Tapasin ihanan miehen ja oon tosi ihastunut ja tunne on takuulla molemminpuolinen, mutta ongelmana ikäero. Eli olen itse 26 ja mies 40. Mitä mieltä olette? Onko sairas yhdistelmä? Tarkoitan siis vakavassa mielessä.
Liian suuri ikäero?
6
1177
Vastaukset
- Nainen
Ei se ole liian iso jos toinenkin on tosissaan, mulle kävi kolme vuotta nuoremman kans huonosti...ja nyt korjailen särkynyttä sydäntäni...
- 3:n äiti
jos kaksi ihmistä rakastavat toisiaan!
Seuraus se voi olla, jos kumpikaan ei ole varma
tunteistaan ja kantaa epäilystä rinnassaan.
Siis, tulta päin täysin palkein :)) - n42+m25
aika kinkkinen juttu..se voi onnistuu tai sitten ei!? ite olen kihloissa ja rakentamassa yhteistä kotia 17vee nuoremman miehen kanssa, mutten osaa sanoa onnistuuko liitto..kukapa tänäpäivänä voi olla varma mistään! nuorena luulin et avioliittoni ex-miehen kanssa kestää hautaan mut olin väärässä ja tuli ero yhteisistä lapsista huolimatta.. niin ei tohon sun kysymykseen ole vastausta! täytyy vaan kuunnella itseä ja toista, tehdä selväksi asia itselle ja nauttia elämästä.. epäröinti vie vaan turhaa energiaa.. muitten puheista ei kande välitää, ovat vaan kateellisia ja tiukkapipoja..jotka yleistävät vääriä ja vanhoillisia käsityksiään ns. maailmannapoja jotka eivät tiä asioista koska ne eivät ole heidän asioita.. luulevat vaan tietävän.. heh.. onnea matkaan teille ikäerosta huolimatta
- Tumma ponnari
...kirjoittelen netissä yli 40-vuotiaan kanssa ja olen myös 26.v. tyttönen.Minua ainakin kiinnostaa vanhemmissa miehissä heidän elämänkokemuksensa.Samanikäiset miehet kuten minä ovat vielä niin "poikasia".Ja jos kemiat käy yhteen,en välitä ikäerosta!
- Karva-Arska
Tärkeää on, että henkinen ikä ei poikkea liikaa. Moni nelikymppinen äijä on sisältä 15 vee - ja sitten tulee ongelmia toisella tavalla kuin ajatteli...
- SIIPA
No moi!
Itse olen 42 vuotias nainen ja mieheni on 27v. On oltu naimisissa kohta 9 vuotta, eikä meitä ole ikäero vaivannut koskaan sillä jos on samanlainen ajatusmaailma ja käsitykset elämästä silloin on mahdollisuudet onnistua. Mutta eihän sitä koskaan tiedä kokeilematta, uskoisin että enemmän se harmittaa myöhemmin jos ei uskalla kokeilla yhdessä oloa vaikka kumpaakin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750