Yhteistyö eri tahojen kesken

Hei,

jo vuosikymmenien ajan alueen kunnat on eritavoin tehneet yhteistyötä.. on ollut kuntainliittoja..ym.

Kuntien kuten koko tällä alueella olevien kaupunkienkin pitää tehdä yhteistyötä, niin terveystoimen, koulutoimen kuten monella muullakin saralla..

On paljon hyviäkin asioita aikojen saatossa tehty, vanhat hyvät asiat on tässä nykyajan tohinassa jätetty huomioimatta, miksi ja minkä vuoksi?

7

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikaa

Helppo ja yleinen syy.Oma napa on etusijalla.

• Moni asia saadaan paremmin toimimaan kun koko alue tekee keskenään yhteistyötä.. Sanotaan ettei ole aikaa.. aina voi palkata lisätyövoimaa.. jos itse ei kerkiä..

• on joskus
        pirre-tyttö kirjoitti:

Moni asia saadaan paremmin toimimaan kun koko alue tekee keskenään yhteistyötä.. Sanotaan ettei ole aikaa.. aina voi palkata lisätyövoimaa.. jos itse ei kerkiä..

Toiminut, se suuri yhteen kuuluvaisuuden tunne,"talkoohenki",sen aika vaan on auttamatta ohi.Olimme joskus yhtä suurta perhettä,emme enää.

• tyhjätaskut
        pirre-tyttö kirjoitti:

Moni asia saadaan paremmin toimimaan kun koko alue tekee keskenään yhteistyötä.. Sanotaan ettei ole aikaa.. aina voi palkata lisätyövoimaa.. jos itse ei kerkiä..

sitä ei monilla ole.

• tyhjätaskut kirjoitti:

sitä ei monilla ole.

Kunnille, yrityksille ym. tahoille on olemassa eri tukimuotoja.. joita voi käyttää.. tämä alue kaipaa kehittymistä, se kaipaa yhteistyötä eri kuntien kesken.. vuosien aikana on tehty paljon asioita, joilla tätä aluetta kehitettiin..

Ennen vanhaan ihmisillä ja yhteisöillä toimi talkoo henki, toista mentiin auttamaan.. ei kaikkeen tarvitse rahaa, toki se yksi välttämättömyys tässä suomalaisessa yhteiskunnassa on.. sitä tarvii jokainen.. mutta on muistettava myös muita asioita.. joita on paljon..

• Organisaattori
        pirre-tyttö kirjoitti:

Kunnille, yrityksille ym. tahoille on olemassa eri tukimuotoja.. joita voi käyttää.. tämä alue kaipaa kehittymistä, se kaipaa yhteistyötä eri kuntien kesken.. vuosien aikana on tehty paljon asioita, joilla tätä aluetta kehitettiin..

Ennen vanhaan ihmisillä ja yhteisöillä toimi talkoo henki, toista mentiin auttamaan.. ei kaikkeen tarvitse rahaa, toki se yksi välttämättömyys tässä suomalaisessa yhteiskunnassa on.. sitä tarvii jokainen.. mutta on muistettava myös muita asioita.. joita on paljon..

Vain harvalukuinen porukka, jos ainuttakaan on tulossa, kun pistät talkoot pystyyn.Ehkä, jos sulla on mäyräkoiria tarjota, saat muutaman janoisen mukaan, hetkeksi.

• ehkäpä joskus ja jossain
        Organisaattori kirjoitti:

Vain harvalukuinen porukka, jos ainuttakaan on tulossa, kun pistät talkoot pystyyn.Ehkä, jos sulla on mäyräkoiria tarjota, saat muutaman janoisen mukaan, hetkeksi.

Jatkoja sinulle.. kuka sitten oletkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4797
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2128
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1802
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1301
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1175
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      313
      1030
    9. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    Aihe