Onkohan turbo menny?

Wolf

Ajelin 90 km matkan ja pysähdyin kaverin luona ennen kotiin menoa. Kaverilta lähdettyäni moottoritiellä ei tahtonut jaksaa kiihtyä ollenkaan 2 - 5 vaihteilla. Meni n. 3 km ennen kuin pääsi 100 km/h vauhtiin.

Auto kävi vasta katsastuksessa ja pakokaasu testi meni läpi vasta ilmanputsarin vaihdettua ja sen jälkeen on ajettu n. 900 km.

6

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konepellin alle..

      onko siellä edes turpoa, vai lukeeko siellä "1.0L vanhalousku", voipi johtua siitäkin...

    • 69865

      Se on vikana suurimmalla todennäköisyydellä.

    • ..........

      Justiin noin kävi mulla kun turbo meni.. "kiihdytyksessä" vielä tuli tosi paljon mustaa savua pakoputkesta.

      • Meckanic

        ilmamassa vika ei ole jos syöttöä on noin paljon.Häviääkö vika jos katkaset virrat välillä ja ohitat 100 km/h ja vika uusiutuu.Vika saattaa olla ahtopaineen säätimessä tai alipaine letkuissa..


      • voipi olla
        Meckanic kirjoitti:

        ilmamassa vika ei ole jos syöttöä on noin paljon.Häviääkö vika jos katkaset virrat välillä ja ohitat 100 km/h ja vika uusiutuu.Vika saattaa olla ahtopaineen säätimessä tai alipaine letkuissa..

        itsellä meni talvella ahtopaineen säädin, ohituksessa kun alkoi mennä yli 100km tunnissa niin yht äkkiä tehot hävis, palautui taas kun virrat katkaisi , mutta uusiutui joka kerta kun meni määrättyyn asti nopeus, ahtopaineen säätimen vaihto normalisoi tilanteen..


    • maraboy

      Terve!
      Mulla on paku joka rupes hyytymään... Hyvä jos kuuttakymppiä mentiin mäet ylös. Pajalle piti viedä ja äijä otti katalysaattorin pois putken välistä, nii sit taas mentiin...Sano et sisuskalut on katista menny.Varmaan osa on kulkeutunut äänenvaimentimeen, kun lievä tukkoisuus on olemassa.Tai olisko tää siitepölyaika.... ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe