Jousimies-muija&Leijona-jäbä??

readhead85

Eli siis..ite oon jousimies muija.Mut onko kokemusta tms jollai miten jousimiehen ja leijonan välinen suhde kestää/sujuu?ystävinä?Entä seurustellessa? Hyvät ja huonot puolet?Oisin Tosi Kiitollinen jos joku viitis vaivautua vastaamaan!!!
=>

11

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i-cas

      Joo kokemusta löytyy juuri tuosta yhdistelmästä.
      Alussa kaikki tuntui lähes täydelliseltä... oli aina hauskaa yhdessä ja seksikin sujui. Kun arki tuli eteen alkoi Leijona miehestä löytyä todella huonoja piirteitä. Mies oli mustasukkainen ja ei koskaan myöntänyt olevansa väärässä, vaikka olikin. Aina piti laittaa kaikki asiat paremmaksi ja valehtulu KAIKESTA alkoi todella ottamaan päähän. Myöskin Leijonan luulo siitä että hän on aina se komein/seksikkäin oli todella rasittavaa. Huomioitakin piti miehen kerjätä niin säälittävillä tavoilla, että tämä Jouskari kyllästy siihen ainaiseen sirkukseen jopa 2 kuukaudessa.

      Riidatkin olivat kunnon sotaa, aina! Ystäviä yritimme eron jälkeen olla, tuloksetta.

      Eli kokeilla kannattaa, mutta varauksella.
      Jos kestät Leijonan omaa sirkusta niin mikäpäs siinä. Todellakin alussa kaikki luistaa hyvin, mutta pidemmälle kun pääsee alkaa luurangot tippuilemaan kaapista.

      • tyttö32

        just noin, ja mä kestin melkein 8v :)mut ei enää tollasta


    • jousinais

      Yli kaksi vuotta vuoristorataa leijonamiehen kanssa: välillä seurustellaan, välillä vihataan toisiamme, sitten seurustellaan taas, erotaan, ollaan ystäviä jne.
      Tällä hetkellä ystävyys olisi ajankohtainen, mutta en tiedä, pystynkö ikinä olemaan tuon miehen kanssa vain ystävä. Yhtä aikaa vihaan ja rakastan.

      • Suhteet sekaisin

        Oli aivan pakko kirjoittaa sillä niin ajankohtainen tuo aihepiiri on tällä hetkellä. Reilu kahden vuoden seurustelu on viimein päättynyt vaikean ja jopa narsistisen leijonamiehen kanssa. Kyllä sitä soutamista ja huopaamista oli täälläkin. Ja voi että niitä leijonan juttuja: hän saa kyllä baarista kenet vaan (ikää 30v. eikä enää niin kiinteä nuorenmiehen vartalo) mutta juttuja riittää. Hänessä itsessään ei ole KOSKAAn mitään vikaa ja minä sain joko kestää riidat tai elää niin kuin ei olisikaan. Rasittavaa elämää ihmiselle joka haluaa selvittää riidat jotta pääsee taas arjessa eteenpäin. Kun seurustelumme alkoi, netin senssipalstan kautta luonnollisesti, kirjoitti leijonamies minulle meidän horoskoopeista:

        "Jousimies nainen ja Leijona mies kokevat räiskyvän suhteen josta ei puutu toimintaa, iloja ja suruja. Tarkoitettu joko hetkeksi tai loppuelämäksi mutta ilotulitus on taattu"

        Ehkä juuri horoskoopin takia ja siitä huolimatta lähdin suhteeseen, vaikka ensimmäiset isot riidat tulivatkin jo parin kuukauden päästä. Nyt onneksi alkaa helpottamaan ja tämä jouskari etsii itselleen vähän "tavallisemman" ja ennen kaikkea kiltimmän ja empaattisemman miehen. Jyrääjät saavat nyt riittää!


