Kävi tässä iltana eräänä, että kesken
tasaisen matka-ajon 9-5:sta hävisi lähes kaikki
virrat. Moottori sammui, samaten kaikki sähköt
paitsi ajovalot.
Siinä sitten rullailin auton tien poskeen.
Parkissa käänsin virta-avaimen off-asentoon ja
takaisin on:lle. Virrat tuli ja auto käynnistyi
täysin normaalisti, ei vikailmoja.
Tilanne ei ole uusiutunut, tosin siitä on kulunut vasta n. 1 viikko.
Muistan lukeneeni jossakin ketjussa kokemuksia
vastaavasta, selailin ketjuja aika kauas taaksepäin mutta en löytänyt...
Eli onko muilla kokemuksia vastaavasta tai jopa
tietoa tuon aiheuttajasta?
Auto on 9-5 2.0t Wagon A, vm. -01
Sähköt hävisi 9-5:sta
4
1001
Vastaukset
- sama kokemus...
oli minulla viime talvena.
Teki kaksi eri kertaa eri päivinä.
Kolmannella sammumiskerralla olikin sitten syynä DI-kasetti, joka siis possahti kesken ajon.
En tiedä oliko se syynä myös kahteen ekaan sammumiseen.
Auto 9-5 Aero wagon aut. -01- foo
Minulla taas ei meinannut lähteä 9-5 Aero vm.-02 käyntiin viime viikolla, kunnes pikkuisen painoin jalalla kaasua. Ilma oli hyvin sumuinen, jos sillä nyt oli vaikutusta asiaan. Tuli mieleen, että pitäisikö Engine Checkin mennä loppuun ennenkuin käynnistää moottorin? Manuaalista en löytänyt tähän kommenttia. Mutta kyllähän nykyaikaisen auton pitäisi lähteä käyntiin ilman kaasuun koskemista. DI-boksi on viikko sitten vaihdettu, kuten myös tulpat.
- läppäkotelo?
foo kirjoitti:
Minulla taas ei meinannut lähteä 9-5 Aero vm.-02 käyntiin viime viikolla, kunnes pikkuisen painoin jalalla kaasua. Ilma oli hyvin sumuinen, jos sillä nyt oli vaikutusta asiaan. Tuli mieleen, että pitäisikö Engine Checkin mennä loppuun ennenkuin käynnistää moottorin? Manuaalista en löytänyt tähän kommenttia. Mutta kyllähän nykyaikaisen auton pitäisi lähteä käyntiin ilman kaasuun koskemista. DI-boksi on viikko sitten vaihdettu, kuten myös tulpat.
Minulla meni läppäkotelo 9-5 Aero autom -01 samoin viime talvena.
Ei enää käynnistynyt tai pysynyt käynnissä ilman kaasuun koskemista.
Linkkasin korjaamolla ja yrittivät korjata vanhaa osaa.
Ei auttanut lopulta kuin vaihtaa läppäkotelo. - foo
läppäkotelo? kirjoitti:
Minulla meni läppäkotelo 9-5 Aero autom -01 samoin viime talvena.
Ei enää käynnistynyt tai pysynyt käynnissä ilman kaasuun koskemista.
Linkkasin korjaamolla ja yrittivät korjata vanhaa osaa.
Ei auttanut lopulta kuin vaihtaa läppäkotelo.> Minulla meni läppäkotelo 9-5 Aero autom -01
> samoin viime talvena.
> Ei enää käynnistynyt tai pysynyt käynnissä
> ilman kaasuun koskemista.
...hyvä tietää. Tosin sen jälkeen tätä ei ole tapahtunut kun olen ajanut Check Enginen loppuun ennen starttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032