Kaurismiehet ovat erittäin vaikeita tapauksia. Pari miesystävääni ovat olleet horoskoopiltaan kauriita, sekä isäpuoleni, jonka kanssa en ole koskaan tullut toimeen. Myöskin muutama ystäväpiiristäni ovat kauriita, ja heidän kanssaan saa kyllä todella sinnitellä ja varoa sanojaan.
Kaurismies antaa ensin ymmärtää, mutta sitten ei ymmärrä antaa. Kaurismiehet ovat naistenmiehiä, jotka saattavat valitettavan monissa tapauksissa vain kokeilla naista, ja kun saavatkin vastaansa oikeita tunteita naiselta, niin he menevät ihan lukkoon eivätkä enää tiedä itsekään mitä haluavat. Kaurismiesten on hyvin vaikeaa puhua tunteistaan, etenkin rakkauden asioissa. Lisäksi he ovat hyvin äkkipikaisia juuri niissä asioissa. Kaurismies puhuu vähän, mutta silloikin kun puhuu niin puhuu asiaa. Kaurismies on jämäkkä asioissaan, huolehtii kodistaan, ja ahkera. Silloin kun hän suunnittelee jotakin, niin yleensä tarttuu toimeen samantien.
Siitä minulla ei ole kyllä käsitystä vieläkään muodostunut, että minkä horoskoopin kanssa kaurismies käy parhaiten yhteen, mutta ei tule varmasti helppoa olemaan senkään horoskoopin omaavalle kaurismiehen kanssa. :D
Totuus kaurismiehistä
6
2200
Vastaukset
- minä vaan
suoraa asiaa kaurimiehestä! Itse olen rapunainen ja yli 10v kaurismiehen kanssa. Hän on VIILEE minuun verrattuna ja ei se niin helppoa aina ole, mutta eikai se vaihtamalla parane....
- USEIMMITEN
Väärällainen rinnakkais merkki tekee joistakin ihmisistä erittäin vaikean itselleen ja toisilleen... Kaurisluontoisen ihmisen kanssa sopii Kauris parhaiten. Vaan sillä erotuksella että kummankin toinen eli nouseva merkki sopii yhteen. Jos ei tiedetä näitä merkkejä niin ei auta muu kuin kokeilla. Elikä nyt kaikki yksinäiset Kaurriit hakemaan kauriita kaveriksi.
- Nimetön
Olen samaa mieltä kansasi kaurismiehestä
- haärkäN
Seurustelen kaurismiehen kanssa ja totta puhut. Härkänaisena olen saanut kiedottua pikkusormeni ympärille,ja aina hän palaa luokseni,olen haaremissa se ykkönen.
- KaurisMan
härän haaremissa en kyllä tiedä, mikä numba olen:))
- härkäN
KaurisMan kirjoitti:
härän haaremissa en kyllä tiedä, mikä numba olen:))
tarvinneeko tietää :) jos homma hoituu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687