      • pöntinen
        Suhteet sekaisin kirjoitti:

        Oli aivan pakko kirjoittaa sillä niin ajankohtainen tuo aihepiiri on tällä hetkellä. Reilu kahden vuoden seurustelu on viimein päättynyt vaikean ja jopa narsistisen leijonamiehen kanssa. Kyllä sitä soutamista ja huopaamista oli täälläkin. Ja voi että niitä leijonan juttuja: hän saa kyllä baarista kenet vaan (ikää 30v. eikä enää niin kiinteä nuorenmiehen vartalo) mutta juttuja riittää. Hänessä itsessään ei ole KOSKAAn mitään vikaa ja minä sain joko kestää riidat tai elää niin kuin ei olisikaan. Rasittavaa elämää ihmiselle joka haluaa selvittää riidat jotta pääsee taas arjessa eteenpäin. Kun seurustelumme alkoi, netin senssipalstan kautta luonnollisesti, kirjoitti leijonamies minulle meidän horoskoopeista:

        "Jousimies nainen ja Leijona mies kokevat räiskyvän suhteen josta ei puutu toimintaa, iloja ja suruja. Tarkoitettu joko hetkeksi tai loppuelämäksi mutta ilotulitus on taattu"

        Ehkä juuri horoskoopin takia ja siitä huolimatta lähdin suhteeseen, vaikka ensimmäiset isot riidat tulivatkin jo parin kuukauden päästä. Nyt onneksi alkaa helpottamaan ja tämä jouskari etsii itselleen vähän "tavallisemman" ja ennen kaikkea kiltimmän ja empaattisemman miehen. Jyrääjät saavat nyt riittää!

        Minulla samat kokemukset leijonamiehestä. Kestin sitä viisi kuukautta ja se riitti. Mies oli kaiken lisäksi myös narsisti. Liekö kaikki leijonamiehet?

        Huh huh, voin näin jälkeen päin sanoa.Ei ikinä enää leijonamiestä..


      • ...mut mikä on narsisti?
        pöntinen kirjoitti:

        Minulla samat kokemukset leijonamiehestä. Kestin sitä viisi kuukautta ja se riitti. Mies oli kaiken lisäksi myös narsisti. Liekö kaikki leijonamiehet?

        Huh huh, voin näin jälkeen päin sanoa.Ei ikinä enää leijonamiestä..

        no tämä mun eli jousimies-naisen ja mieheni leijonan lyhyt aikainen suhde on jo on kokenut pari räiskyvämpää riitaa jolloin tää leijona-äijä heitti lasikipon seinään pirstaleiks ja samalla myös meidän yölampun huitaisi paskaksi..lisäksi suuttuu/loukkaantuu Tosi helpolla,ei kestä paljo kriitiikkiä itsestään...Onko tuttua?Hellä ja huomaavaienn kyl osaa olla halailla ja pajjailla tosi ihanastikki ja sängyssä muutenki,mut luonne on muuten tosi itsekeskeinen omalla tavalla ehkä liianki jka ego ehkä liianki liioitellun suuri luulee olevansa niin jotain suurta ja mahtavaa välillä.. tuttua sekin muille kokeneille??
        Niin ja mikä on narsistininen?
        Kiitos vielä vastauksista teille muille!!!
        =>


      • kiltsimiltsi
        ...mut mikä on narsisti? kirjoitti:

        no tämä mun eli jousimies-naisen ja mieheni leijonan lyhyt aikainen suhde on jo on kokenut pari räiskyvämpää riitaa jolloin tää leijona-äijä heitti lasikipon seinään pirstaleiks ja samalla myös meidän yölampun huitaisi paskaksi..lisäksi suuttuu/loukkaantuu Tosi helpolla,ei kestä paljo kriitiikkiä itsestään...Onko tuttua?Hellä ja huomaavaienn kyl osaa olla halailla ja pajjailla tosi ihanastikki ja sängyssä muutenki,mut luonne on muuten tosi itsekeskeinen omalla tavalla ehkä liianki jka ego ehkä liianki liioitellun suuri luulee olevansa niin jotain suurta ja mahtavaa välillä.. tuttua sekin muille kokeneille??
        Niin ja mikä on narsistininen?
        Kiitos vielä vastauksista teille muille!!!
        =>

        Ihmisten hyväksi käyttäjä. Hänelle ihmissuhteet ovat vain omien tarpeiden tyydytystä varten.

