Olisi ihanaa tutustua sellaiseen muuten todella supermiehekkääseen mieheen (sekä fyysisellä että henkisellä tasolla miehekkääseen mieheen), joka kuitenkin välillä pukeutuisi naisen vaatteisiin ja peruukkiin. Tiedän, että se kuulostaa pervolta, mutta se vain olisi jotenkin todella kiihottavaa. Pointtina ois just se, että arkena mies olisi todella miehekäs perusmies, mutta sitten joskus pukeutuisikin supernaisellisiin vaatteisiin, meikkaisi ja laittaisi kynsilakkaa jne. Onkohan sellaisia miehiä olemassa ja mistä sellaisia löytäisi? Oon lukenut juttuja, joissa juuri sellaiset "perusmiehet" on jätetty vaimonsa toimesta, jos. ko. taipumus on paljastunut. Itse kuitenkin tykkäisin!
Vastaukset 29
- Onnellinen vaimo.
Mun mieheni on transu ja olen ollut tietoinen siitä jo seurusteluajoista lähtien. Yleensä hän pukeutuu naisellisiin asuihin heti kotiin tultuaan. Olemme jopa joskus olleet viihteelläkin sillei että hän on pukeutuneena. Hänellä on myös hyvä ystävä, joka pitää siitä, että mieheni pukautuu välillä naiseksi. Heillä on keskenään myös intiimiä kanssakäymistä, johon minäkin välillä osallistun. Olen todella onnellinen tästä kaikesta ja suosittelen muillekin.
- ap.
Olet todella onnekas, mutta vaatii tuuria tavata ihana transumies, sillä pointtina ois just se, ettei miehestä pystyisi arkena välttämättä arvaamaan ko. taipumusta. Ois kans kiva mennä bilettämään yhdessä siten, että mies olisi naisellisesti pukeutunut. Kuulostaa oikeasti ihanalta!
- kaukaa kiertää
ap. kirjoitti:
Olet todella onnekas, mutta vaatii tuuria tavata ihana transumies, sillä pointtina ois just se, ettei miehestä pystyisi arkena välttämättä arvaamaan ko. taipumusta. Ois kans kiva mennä bilettämään yhdessä siten, että mies olisi naisellisesti pukeutunut. Kuulostaa oikeasti ihanalta!
Voi helvettiä että mies voi pukeutua naiseksi. Eikö olisi parempi että ottaa esille puukon tai sakset ja vetää vehkeet vessanpöntöstä alas. Jos oltaisiin neukkulassa tai natsisaksassa ei tällainen olisi vetänyt. Homma olisi ´hoidettu siististi pois päiväjärjestyksestä.
- SusannaHelen
kaukaa kiertää kirjoitti:
Voi helvettiä että mies voi pukeutua naiseksi. Eikö olisi parempi että ottaa esille puukon tai sakset ja vetää vehkeet vessanpöntöstä alas. Jos oltaisiin neukkulassa tai natsisaksassa ei tällainen olisi vetänyt. Homma olisi ´hoidettu siististi pois päiväjärjestyksestä.
Eikö nykypäivänä vallitse suvaitsevaisuus. Natsit tuhottiin ja neuvostoliitto teki itsemurhan. kumman sinä valitset vanhanaikainen... *********.
- mekkoileva uros
Kannattaako tuota nyt ihan täällä mainostaa, jos omat asenteet on neukku/natsi ajoilta....
- to-be-maid
ap. kirjoitti:
Heissan! Oispa ihanaa, jos joku nainen oikeesti jännäis ja ihastuis ja kiihottuis siitä, että näkisi minut tyttönä silloin tällöin.. itse kiihotun valtavasti naiseksi laittautumisesta ja ihan mielettömästi tykkäisin tuntea sinunlaisesi naisen a.p. Arkisin olen charmantti miehinen mies. Jos tykkäät, niin kirjoita minulle adores(a)mail.com
- Korsettikeijo
"Jos oltaisiin neukkulassa tai natsisaksassa ei tällainen olisi vetänyt."
Kaikki muukin olisi helvetin paljon huonommin. Muuta Pohjois-Koreaan, jos sinua niin saatanasti kiihottaa sadistiset diktatuurit.
Voi olla että on pervoa, jos mies nauttii naiseksi pukeutumisesta. Voi olla vähän pervoa sekin, jos nainen viihtyy naiseksi pukeutuvan miehen seurassa.
Mutta paljon pervompaa on se, että hakemalla hakee netistä juttuja naiseksi pukeutuvista miehistä, lukee näitä keskusteluketjuja vain paheuksuakseen.
