Totuus kaurismiehistä

näin se on

Kaurismiehet ovat erittäin vaikeita tapauksia. Pari miesystävääni ovat olleet horoskoopiltaan kauriita, sekä isäpuoleni, jonka kanssa en ole koskaan tullut toimeen. Myöskin muutama ystäväpiiristäni ovat kauriita, ja heidän kanssaan saa kyllä todella sinnitellä ja varoa sanojaan.
Kaurismies antaa ensin ymmärtää, mutta sitten ei ymmärrä antaa. Kaurismiehet ovat naistenmiehiä, jotka saattavat valitettavan monissa tapauksissa vain kokeilla naista, ja kun saavatkin vastaansa oikeita tunteita naiselta, niin he menevät ihan lukkoon eivätkä enää tiedä itsekään mitä haluavat. Kaurismiesten on hyvin vaikeaa puhua tunteistaan, etenkin rakkauden asioissa. Lisäksi he ovat hyvin äkkipikaisia juuri niissä asioissa. Kaurismies puhuu vähän, mutta silloikin kun puhuu niin puhuu asiaa. Kaurismies on jämäkkä asioissaan, huolehtii kodistaan, ja ahkera. Silloin kun hän suunnittelee jotakin, niin yleensä tarttuu toimeen samantien.
Siitä minulla ei ole kyllä käsitystä vieläkään muodostunut, että minkä horoskoopin kanssa kaurismies käy parhaiten yhteen, mutta ei tule varmasti helppoa olemaan senkään horoskoopin omaavalle kaurismiehen kanssa. :D

6

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      suoraa asiaa kaurimiehestä! Itse olen rapunainen ja yli 10v kaurismiehen kanssa. Hän on VIILEE minuun verrattuna ja ei se niin helppoa aina ole, mutta eikai se vaihtamalla parane....

      • USEIMMITEN

        Väärällainen rinnakkais merkki tekee joistakin ihmisistä erittäin vaikean itselleen ja toisilleen... Kaurisluontoisen ihmisen kanssa sopii Kauris parhaiten. Vaan sillä erotuksella että kummankin toinen eli nouseva merkki sopii yhteen. Jos ei tiedetä näitä merkkejä niin ei auta muu kuin kokeilla. Elikä nyt kaikki yksinäiset Kaurriit hakemaan kauriita kaveriksi.


    • Nimetön

      Olen samaa mieltä kansasi kaurismiehestä

    • haärkäN

      Seurustelen kaurismiehen kanssa ja totta puhut. Härkänaisena olen saanut kiedottua pikkusormeni ympärille,ja aina hän palaa luokseni,olen haaremissa se ykkönen.

      • KaurisMan

        härän haaremissa en kyllä tiedä, mikä numba olen:))


      • härkäN
        KaurisMan kirjoitti:

        härän haaremissa en kyllä tiedä, mikä numba olen:))

        tarvinneeko tietää :) jos homma hoituu....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2285
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      71
      1923
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      158
      1649
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe