Muistatko parhaan lemmenyön, jolloin sait ja otit, annoit ja sait?
Kerro oi rakas mitä kaipaat tänään?
Muistatko parhaan lemmenyösi
32
1626
Vastaukset
- namia oli niin
Kyllä muistan rusottavat nännisi, tiukan pyllysi ja keinuvan käynnin kun tapasimme yönhiljaisuudessa, olimme yhtä kerran, useita kertoja, hmm, maku on vieläkin kielelläni
- onnellinen nainen
niin minä muistan kuinka pikuisesi kasvoin ja teimme toisillemme hyvää, olimme kiihkeitä ja onnellisia.
kaipaan. - ja sinä sait
onnellinen nainen kirjoitti:
niin minä muistan kuinka pikuisesi kasvoin ja teimme toisillemme hyvää, olimme kiihkeitä ja onnellisia.
kaipaan.kokea kuinka veresi vaati lisää, se vaati minua -miestä. ja sinä sait, niin minäkin. ah, jo oli hyvää....
- klitoas
ja sinä sait kirjoitti:
kokea kuinka veresi vaati lisää, se vaati minua -miestä. ja sinä sait, niin minäkin. ah, jo oli hyvää....
maistuu, menkää koulunpenkille, kirjoitelkaa sen jälkeen jos oppi ylleensä teille päähän tarttuu..
- yötjapäivät
klitoas kirjoitti:
maistuu, menkää koulunpenkille, kirjoitelkaa sen jälkeen jos oppi ylleensä teille päähän tarttuu..
naidaan niin että pirtti ryskää.
- Onko ihan
klitoas kirjoitti:
...äidinkielen maisterikin tullut keskusteluun mukaan (kirjoitusvirheineen)?
- Kuotta
Paras lemmenyöni oli kun nain kolme kertaa iltayöstä eestä ,takkoo ja pitkin nappoo ja het aamulla otin uusinnat
- Rousto Ville
Yhtä vanhempaa mummoo ,ja join sen viinat sekä vielä varastin sen viinoja ,kullat ja hopiat .Ja häivyin nimettömänä .
- Kuotta
Rousto Ville kirjoitti:
Yhtä vanhempaa mummoo ,ja join sen viinat sekä vielä varastin sen viinoja ,kullat ja hopiat .Ja häivyin nimettömänä .
Elä helkatissa ..niikö teit?
Tosin onhan se tunnettua että yli nelikymppiset naiset taitaa ja osaa kaikki temput ja keksivät vielä lisääkin mitä miehet ei ole kokeneet.
Kerrankin kun mantsissa höyläsin 48v muijaa tuntui sen tavara väljältä, varttitunnin pumppauksen jälkeen naikkonen ehdotti itse että onhan minulla tiukempkin reikä ja siirsi omin käsin elimeni sinne hyh hyh puolelle.
Mälli lensi noin alle minuutissa siellä hyh hyh puolella!
Ja akka ei ollut moksiskaan!
- sadejns
lienee useimmille yksityisasia.Pitäskö sitäkin
täällä ruotia.
Ja mistä sen tietää onko sitä vielä ollutkaan! - Heinäladossa
70-luvulla sain kokea oikean lemmenyön heinäladossa.
- kuin kiimanartut
Heinäsuojassa oli isoja heinäpaaleja ja me alettiin naida kiivaasti seisaaltaan. Siinä tiimellyksessä naiseni selkä painautui vinottain olevaa heinäpaalia vasten ja sitten pano olikin kiivasta, Tavara hyppäsi syliin avoimena ja imaisi kullini syvyyksiinsä.
- kerron teille tosi jutun
NAMIA OLI JA HYVÄÄ TEKI SEN PITUINEN SE.
- kuovitus
aaaaah, se oli viimeyö, ukko pani kuin kani, takkoo tako myötäänsä ja mie annoin eestä taas
- tunti sitten
jo väsyttää kun tuli koko yö naitua, oli kiivasta ja kuumaa.
- männäviikolla
kun pogostalla olin käymässä, tapasin tytön siellä niin kiihkeän, ens pantiin pystyssä sit pantii maas, pestii pillu ja sitt pantii taas....
- kun paremmatkin ,
ettehän te ole nähneet huvittelu paikka senjälkeen kun tulitte sieltä maailmaan.
- -68 sain päästö-
kun paremmatkin , kirjoitti:
ettehän te ole nähneet huvittelu paikka senjälkeen kun tulitte sieltä maailmaan.
todistuksen kirkonkylän kansalaiskoulusta, että sillee...
- kiimainen musta naaras
sanon suoraan, että nytkin panettaa. mistä saisi panijan ?
- piirakkapualikka
ottoo käyttöö jos muuta ei löyvy tähä hättää, mie tulisin jos osoitteen annat..
- ensin ohkasella
päällä jos tuntuu että on väljä niin vaida paksumpi pää käyttöön
- kerro numerosi
Het ollaan valkmiit kun kerrot numerosi mihin soitan. Poika hyppäsi pystyy kun kuuli, että luvassa on kiimasta naarasta.
- äijän känä
kerro numerosi kirjoitti:
Het ollaan valkmiit kun kerrot numerosi mihin soitan. Poika hyppäsi pystyy kun kuuli, että luvassa on kiimasta naarasta.
ei seiso kun jäki jos sekään hahhahaaaaaaaaaaaaaaa
- namnamiahan
Johan sen muistan hyvin, mutta se ei kuulu Teille hidalkot.
- viimeyönä
hyvin muistisa,kun oli viimeyönä.
tämmöstä on turha kysellä, ujostuttaa kertoa - oli kun
naapuri lainasi minulle yhden lampaistaa yhdeksi yöksi.
AAmulla herätessäni olin kuin uusi ihminen
täynnä virtaa jata kesti 7,kk. - viikko meni
naidessa, joten sen muistaa pitkään. Saiskohan vielä ?
- myllerryksessä
viime yö oli toisintoa, oli myllerrystä....sikahauskaa.
- kerranparivain
Kunto on hiukan rapistunut kun äsken sanoin nuorelle naiselle, että eikös me tehtäisi temput. Hän tokaisi, että juurihan tuota pukilta laskeuduin.
On kunto vähän rapistunut, varsinkin muista.- yläpää pelaisi
vanhasta muistista mutta alapää ei vain toimi
- iloinen veijari
Kyllähän ne hyvät nainnit ovat muistissa.
Niin, uskokaa vain, kyllä ovat muistissa-. - runokouluun
tällaisella älykkyydellä runoiltiin lemmestä kuusi vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952