Minulla on 1 Iittalan festivo kynttilänjalka. Pohjassa on singleeraus tai nimikirjaimet TS. Suunnittelijahan on Timo Sarpaneva , mutta sen tiedän ettei taiteilijat itse, tai hyvin harvoin valmista näitä esineitä.Varsinkaan näitä mitkä ovat tuotannossa edelleen. Miksihän pohjassa sitten on nämä kirjaimet ? En ole kaupassakaan tarkastellut , onko kaikissa sitten sama, vai onko tämä poikkeus? En ole itse ostanut kyseistä kynttilänjalkaa , vaan se on sukulaisilta "peritty " .
Timo Sarpanevan Festivo - kynttilänjalat
3
11762
Vastaukset
Festivo kynttilänjalat ovat olleet tuotannossa vuodesta 1967 alkaen. Ns. vanha tuotanto signeerattiin, mutta jossain vaiheessa siitä luovuttiin ja nykyisistä ei käsittääkseni signeerausta enää löydy.
- Hinnat...
http://www.iittalahomeshopping.com/iittala.axl/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala
Hinnat: 17,90 € - 51,50 €. Harvemmin tarjouksessa, joskus kuitenkin -15%.
Huuto.netissä jonkin verran näitä myös myynnissä, noin 30% alennuksella ( postimaksut, eli samoihin hinnat menevät kaupan kanssa...) - signeeratut ovat po
Hei, olisiko sinulla tai jollain muulla tietoa noista signeeratuista, luovutanko 3, 5 ja 7 solmuisten signeerattujen Festivoiden etsimisen?
Kaikkea muuta löytyy, mutta ei noita parittomia signeerattuna ole tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988