Chrysler Stratus, käyttökokemukset

dzjeiaar

Tiedustelisin kokemuksia Chryslerin Stratuksesta, vuosimallia väliltä 1995-1998, mitä lapsen vikoja löytyy ja ovatko osat yleensä ottaen kuinka kalliita? Ajattelin tuoda kyseisen kulkuneuvon Saksasta jos kaikki menee hyvin.

Kiitos jo etukäteen.

13

9253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -95

      Toin berliinistä 95 2,5l aut146000km kaikilla herkuilla 2 vk sitten joten vikoista en tiedä. Hinta saksassa 2600e. Suomessa rek ja katsastettu ja rahdit muut palkkiot 5900e. verot.

      • dzjeiaar

        Auto siis tuli maksamaan 2600 € 5900 € = 8500€? Teitkö kaikki hommat itse vai jonkun trokarin kautta?


      • -95
        dzjeiaar kirjoitti:

        Auto siis tuli maksamaan 2600 € 5900 € = 8500€? Teitkö kaikki hommat itse vai jonkun trokarin kautta?

        Hinta 2600e saksassa. Suomessa avaimet käteen periaatteella 5900e eli välittäjä otti 3300e.Verot puuttuu vielä hinta pitäis olla noin 10000e yhteensä.


    • rowe

      Hyvä auto ja hyvännäköinen.
      Erottuu marketin pihalla edukseen. Vikoja vähemmän kuin edellisissä autoisani Audi/Ford/Rellu.
      Rohkeasti ostelemaan Tullin sivulla on esimerrkejä Stratuksen verokohtelusta.
      Kannattanee matkusta itse katsomaan ja tuoda vaikka kaksi kun katsoo ton toisen kaverin maksamia välityspalkkioita.

      • dzjeiaar

        Tuntuu aika kovilta noi välitys palkkiot mitä edellinen kaveri oli maksanut, luulisin että auton saisi 8000€ - 9500€ veroineen Suomeen. Kiitoksia tiedoista. :)


      • Onnellinen omistaja
        dzjeiaar kirjoitti:

        Tuntuu aika kovilta noi välitys palkkiot mitä edellinen kaveri oli maksanut, luulisin että auton saisi 8000€ - 9500€ veroineen Suomeen. Kiitoksia tiedoista. :)

        Jos etsit vielä parempaa niin etsi vaan mutta älä kyllästy etsimiseen!


    • bou

      iteselläni on ollut 2 litrainen -96 stratus noin puolitoista vuotta ja vikoja on ollut vaikka mitä mutta autoliike antoi ostaessa autolle puolen vuoden täyden takuun joten ei oma rahapussi alkuun rasittunut. ja vika lista alkaa....

      -eka kuukausi meni erittäin hyvin mutta sitten alkoi starttaaminen tuottaa tuskaa akku hyytyi autoliike vaihtoi uuden akun mutta pari viikkoa niin taas ei startannut, no takakontissa oli valo palanut koko ajan kytkin risa.

      -ja taas ajeltiin vähän aikaa ilmastoinnin kompura petti autoliike vaihtoi takuuna tuli hintaa kuulemma 1000€

      -no tuli syksy ikkuna jäi alas, oli muuten kiva ajaa 50 kilsaa mukavan viileä sää puhalti sisään, no autoliike vaihtoi koko kytkin satsin oveen takuuna ja taas oli lämmin.

      -ja sitten startti ongelmiin taas ei suostunut auto käynnistymään ei muuta kuin hinamaan autoliikkeeseen. No vaihdettu akku oli kuulema sökö laittoivat taas uuden ja on sen jälkeen kyllä startannutkin ihan ok.

      -sitten menikin puoli vuotta ilman ongelmia ja joutui siirtymään oman rahan käyttöön katalysaattorista sisältä helyt irti auto rämisi kivasti tyhjäkäynnillä ja kiihdyttäessä, niin sittenhän se vielä alkoi nykimään happitunnistin rikki.

      -no sen jälkeen viikko tai kaksi niin kytkin naksahtaa kun polkaisee autoliike sanoi että pitäisi ottaa kytkin auki ja vaihtaa helyt päätin että auto vaihtuu.

      -niin vielä yksi juttu check engine valo vilkkui viisi kertaa jos joku tietää vika koodin mitä tarkoittaa niin ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mikä sitä nyt VAIVAAAAAAA!

      Näin hyvä auto on Chrysler Stratus 2.0L -96 mittarissa tällä hetkellä 183000km

      • dzjeiaar

        Hyhhyh, ei kyllä antanut hyvää kuvaa. :| Ehkä kuitenkin pitäisi keskittyä Volvoon loppujen lopuksi.


      • Jamppa
        dzjeiaar kirjoitti:

        Hyhhyh, ei kyllä antanut hyvää kuvaa. :| Ehkä kuitenkin pitäisi keskittyä Volvoon loppujen lopuksi.

        Noi viat mitä tuossa on kuulostaa aika semmoisilta ettei luulisi huonon pidonkaan olevan syynä.
        Minulla on -96 stratus ja kilometrejä 173 tuhatta; ollut minulla 110 tonnista asti ja nyt juuri vasta tuli ensimmäinen vika vastaan; alatukivarren (etu) nivel sökö.
        Muuten vikoja ei ole ollut ja matka on taittunut leppoisasti. Toisaalata tilastot ei ainakaan puhu Volvon hankkimien puolesta mutta itse olen sitä mieltä, että suurin osa ongelmista johtuu yleensä huonosta pidosta ja toisaalta tuntuu että kaikissa autoissa on ongelmia jossain määrin. Chysler ei ole kyllä erityisen edullinen vaihtoehto jos paikat alkaa hajota...


      • sebe2002

        Itseltä löytyy 2002 sebring 2,7 l. mittarissa nyt 180.000km. Nyt vajaa vuosi ajokokemusta ja kehuta täytyy. Näitä autoja siis pitää huoltaa, tarkastella nesteitä yms eikä vain pakon edellä vaihdella osia esim katsastuksen yhteydessä.
        Varaosat olen tilannut USA:sta ebaysta, merirahtina atlantin yli. Kalliimmat huollot teetän virossa ja pienemmät saa hoitaa paikallinen greasemonkey.


      • vaskys

        Mul kyseinen vm2000 312000 mittarissa ajo-ominaisuudet kuin bemarissa 7-8l satasella imee kaikki toimii eikä ruostetta missään. Ajattelin hommata toisen 2.5l koneella ja rätillä. Erottuu tosiaan marketin parkissa on aika häijyn näköinen edest katsottuna ja selkeesti matalampi kuin muut en voi moittia.Hyvä Auto.


    • Kotinikkari

      Tietäiskö joku mikä vaivaa stratus tiptronikki automaattilaatikkoa.
      Ei taida 2 isonpaa,nopeusmittari ei toimi,vaiteen valinnat täyttö näytössä vai 1.stä.joka tapahtuu ensimäisen siiron jälkeen vaihteen valitsemisesta,ainostaan valitsee näytöstä 1.n,vaikka olisi missä asennossa.
      Laatikkoon vaihdettu uudet öljyt af4 Chryslerin tarkoitettu made in u.s.a,sekä suodatin,sekä uusittu kumpikin mangeetti antura.
      Missä mahtaa olla ongelma?

      • sebe2002

        minkä vikakoodin antaa keydancella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe