ei käy neitsyen kanssa
tuli
7
1474
Vastaukset
- piippunen juttu
toi yhdistelmä tarvitsee mielettömästi kärsivällisyyttä, kykyä ymmärtää toisen puutteita. molemmilla vahvana kyvyttömyys puhua tunteistaan. jos toinen antaa periksi ja avautuu, silloin on hyvät kortit jaossa. itse olen seurustellut neitsytmiehenä vesimiesnaisen kanssa monta vuotta. alku oli hankalaa, mutta nykyään ei parempaa elämää voisi itselleen toivoa. vesimies osaa nähdä neitsyen läpi ja kunnioittaa hänen itsenäisyyden tarpeitaan. neitsyen on opittava myös joustamaan vastavuoroisesti tässä tilanteessa, muuten homma ei suju. alussa kokeilin typeränä hänen rajojaan ja etsiydyin sellaisten ihmisten seuraan, joista luulin saavani itselleni enemmän. huomasin kuitenkin, että kukaan muu ei pystynyt antamaan samaa aitoutta ja luottamusta minulle kuin hän, pysyi rinnalla kaikesta huolimatta. silloin kolahti, lopullisesti. vesimiehen ja neitsyen elämä sujuu lopulta mutkattomasti. toinen suunnittelee ja toinen toteuttaa. rakkaus on rehellistä, sillä vesimies vaatii rehellisyyttä, vaikka onkin valmis joustamaan todella paljon. samalla henkinen yhteys on päätä huimaavaa.tässä minun tarinani, tapauskohtainen, mutta noin yleisesti suosittelen vesimiestä neitsyelle, avartaa pientä maailmankatsomusta huomattavasti.
- ---------
Kiitos järkevästä ja asiallisesta kirjoituksesta.
Olet oikeassa siinä että vesimies vaatii rehellisyyttä toiselta, ehkä joskus vähän liikaakin on ehdoton. Mutta joustavuus ja anteeksi antamisen kyky tasoittavat tätäkin ominaisuutta.
terv. vesimiesnainen
- esoteriaa
http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/Esoastro_teemakk/0 708 Teemakk 6_ NEITSYT.pdf
- linkkiin
linkkiin kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/Esoastro_teemakk/0708 Teemakk 6_ NEITSYT.pdf
Lainaa tähän tekstiä em. linkistä
"Vesimies ja Neitsyt ovat tämän alemman luomakunnan ja muodon rakentamisen kautta erittäin läheisesti toisiinsa liittyneinä. Myös Jupiterin kautta yhdistyvät nämä kaksi merkkiä ja Jupiter yhdessä Neptunuksen kanssa vaikuttaa olennaisesti Toisen Säteen (Rakkaus-Viisaus) alasvirtaamiseen Neitsyeessä. Meidän on syytä muistaa, että Neitsyeen kautta virtaa kaikista voimakkaimmin Toinen Säde tänä aikana, kuin minkään muun merkin kautta.
Jupiter: R Hierarkinen hallitsija."
Kannattaa muistaa, että nyt Neptunus on juuri vesimiehessä...
- vesimiehestä
tännekin toinen lainaus:
"siis kun minä en ymmärrä miten kaikkialla ulvotaan siitä, että vesimies ja neitsyt eivät sovi yhteen ja minusta se tuntuu jotenkin uskomattoman kummalliselta. toinen takertuu yksityiskohtiin ja toinen kokonaisuuksiin, toinen suunnittelee, toinen tekee, molemmat ovat "tunneköyhiä" mutta herkkiä. en ymmärrä. juuri nuo ominaisuudet voivat myös täydentää toisiaan. kaksi merkkiä, jotka rakastavat loputtomasti löytäessään sen oikean. kaksi merkkiä, jotka rakastavat riippumattomasti. mikä nyt voisi olla hienompaa kuin se."
samaa mieltä.- Hellunen?
No mulle ei sopinut se neitsyt-miehen tunneköyhyys sitten yhtään. Todella häveliäs ja enemmänkin vain kaverillinen. Rakkautta en hänen teoistaan löytänyt, kaveruutta vain. Ja kuitenkin mies sanoi rakastavansa minua, mutta sanat ei mulle riitä, kun olen rakkausasioissa tekojen kannalla todellakin. Yritin kyllä lähestyä ja olla hellä, mutta neitsytmies sulkeutui kuoreensa aina. Puheyhteyttäkään meillä ei ollut, pysyimme toisillemme melko tuntemattomina niiden 10 kuukauden yhteiselon aikana.
Ja se neitsyen tahrakammo... Kuinka monta kertaa juoksinkaan nolona lakanan kanssa vessaan pesulle, kun tipahti tahra lakanaan ja siitä tuli kauhea paniikki ja herkkä hetkemme loppui aina siihen!
Kaikki muu oli suhteessa kunnossa, elämämme oli rauhallista ja sopuisaa. Hyvin rauhallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982