Minulla on 1 Iittalan festivo kynttilänjalka. Pohjassa on singleeraus tai nimikirjaimet TS. Suunnittelijahan on Timo Sarpaneva , mutta sen tiedän ettei taiteilijat itse, tai hyvin harvoin valmista näitä esineitä.Varsinkaan näitä mitkä ovat tuotannossa edelleen. Miksihän pohjassa sitten on nämä kirjaimet ? En ole kaupassakaan tarkastellut , onko kaikissa sitten sama, vai onko tämä poikkeus? En ole itse ostanut kyseistä kynttilänjalkaa , vaan se on sukulaisilta "peritty " .
Timo Sarpanevan Festivo - kynttilänjalat
3
11533
Vastaukset
Festivo kynttilänjalat ovat olleet tuotannossa vuodesta 1967 alkaen. Ns. vanha tuotanto signeerattiin, mutta jossain vaiheessa siitä luovuttiin ja nykyisistä ei käsittääkseni signeerausta enää löydy.
- Hinnat...
http://www.iittalahomeshopping.com/iittala.axl/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala
Hinnat: 17,90 € - 51,50 €. Harvemmin tarjouksessa, joskus kuitenkin -15%.
Huuto.netissä jonkin verran näitä myös myynnissä, noin 30% alennuksella ( postimaksut, eli samoihin hinnat menevät kaupan kanssa...) - signeeratut ovat po
Hei, olisiko sinulla tai jollain muulla tietoa noista signeeratuista, luovutanko 3, 5 ja 7 solmuisten signeerattujen Festivoiden etsimisen?
Kaikkea muuta löytyy, mutta ei noita parittomia signeerattuna ole tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891