        Googlaa, niin saat tietoa narsisesta luonteesta enemmältikin.. suosittelen. Narsistia kun ei heti tunnista. Osaa peittää sen erinomaisesti. Ehdit hypätä kelkasta pois, ennen kuin on liian myöhäistä...kuluttaa sinut loppuun.

        Narsistien uhreille on tukiryhmiä, jos sitten niin käy sinun tapauksessa. : )


      • jouskari-muija
        ...mut mikä on narsisti? kirjoitti:

        no tämä mun eli jousimies-naisen ja mieheni leijonan lyhyt aikainen suhde on jo on kokenut pari räiskyvämpää riitaa jolloin tää leijona-äijä heitti lasikipon seinään pirstaleiks ja samalla myös meidän yölampun huitaisi paskaksi..lisäksi suuttuu/loukkaantuu Tosi helpolla,ei kestä paljo kriitiikkiä itsestään...Onko tuttua?Hellä ja huomaavaienn kyl osaa olla halailla ja pajjailla tosi ihanastikki ja sängyssä muutenki,mut luonne on muuten tosi itsekeskeinen omalla tavalla ehkä liianki jka ego ehkä liianki liioitellun suuri luulee olevansa niin jotain suurta ja mahtavaa välillä.. tuttua sekin muille kokeneille??
        Niin ja mikä on narsistininen?
        Kiitos vielä vastauksista teille muille!!!
        =>

        Suhteeni alkoi aikoinaan Leijonan kanssa.Avioa
        takana 15 v,pettämistä,hyväksikäyttämistä.Liitto
        jatkuvaa riitaa,joskus sain turpiinkin ukolta.
        Ero tuli ukon jatkuvien pettämisten vuoksi,mulle
        jäi lapset 3 kpl.Nyt yli 50,senä oon jälleen
        törmännyt Leijonaan,mutta täysin erilainen luonne.
        Hellä,huomaavainen,rakkauden tunnustus tulee ihan
        selvin päin.Luotan häneen,mutta oon silti
        varautunut.Viihdymme hyvin yhdessä ja samat
        harrastukset molemmilla.Oon kertonut suoraan
        varautuneisuuteni ja hän tekee kaikkensa,että
        saa luottamukseni.Nyt haluan katsoa,toimiiko
        meidän juttu pidemmän päälle.Molemmat haluamme
        pysyvän ja toimivan suhteen elämäämme,joten
        mistään nuoruuden ihastuksesta ei ole kyse.
        Mieskin on reilusti yli 50,nen.


    • tsh67

      Itse lähdin alkuvuodesta kävelemään täysin käsittänättömästä suhteesta Leijonamieheen. Siinä todella persoonallisuushäiriöinen, erittäin itsekeskeinen ja todellä ilkeä mies. Varmasti mies itse hukassa itsensä kanssa, mutta käsittämättömintä oli, että hän kyllä löysi vikaa aina minusta. Oinaan ja Kalojen kanssa aina tullut juttuun, mutta kierrän kaukaa itsekseen murisevat Leijonat, liian täynnä itseään.

      • Jousinainen-85

        Itselläni on ollut muutama leijonakumppani ja parhas ystäväni on tyypillinen leijona. Eli tietoni perustuvat lähinnä henkilökohtaiseen kokemukseen. Tulen toimeen heidän kanssa todella hyvin koska pidän siitä, että leijona tekee suunnitelmat ja päätökset minun keskittyessä elämästä nauttimiseen. Leijonan kanssa pärjää hyvin, jos antaa hänen pitää kuvielmansa pomona olemisesta hänen tehdessä pienet päätökset. ;D Isot päätökset toki kannattaa tehdä yhdessä, mutta taas taktikoiden eli välttää hyökkäämistä ja perustella hyvin oman kantansa.

        Ensimmäisen leijonakumppanin kanssa en luojan kiitos mennyt edes kunnon suhteeseen asti, sillä kaikessa viehättävyydessään hän oli hyvin itsekäs ja alistava. Tämän leijona olisi jyrännyt minut mennen tullen.