Mikä sinua tänne vetää? Yritätkö vakuuttaa muita vai itseäsi? Yritätkö kieltää pikku tiitin itsessäsi?
Minua (miestä) kiihottaa korsettiin ja liivisukkiin pukeutuminen. Kun saan tiukan korsetin päälleni ja nylonit jalkaani, niin minulla seisoo luunkovana. Minusta näytän tuossa varustuksessa ja tilassa komealta. Olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena. Mieti sitä itseäsi räpeltäessäsi! - SusannaHelen
Korsettikeijo kirjoitti:
Kaikki muukin olisi helvetin paljon huonommin. Muuta Pohjois-Koreaan, jos sinua niin saatanasti kiihottaa sadistiset diktatuurit.
Voi olla että on pervoa, jos mies nauttii naiseksi pukeutumisesta. Voi olla vähän pervoa sekin, jos nainen viihtyy naiseksi pukeutuvan miehen seurassa.
Mutta paljon pervompaa on se, että hakemalla hakee netistä juttuja naiseksi pukeutuvista miehistä, lukee näitä keskusteluketjuja vain paheuksuakseen.
Mikä sinua tänne vetää? Yritätkö vakuuttaa muita vai itseäsi? Yritätkö kieltää pikku tiitin itsessäsi?
Minua (miestä) kiihottaa korsettiin ja liivisukkiin pukeutuminen. Kun saan tiukan korsetin päälleni ja nylonit jalkaani, niin minulla seisoo luunkovana. Minusta näytän tuossa varustuksessa ja tilassa komealta. Olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena. Mieti sitä itseäsi räpeltäessäsi!Veit korsettik. sanat suustani.
- Anonyymi00022
Korsettikeijo kirjoitti:
Minua (miestä) kiihottaa korsettiin ja liivisukkiin pukeutuminen. Kun saan tiukan korsetin päälleni ja nylonit jalkaani, niin minulla seisoo luunkovana. Minusta näytän tuossa varustuksessa ja tilassa komealta. Olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisena. Mieti sitä itseäsi räpeltäessäsi!Mulla myös sama halu liivisukkiin,housuliiveihin,ekat äitini liivit joihin ihastuin. M.50v.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mulla myös sama halu liivisukkiin,housuliiveihin,ekat äitini liivit joihin ihastuin. M.50v.
Oli rippikoulukesä kun äitini kuumana kesäpäivänä oli ulkona vain kiiltävissä housuliiveissä ja rintsikoissa,jo seuraavana yönä lainasin kaapista vastaavat asut yöseurakseni.
- mä vaan
heh, minä olen juuri tuollainen ainakin omasta mielestäni. Harmi vaan että olen varattu ja naimisissa. Kyllä meitä tuollaisia miehiä löytyy.
Tälläkin hetkellä minulla on punaiset pitsi- stringhipsterit. ;) - SusannaHelen
aika moni tyttö tykkää miehestä, joka pukeutuu tytteliksi... et oo ainoo ja niitä tytöiks pukeutuvia miehiäki on oikeasti paljon...
No sellaisen naisen minäkin haluaisin, mutta....! Ei se nyt vain käy, ei ainakaan vaikka kuinka ne antaisi ymmärtää!
- satiini pikkareita
vaikka olen työpaikalla.
kyllä panettaa kun katselee työpaikan naisten perseitä ja
parikertaa olen nähnyt samanlaiset ja väriset pikkarit hameen alta (vahingossa) ja sitten on runkattu ISO LASTI
kesäterveisin [email protected] - aloita chatilla
Tee profiili chattia varten, kerro että pidät "tyttöilystä" tai tuo toivemiehen kuvauksesi. KÄy vaikka kinkybar:ssa chattaamassa niin aivan varmaan löydät montakin ehdokasta.
Monelle "tytölle" on ongelma kumppanin löytäminen. Kumppanin joka hyväksyy.
Itse olen suhteessa sellaiseen ja tunnen vaikka kuinka monta kivaa tv:tä.- lupa on
maksamatta.Mitä teen.En voi muuttua TV:ksi !
lupa on kirjoitti:
maksamatta.Mitä teen.En voi muuttua TV:ksi !
että kaksi hernettä joskus kohtaavat toisensa. Mitä pahasti epäilen!
- mrmrs
Moi!
Kyllähän niitä kuvailemiasi miehiä(välillä tyttöjä) on. Suurin osa varmasti vain kaapissa, niinkuin minäkin. Mutta hauska kuulla että sinunkin kaltaisiasi löytyy. Jos haluat vaihdella ajatuksia komean miehen kanssa, jota pukee silloin tällöin myös kireä korsetti, sukkanauhat ja stay-upit, laittele mailia, [email protected] Muutkin samoilla fiiliksillä olevat voivat toki mailailla. - Mies 30v
Viesteistä päätellen meitähän on enemmänkin.
