuksista. On olemassa vain vaikeita, hyvin vaikeita ja mahdottomia liittoja, Ei se kyllä ennen ollut tavallista, jos varoittavia ääniä kuuli ollenkaan muilta kuin omalta suvulta. Mieleeni on jäänyt sanonta, että "akanotossa, talonteossa ja autonostossa ei järkipuhe auta". Niin sen pitääkin olla.
        Mutta sitten tuohon mitä osuvasti ja järkevästi kuvailit. Vakka ja kansi ovat löytäneet toisensa ja täydentävät toisiaan. Meidän liitossa(20 v) käytännön asiat hoituvat siten että vesimiesvaimo (kuu neitsyessä) näkee asiat ja minä neitsyt haen ratkaisua. Me luotamme omaan pätevyysalueeseemme, emmekä puutu siihen mitä emme ymmärrä toistemme alueelta. Kun toteuttamiskelpoinen ratkaisu on löytynyt, punnitsemme sen vielä molemmat yhdessä ja teemme päätöksen. Tämä on koskenut kaikkia suuria asioita, talonteon, akan/ukon ottamisen ja auton oston...
        Tämä yhdistelmä on kypsiä aikuisia varten, mutta yhteenliittymisen on kuitenkin tapahduttava jo varhain. Vai mitä?


    • lähinnä tunnen

      olevani hankala, vittumainen, kylmä jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe