Ajelin 90 km matkan ja pysähdyin kaverin luona ennen kotiin menoa. Kaverilta lähdettyäni moottoritiellä ei tahtonut jaksaa kiihtyä ollenkaan 2 - 5 vaihteilla. Meni n. 3 km ennen kuin pääsi 100 km/h vauhtiin.
Auto kävi vasta katsastuksessa ja pakokaasu testi meni läpi vasta ilmanputsarin vaihdettua ja sen jälkeen on ajettu n. 900 km.
Onkohan turbo menny?
6
1798
Vastaukset
- konepellin alle..
onko siellä edes turpoa, vai lukeeko siellä "1.0L vanhalousku", voipi johtua siitäkin...
- 69865
Se on vikana suurimmalla todennäköisyydellä.
- ..........
Justiin noin kävi mulla kun turbo meni.. "kiihdytyksessä" vielä tuli tosi paljon mustaa savua pakoputkesta.
- Meckanic
ilmamassa vika ei ole jos syöttöä on noin paljon.Häviääkö vika jos katkaset virrat välillä ja ohitat 100 km/h ja vika uusiutuu.Vika saattaa olla ahtopaineen säätimessä tai alipaine letkuissa..
- voipi olla
Meckanic kirjoitti:
ilmamassa vika ei ole jos syöttöä on noin paljon.Häviääkö vika jos katkaset virrat välillä ja ohitat 100 km/h ja vika uusiutuu.Vika saattaa olla ahtopaineen säätimessä tai alipaine letkuissa..
itsellä meni talvella ahtopaineen säädin, ohituksessa kun alkoi mennä yli 100km tunnissa niin yht äkkiä tehot hävis, palautui taas kun virrat katkaisi , mutta uusiutui joka kerta kun meni määrättyyn asti nopeus, ahtopaineen säätimen vaihto normalisoi tilanteen..
- maraboy
Terve!
Mulla on paku joka rupes hyytymään... Hyvä jos kuuttakymppiä mentiin mäet ylös. Pajalle piti viedä ja äijä otti katalysaattorin pois putken välistä, nii sit taas mentiin...Sano et sisuskalut on katista menny.Varmaan osa on kulkeutunut äänenvaimentimeen, kun lievä tukkoisuus on olemassa.Tai olisko tää siitepölyaika.... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765