Koskettaminen

mitä merkitsee

olkapäälle koskettaminen ohikulkiessaan?

14

5140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskettelija

Että pidän sinusta erittäin paljon.

• voisi olla
      • nauraa..hah hah

..tuolle katkelmalle.

• koskettamisesta

itse teen sitä joskus, sillä hetkellä, kun tunnen mielettömästi jotain kohtaan jotakin. se on tavallaan tapa osoittaa toveruutta, "sinä riität juuri tuollaisena"-tyylisesti, samalla siihen liittyy aito rakkauden osoitus ainakin minulla. harvoin koskettelen, tietäisipä hän mitä merkitsee minulle, juuri silloin kun teen niin.

• paikkana

sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.

• niiiiin
        paikkana kirjoitti:

sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.

olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.

• osaa suhtautua?
        niiiiin kirjoitti:

olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.

tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?

• sitä tarkoitan
        osaa suhtautua? kirjoitti:

tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?

Osuit naulan kantaan. Mä tykkään koskettaa olkapäähän ihan tosi mielessä!

• Anonyymi

Mutta esim. Jos nainen on ruvennut seurustelemaan jonkun muka "paremman" vaihtoehdon kanssa, niin mun mielestä sen on tosi typerää tulla koskettamaan sitä "huonompaa" vaihtoehtoa lohdun tai sympatian osoittamiseksi, todella typerää😑

• surku&parku

"olet niiiiin säälittävä"

• ei välttämättä

tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.

• ei muuta merkitystä
        ei välttämättä kirjoitti:

tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.

tyyliin olethan niin tyhmä ja ruma, mutta kuitenkin ihminen.

• ihmisestä
        ei välttämättä kirjoitti:

minulle olkapäähän koskettaminen merkitsee suhteellisen paljon. olen niitä ihmisiä, joka ei mene syliin suoraan, varsinkin jos juttu on muuten epävarmalla pohjalla. ilmaisen sillä rakkautta( on muutenkin hankala ilmaista sanallisesti tunteitaan, kun ei ole varma vastapuolesta). Seksi sitten kertookin erittäin paljon välittämisestä, jos sille tasolle mennään. Ei kaikkeen heti pysty, jostain on aloitettava, olkapäästä.

• kulttuureissa

eri asiaa. Minulle lähinnä sitä, että hei minulla on asiaa, silloin kosken toista olkapäähän, jotta saan hänen huomion. Toinen, että "anteeksi, väistätkö vähän", jos joku on väkijoukossa edessä ja melu kova.

Mutta kosketuksia on monenlaisia...kerran joku tuli takaa, kun istuin, koski niin hellästi molempia olakpäitä ja sitten sano vaan moi ja jatkoi matkaansa. Se tuntui erityisen ihanalta ja persoonalliseltakin, jäipä oikein mieleen..puolitutusta henkilöstä oli kysymys. Vinkki miehille, tuolla liikkeellä saatte ainakin jonkun naisen sekoamaan hetkeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe