Koskettaminen

mitä merkitsee

olkapäälle koskettaminen ohikulkiessaan?

14

5361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskettelija

Että pidän sinusta erittäin paljon.

• voisi olla
      • nauraa..hah hah

..tuolle katkelmalle.

• koskettamisesta

itse teen sitä joskus, sillä hetkellä, kun tunnen mielettömästi jotain kohtaan jotakin. se on tavallaan tapa osoittaa toveruutta, "sinä riität juuri tuollaisena"-tyylisesti, samalla siihen liittyy aito rakkauden osoitus ainakin minulla. harvoin koskettelen, tietäisipä hän mitä merkitsee minulle, juuri silloin kun teen niin.

• paikkana

sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.

• niiiiin
        paikkana kirjoitti:

sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.

olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.

• osaa suhtautua?
        niiiiin kirjoitti:

olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.

tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?

• sitä tarkoitan
        osaa suhtautua? kirjoitti:

tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?

Osuit naulan kantaan. Mä tykkään koskettaa olkapäähän ihan tosi mielessä!

• Anonyymi

Mutta esim. Jos nainen on ruvennut seurustelemaan jonkun muka "paremman" vaihtoehdon kanssa, niin mun mielestä sen on tosi typerää tulla koskettamaan sitä "huonompaa" vaihtoehtoa lohdun tai sympatian osoittamiseksi, todella typerää😑

• surku&parku

"olet niiiiin säälittävä"

• ei välttämättä

tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.

• ei muuta merkitystä
        ei välttämättä kirjoitti:

tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.

tyyliin olethan niin tyhmä ja ruma, mutta kuitenkin ihminen.

• ihmisestä
        ei välttämättä kirjoitti:

minulle olkapäähän koskettaminen merkitsee suhteellisen paljon. olen niitä ihmisiä, joka ei mene syliin suoraan, varsinkin jos juttu on muuten epävarmalla pohjalla. ilmaisen sillä rakkautta( on muutenkin hankala ilmaista sanallisesti tunteitaan, kun ei ole varma vastapuolesta). Seksi sitten kertookin erittäin paljon välittämisestä, jos sille tasolle mennään. Ei kaikkeen heti pysty, jostain on aloitettava, olkapäästä.

• kulttuureissa

eri asiaa. Minulle lähinnä sitä, että hei minulla on asiaa, silloin kosken toista olkapäähän, jotta saan hänen huomion. Toinen, että "anteeksi, väistätkö vähän", jos joku on väkijoukossa edessä ja melu kova.

Mutta kosketuksia on monenlaisia...kerran joku tuli takaa, kun istuin, koski niin hellästi molempia olakpäitä ja sitten sano vaan moi ja jatkoi matkaansa. Se tuntui erityisen ihanalta ja persoonalliseltakin, jäipä oikein mieleen..puolitutusta henkilöstä oli kysymys. Vinkki miehille, tuolla liikkeellä saatte ainakin jonkun naisen sekoamaan hetkeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4642
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3515
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3276
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2668
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2663
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2149
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2034
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1950
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1571
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1458
    Aihe