        Tämän hetkisessä leijonamiehessäni on paljon ärsyttäviä puolia kuten mustasukkaisuus, satunnainen pomottelu, piikikkyys ja vaatteilla ym. ulkonäöllä koreileminen. Mutta nämä piirteet otan lähinnä huumorilla ja saan hänet itsensäkin nauramaan itselleen. Mutta hänestä löytyy rutkasti myös hyviä ominaisuuksia kuten empaattisuus, hyvä huumorintaju, hellyys ja omiensa suojelu sekä naisen tarpeiden huomioonottaminen.

        Kaikenkaikkiaan olen sitä mieltä, että jos olet tarpeeksi vahva, etkä anna leijonan jyrätä ylitsesi, asetat leijonalle rajat, ettet ole hänen huoransa etkä äitinsä (kaikesta seksuaalisesta viehätysvoimasta tai silloin tällöin pilkahtavan pikkupojan herkkyydestä huolimatta) sekä osoittamalla rakkautta "myötä ja vastamäessä" saat hänestä miehen, joka haluaa tehdä sinut maailman onnellisimmaksi. Ja leijonahan useimmiten onnistuu pyrkimyksissään ;)


      • jousis-55
        Jousinainen-85 kirjoitti:

        Itselläni on ollut muutama leijonakumppani ja parhas ystäväni on tyypillinen leijona. Eli tietoni perustuvat lähinnä henkilökohtaiseen kokemukseen. Tulen toimeen heidän kanssa todella hyvin koska pidän siitä, että leijona tekee suunnitelmat ja päätökset minun keskittyessä elämästä nauttimiseen. Leijonan kanssa pärjää hyvin, jos antaa hänen pitää kuvielmansa pomona olemisesta hänen tehdessä pienet päätökset. ;D Isot päätökset toki kannattaa tehdä yhdessä, mutta taas taktikoiden eli välttää hyökkäämistä ja perustella hyvin oman kantansa.

        Ensimmäisen leijonakumppanin kanssa en luojan kiitos mennyt edes kunnon suhteeseen asti, sillä kaikessa viehättävyydessään hän oli hyvin itsekäs ja alistava. Tämän leijona olisi jyrännyt minut mennen tullen.

        Tämän hetkisessä leijonamiehessäni on paljon ärsyttäviä puolia kuten mustasukkaisuus, satunnainen pomottelu, piikikkyys ja vaatteilla ym. ulkonäöllä koreileminen. Mutta nämä piirteet otan lähinnä huumorilla ja saan hänet itsensäkin nauramaan itselleen. Mutta hänestä löytyy rutkasti myös hyviä ominaisuuksia kuten empaattisuus, hyvä huumorintaju, hellyys ja omiensa suojelu sekä naisen tarpeiden huomioonottaminen.

        Kaikenkaikkiaan olen sitä mieltä, että jos olet tarpeeksi vahva, etkä anna leijonan jyrätä ylitsesi, asetat leijonalle rajat, ettet ole hänen huoransa etkä äitinsä (kaikesta seksuaalisesta viehätysvoimasta tai silloin tällöin pilkahtavan pikkupojan herkkyydestä huolimatta) sekä osoittamalla rakkautta "myötä ja vastamäessä" saat hänestä miehen, joka haluaa tehdä sinut maailman onnellisimmaksi. Ja leijonahan useimmiten onnistuu pyrkimyksissään ;)

        Erittäin itsekäs,omaan napaansa tuijottaja.
        Naisen nautinto sexissä jäi Leijona-miehen
        kanssa puolitiehen,hällä oma nautinto tärkein.
        Piti hieroa,hyväillä,paijata,,todellakin,pikkupoika.
        Minuakin vertasi äitiinsä.Ei arvosta naisia ja kaikki exät huoria,vika oli AINA naisissa,kun suhde
        oli päättynyt.Leikkii aikansa,kyllästyy nopeasti.
        Kehuu ja kerskuu itseään,maallinen mammona kovin
        tärkeää ja kademieli,jos jollain jotain parempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2243
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe