Rumia oli.

yökulkija jostain

ne kusipaidat siellä katsomossa juu.

Se keltatukkainen meidän naapurin koiralta näyttävä oli varmaan LukkoFan. Kyllä taas nähtiin raumalaisten viisaus.

Ei mm-kisoissa heilutella mitään vitun peltomyyrärättiä tai pidetä sellaista paitaa.

Janne niskala sai syöttö pisteen saksan maaliin.

Hävitään nää kisat ku kusipaidat o mukana.

6

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei järjen häivääkään

      taaskaan tällä porilaiskakaralla.
      ...ja jos tuolla päiväsi pelastat, niin ,,,

      • Tavisrokis

        Taas ovat häiriköinnin aloittaneet ässäosiossa.

        Se paitaepisodi jo osoitti minkälaisia juntteja siellä oli. ihan hyvä että hyökkäsivät joidenkin paikallisten kimppuun sen tempun jälkeen niin saivat takaisin samalla mitalla.


      • Valaisisitko vähän!
        Tavisrokis kirjoitti:

        Taas ovat häiriköinnin aloittaneet ässäosiossa.

        Se paitaepisodi jo osoitti minkälaisia juntteja siellä oli. ihan hyvä että hyökkäsivät joidenkin paikallisten kimppuun sen tempun jälkeen niin saivat takaisin samalla mitalla.

        Mistä on kyse, ei ole ollut mitään mainintaa tuollaisesta mediassa.


    • insinööri-Ilkka

      Ei muuten näkynyt katsomossa yhtään porilaisen ämmän vittuveren väristä punaista paitaa jossa on musta paska keskellä rintaa.

      Eikös Porista ole kukaan lähtenyt kisoja katsomaan? Ei taida sossu maksaa MM-kisamatkoja Porissa. Raumallahan ei kenenkään tarvitse sossuun turvautua, raumalaiset ovat Suomen rikkainta väkeä joilla on varaa maksaa itse matkansa Kanadaan.

      Tai sitten sellaista naurettavaa patapaitaa ei edes porilainen kehtaa kantaa päällään maailmalla liikkuessaan. Raumalaiset sentään kehtaavat kantaa oman seuransa värejä missä tahansa, fiksua ja kansainvälistä väkeä kun ovat.

      • sossu joukkue

        toisten rahoja hassataan.raumalaiset kyllä kehtaa juu, kukaan muu ei kehtaisikaan samassa tilanteessa. raumalla ei osata hävetä, kun se on teille "normaalia". sitten vielä ihmetellään kun koko suomi nauraa ja mennä ulkomaillekkin tyhmyyttään jakamaan. eläkö kukaan raumalla omilla rahoillaan ?


    • vanha moppi

      sponsorilahja..se tukka siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe