Aika mielenkiintoinen vaihtoehto olisi tollainen Stilo Actual joko 1.2 litraisena tai miksei 1.6 litraisenakin. Pärjääkö tuolla 1.2 litraisella hyvin... ajeluni on 80 % kaupunkiajelua, mutta silloin tällöin joudun ajelemaan matka-ajeluakin (2-4 h pätkiä)
Voisinko saada kommentteja ko. autosta erityisesti ajettavuuden ja myös laadun, varusteiden, kulutuksen yms. osalta?
Huoltoväliksi on ilmoitettu 20 000 km. Onko se nykyautolle paljon?
Paljonko Stilolle tulee hintaa kun siihen hommaa kahdet renkaat, lohkolämppärin yms. pakolliset talvivarusteet?
Autokuume vois lieventyä Stilon hankinnalla. Aikaisemmin Puntoon tarjottiin jopa vaihtotarjouksena autosta kuin autosta 10 000 mk, mutta ei taida Stiloon moisia diilejä saada...?
Kiitos vastauksista!
Kommentteja Stilosta
4
1007
Vastaukset
- Brainlezz
toi 20tkm tuntui paljolta. nykyisessä pösössä huoltoväli on 30tkm ja se alkaa tuntumaa pitkältä. ilmeisesti uudet vehkeet on laadukkaita ja kestävät. hope so =)
- Stilo
Itselläni on 3- ovinen Stilo 80 eli 1.2 ja ainakin omiin tarpeisiini tehot riittää vallan mainiosti.
Kaupunkiajossa tuo 1.2 kone on todella jouhea ja yhteistyöhaluinen (monet sanovat kaupungissa sitä jopa Stilon 1.6 konetta paremmaksi).
Myöskään maantiellä ei ole mitään ongelmia. Haluttu nopeus pysyy ihan kiitettävästi ilmastointi päälläkin ja kulutus on pieni. Sen sijaan kun tulee vähääkään tiukempi ohitustarve, niin silloin koneen pienuus tulee konkreettisesti esiin. Kutosella ja vitosella ei kannata edes yrittää ohitusta, vaan kannattaa suosiolla heittää nelonen tai kolmonen sisään.
Varusteluhan Stilossa on ihan huippuluokkaa, ja oikeestaan mitään ei puutu.
Stilon laadusta on paha mennä sanomaan mitään kun malli on vielä sen verran uusi, mutta mä en ainakaan ole kuullut mitään pahaa siitä, ja mun ja tuttujen Stilot toimivat kuin junan vessa eli mitään ongelmia ei ole ollut. Stilossa käytetyt materiaalit kyllä vaikuttavat ihan laadukkailta, ja ainakin omasta mielestäni ovat hyvinkin Golfin yms laatuautoina pidettyjen veroisia ellei jopa parempia.- Kaitsu
Mullakin juuri tuo 80 3-ovisena!
Oikeastaan ei ole nimim. Stilo kirjoitukseen juuri lisättävää. Olen aika pitkälti samoilla linjoilla hänen mainitsemissaan asioissa.
Auto todellakin vaikuttaa hintaansa nähden laadukkaalta; mitään nitinöitä tai kolinoita ei kuulu. Rengas äänet ovat vaimeat (16" 205/55 Continental Sport Contact) ja moottorikaan (80 1,2) ei pidä liiemmmin melua itsestään normaalissa ajossa. Tosin omallani olen ajanut vasta 500km... ;) Eli en tiedä rupeaako niitä nitinöitä parin vuoden päästä kuulumaan!
Aikahan sen vasta kertoo kuinka kestävä Stilo teknisesti on, mutta aika vähävikaisia autojahan esim. Bravot tai Puntot ovat, miksei myös Stilo. Ensimmäisten erien autoissa oli vissiin jonkun verran lastentauteja, kuten kaikissa uusissa automalleissa, mutta eiköhän niitä ole jo paranneltu viimeisimpiin malleihin!
Stilossa saa mielestäni erittäin hyvän vastineen rahalle! Hyvä ostos!
T: tyytyväinen omistaja, 500km:n kokemuksella! ;) - Dynamic 1.6
Kaitsu kirjoitti:
Mullakin juuri tuo 80 3-ovisena!
Oikeastaan ei ole nimim. Stilo kirjoitukseen juuri lisättävää. Olen aika pitkälti samoilla linjoilla hänen mainitsemissaan asioissa.
Auto todellakin vaikuttaa hintaansa nähden laadukkaalta; mitään nitinöitä tai kolinoita ei kuulu. Rengas äänet ovat vaimeat (16" 205/55 Continental Sport Contact) ja moottorikaan (80 1,2) ei pidä liiemmmin melua itsestään normaalissa ajossa. Tosin omallani olen ajanut vasta 500km... ;) Eli en tiedä rupeaako niitä nitinöitä parin vuoden päästä kuulumaan!
Aikahan sen vasta kertoo kuinka kestävä Stilo teknisesti on, mutta aika vähävikaisia autojahan esim. Bravot tai Puntot ovat, miksei myös Stilo. Ensimmäisten erien autoissa oli vissiin jonkun verran lastentauteja, kuten kaikissa uusissa automalleissa, mutta eiköhän niitä ole jo paranneltu viimeisimpiin malleihin!
Stilossa saa mielestäni erittäin hyvän vastineen rahalle! Hyvä ostos!
T: tyytyväinen omistaja, 500km:n kokemuksella! ;)Itse olen ajellut 35 000 km 1.6-litraisella Dynamicilla. Olen kokeillut myös 1.2-litraista ja yllättävän pieni ero on käytännön ajossa. Pikkukoneellakin siis pärjännee mainiosti. Laatuun olen ollut tyytyväinen ja varustus on mainio. Dynamicissa on plussana vielä pituussuunnassa liikkuva takapenkki, jolla saa aika hulppeat jalkatilat. Muutenkin Stilo on avaran tuntuinen sisältä, eikä se ohjauskaan ole ollenkaan niin huono, kuin jotkut ovat haukkuneet. Tottumuskysymys. Uskallan suositella Stiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808