Olisi mukava tutustua kaltaiseesi ihmiseen, meikkailla ja miksei käydä vaikka ulkonakin.
Ketään kiinostuneita 08-alueelta? - OutomiesHki
Veikkaisin, että suurin osa sillointällöin naisen rooliin pukeutuvista miehistä on juuri noita toiveisiisi sopivia. Itse lukeudun juuri tuohon porukkaan : Miehen näköinen, lihaksikaskin, työpaikat "miesten aloilla", harrastukset moottoripyöräily, urheilu jne..eikä taatusti asiasta
tietämättömälle tulis mieleenkään, että intohimoihini kuuluu mm. ruutu-/kukkahameet, upeat saappaat, naiselliset topit ...itseni päällä.
Suurin osa ihmisistä yhdistää tällaisen homoseksuaalisuuteen (kiitos vaan,Drag Queenit!),vaikka pahemmin ei voisi pieleen mennä, ja siitä syystä heteromiehen on todella vaikea näitä asioita julkisesti tunnustaa. - täällä on
etsimäsi kuvastaa minua todella hyvin... Vastaa sähköpostiini jos haluat jutella lisää. Olen 30v mies/"tyttö" Turun suunnalta :)
moi ... minäkin olen pääosan ajasta mies ... solakka, hoidettu, fiksu ja hyväkäytöksinen 41-v herrasmies.
Mutta en voisi elää ilman sitä että saan tuntea nuo huumaavat keveät vaatteet päällä, sukkien kiristyksen, korujen helinän, naisellisen parfyymin lumon ja meikin tuoksu kasvoilla. Ja upeinta ovat piikkikorot kantapäiden alla, jotka niin ihanasti kopisevat lattiaan ja tuovat astuntoihin niin huikean naisellisen käynnin.
Ja kun olen taas miehen roolissa, jumaloin kaikkea huikean naisellista, jota oikeat naiset kantavat yllään. Todella naisellisesti laittautunut nainen saa minut hymyämään sisäistä onneani siitä kauneudesta, jota hänessä on niin paljon.
- miehinen mies
Olenpa minäkin JUURI tuollainen hakemasi miestyyppi. Kukaan ei voisi olemuksestani arvata viehtymystäni kauniisiin korkokenkiin, sukkiksiin, alusvaatteisiin, hameisiin, huulipuniin, peruukkiin... Kaltaisesi Nainen olisi kertakaikkisen UPEAA tuntea ja tutustua! Kirjoittaisitko adores(a)mail.com
- Masavaan
Siis, jos tuollainen nainen oikeasti löytyy, niin laita postia vain osoitteeseen rasputin34(at)city.fi. Minä en ole aiemmin ymmärtämystä kohdannut. Teen miehistä työtä, mutta joskus vaan tekee mieli olla supernaisellinen...
- satunnaistyttöilijä
Ei tuollaisia naisia näytä kovin montaa olevan. Itse olen sellaista yrittänyt löytää jo pidemmän aikaa. Itse tykkään satunnaisesti tyttöillä, normaalisti olen ihan normaali töissä käyvä nuorimies. Mikäli tälläsiä sillointällöin tyttöilystä pitäviä naisia löytyy niin postia vain osoitteeseen [email protected]
Täälä yks toki vähä nuorempi jannu
- Anonyymi00024
Tuollainen minäkin olen, pidän naisten asuista, mutta kaikki pitää tehdä salassa. Olen joskus miettinytkin, että mistä ihmeestä olisin voinut mitenkään löytää sellaisen naisen, joka voisi hyväksyä minut tällaisena tyttöilijänä. Olisi ollu mukavaa ostella vaatteita yhdessä, pukeutua ihanasti ja ulkoilla yhdessä. Mutta valitettavasti nykyisellään aivan mahdoton ajatus, että paljastaisin mielihaluni.
- Anonyymi00025
Vuosikausia tyttöillyt nykyään vakkareiden kanssa.Nyt kuskina as autolla menossa konenäyttelyyn.Naisen pukemana siniset pikkarit topatut rintsikat tiukat farkut.
Pitkä pyllynpäälle paita naisellinen nahkatakki sokoksen saappaat punertava peruukki hillitty meikki ei vielä huulipunaa.
Hoidetaan naisen kans mies paineista kuntoon.Saa hyvän hoidon.kuski tytöilijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.291216Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581005Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54883
- 51771
- 65748
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38678- 82672
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615