lukko vaunuihin

kerrostalon pohjakerrokseen

hei,
asumme 4 kerroksessa ja ei hissiä joten en voi viedä vaunuja asuntoon joten säilytän niitä kerrostalon pohjakerroksessa portaiden alla.(niin siellä on myös 3 muut vaunut). Miten saisin lukittua vaunut kun siinä ei ole mitään mihin lukon saisi kiinni,paitsi portaat mutta se ei onnistu kun muutkin vaunut on siinä ja ketjun pitäisi olla tosi pitkä. En halua että kukaan käy varastamassa vaunuja(alaovet auki päivisin) kun uudetkin ovat. Apua,kertokaa vinkkejä?????

10

1886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisiko

hän hankkia ja kiinnittää lattiaan tai seinään kiinni metallirenkaita/-tangon/-tankoja, joihin voisi kiinnittää vaunuja ketjuilla tms. (ei pelkästään te, vaan ihan yleisemminkin ja myöhemminkin). Jos ei suostu hankkimaan, niin kysy, että asentaako paikoilleen, jos itse hankitte (itse ei noita asennuksia yleensä saa mennä suorittamaan).

• ja miten kiinnitys

mistä näitä metallirenkaita voi ostaa ja paljonko maksavat?`ja miten kiinnitetään seinään?

• saa..

säilyttää vaunuja portaiden alla kun se ei ole paloturvallista. Pyörävajaan ne eivät mitenkään mahdu. Odottelen vasta vauvaa mutta mietin jo nyt miten ihmeessä pärjään, meidän asunto on 3. kerroksessa, ilman hissiä, ja kierreportaat. En usko et vaunuja saa rehattua asuntoon asti ainakaan helpolla.

• hölmö kysymys..

mutta miten se paloturvallisuuteen liittyy? Meilläkin kierreportaat, ei hissiä ja 3. kerroksessa asutaan. Ja portaiden alla on parhaimmillaan neljät rattaat/vaunut.

• Yksi vain
        hölmö kysymys.. kirjoitti:

mutta miten se paloturvallisuuteen liittyy? Meilläkin kierreportaat, ei hissiä ja 3. kerroksessa asutaan. Ja portaiden alla on parhaimmillaan neljät rattaat/vaunut.

Rappukäytävässä ei saa olla mitään "ylimääräistä". Palotarkastaja tulee antamaan asiasta seuraavassa tarkastuksessa noottia.

• palomies-iskä
        Yksi vain kirjoitti:

Rappukäytävässä ei saa olla mitään "ylimääräistä". Palotarkastaja tulee antamaan asiasta seuraavassa tarkastuksessa noottia.

rapussa EI tosiaankaan saa säilyttä mitään ylimääräistä, ei vaunuja, rattaita, leluja, polkupyöriä, ei mitään=)

• ----------------------------

säilyttää vaunuja rapussa... on tosiaan paloturvallisuus riski, esim espoossa joku todella "fiksu" oli sytyttänyt lapsen vaunut palamaan rapussa, ja joku oli laittanut niihin huumeneuloja ym.. ja jos talossa syttyy tulipalo niin vaunuista lähtevä käry on hengen vaarallista ym, tälläistä meille selitti isäntä... joten säilytimme vaunuja verkkokellarissa siihen asti kunnes taloon tehtiin vaunuparkki...sairaiden ihmisten takia ei saa edes vauvan tavarat olla missään..

• ..............................

Samaisessa kerrostalossa asuu näitä "naapurivahteja". Olin jättänyt vaunut alas portaiden alle vierailun ajaksi (vaunukellari on lukittu, en pääse sinne) ja joku terävä oli mennyt ja siirtänyt ne vaunut sinne lukittuun kellariin! Äiti lähti ennen meitä töihin ja siellä minä olin vauva sylissä, vaunut lukitun oven takana. Kyllä olin vihainen!

• Mitäs jätit
        .............................. kirjoitti:

Samaisessa kerrostalossa asuu näitä "naapurivahteja". Olin jättänyt vaunut alas portaiden alle vierailun ajaksi (vaunukellari on lukittu, en pääse sinne) ja joku terävä oli mennyt ja siirtänyt ne vaunut sinne lukittuun kellariin! Äiti lähti ennen meitä töihin ja siellä minä olin vauva sylissä, vaunut lukitun oven takana. Kyllä olin vihainen!

Tottapa nyt käsität, että vaunuja ei saa jättää portaiden alle.

• mapee

talossa mitään varastotilaa, joka olisi lukossa myös päivällä? Useinhan esim pyöräsuojat on tällaisia ja niistä joku voisi silloin olla muille kuin pyörille. Otappa isännöitsijään yhteys kun ensin tutkit talon kellaria sillä silmällä.

Yksi konsti on tietenkin ottaa renkaat irti tai viedä edes koppa mennessään ylös. Joku on käyttänyt rattilukkoakin, mutta en osaa neuvoa miten sen vaunuihin saa kiinni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe