Star Wreck paskin leffa

pete v. back

Star Wreck parodia hölmöily on surkeinta mitä olen ikinä katsonut, olkoot tehty pienellä budjetilla mutta ei se oikeuta tekemään täyttä paskaa.

12

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pxä

      Olisin halunnut tykätä Star Wreckistä koska sen synnyinhistoriahan on periaatteessa hieno tuhkimotarina, menestyslegenda vailla vertaa.

      Lopputulos on kuitenkin hirveää tuubaa, kaikesta huolimatta. Kapteeni Kirk on yksi vastenmielisimpiä ja epäsympaattisimpia näkemiäni hahmoja ikinä - toivoin päähenkilön kuolemaa jo leffan ekan kolmanneksen jälkeen.

    • ironskytäodottava

      Star Wars on hirveää paskaa, Star Wreck ei. Onneksi on jatkoa tulossa. Kiitos tekijöille.

    • todellakin surkeita

      toivottavasti ei samaa alisuoriutumista nähdä Iron Pie - elokuvassa, ei jaksa sellaista katsoa. Tod.näk. yhtä surkea esitys.

    • evil wrongdoer

      Onhan se kotitekoisen näköinen, ja sitähän se onkin. Siinähän sen salaisuus onkin, ei kukaan viitsisi katsoa amatöörileffaa jota ei olisi tehty edes vähän kieli poskessa. Siitä olisi tullut todennäköisesti vain yksi turha leffa muiden amatööri-ulosteiden jatkoksi.

    • JohanLewis

      Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään, mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita. Tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä, esim Xanax tai Peratsin on kuulemma hyviä.

      Star Wreck tehtiin ilman budjettia. Ei siis pienellä budjetilla, vaan ILMAN MITÄÄN ulkopuolista rahoitusta. Tee kriitikko itse vastaava leffa ilman rahaa, ja tuu sitte takas arvosteleen!

      • pxä

        "Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita."

        Joten, jos sinä kritisoit kriitikkoa niin etkös samalla allekirjoita itsekin olevasi eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita?




        Älä kuitenkaan huoli. Kuulemma tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä. Etenkin Xanaxia ja Peratsinia suositellaan lämpimästi :)


      • JohanLewis
        pxä kirjoitti:

        "Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita."

        Joten, jos sinä kritisoit kriitikkoa niin etkös samalla allekirjoita itsekin olevasi eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita?




        Älä kuitenkaan huoli. Kuulemma tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä. Etenkin Xanaxia ja Peratsinia suositellaan lämpimästi :)

        Touché


    • kjkjkj

      star wreckin tekoon käytettiin 15000e ei kovin paljoa jos haluat tosi hienon tehä. ei tolla rahalla mittään huippu näyttelijöitä saa, mutta eikö amatööri elokuvat oo siks just hyviä kun ei aivan osata? omasta mielestä ainakin alukset ja maisemat on hienoi. Ja on siitä moni pitäny kun on yli 4milj ladannu

      • Vidiootti 007

        Harva pystyy tekemään 4 miljoonan latauksen elokuvaa käytännössä nollabudjetilla. Kaikilta ammattilaisiltakaan se ei onnistu, vaikka rahaa olisi hur mycket som helst.

        Taitaa olla kateellisten puhetta. Tällaisia kommentteja kirjoittelevat AMK:ssa pari vuotta elokuvaa opiskelleet kaikkitietävät mestarit.


      • wreck
        Vidiootti 007 kirjoitti:

        Harva pystyy tekemään 4 miljoonan latauksen elokuvaa käytännössä nollabudjetilla. Kaikilta ammattilaisiltakaan se ei onnistu, vaikka rahaa olisi hur mycket som helst.

        Taitaa olla kateellisten puhetta. Tällaisia kommentteja kirjoittelevat AMK:ssa pari vuotta elokuvaa opiskelleet kaikkitietävät mestarit.

        StarWreck on käsittämättömän upeasti tehty elokuva.

        Hillittömät henkilöhahmot ( joita tuo avauksentekijä ei käsittänyt)

        Upeat efektit, kun tietää taustat.. Loistavaa..

        Ainoa elokuva, jonka olen ladannut kännykkääni. Odotan vain sopivaa joutilasta hetkeä, että pääsen nauttimaan hienosta elokuvasta.

        Elokuvan tarkoitushan on olla parodia...knok knok...


      • 2jj
        wreck kirjoitti:

        StarWreck on käsittämättömän upeasti tehty elokuva.

        Hillittömät henkilöhahmot ( joita tuo avauksentekijä ei käsittänyt)

        Upeat efektit, kun tietää taustat.. Loistavaa..

        Ainoa elokuva, jonka olen ladannut kännykkääni. Odotan vain sopivaa joutilasta hetkeä, että pääsen nauttimaan hienosta elokuvasta.

        Elokuvan tarkoitushan on olla parodia...knok knok...

        Ei StarWreck mikään oikea elokuva ole.


    • hapsinkeikkaa

      Kyllä tää elokuva minusta on oikein hieno, ei sitä ihan helpolla elokuvien avulla tuottoa tee vaikka ratsastais jonkun tunnetumman maineella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe