Star Wreck parodia hölmöily on surkeinta mitä olen ikinä katsonut, olkoot tehty pienellä budjetilla mutta ei se oikeuta tekemään täyttä paskaa.
Star Wreck paskin leffa
12
1289
Vastaukset
- pxä
Olisin halunnut tykätä Star Wreckistä koska sen synnyinhistoriahan on periaatteessa hieno tuhkimotarina, menestyslegenda vailla vertaa.
Lopputulos on kuitenkin hirveää tuubaa, kaikesta huolimatta. Kapteeni Kirk on yksi vastenmielisimpiä ja epäsympaattisimpia näkemiäni hahmoja ikinä - toivoin päähenkilön kuolemaa jo leffan ekan kolmanneksen jälkeen. - ironskytäodottava
Star Wars on hirveää paskaa, Star Wreck ei. Onneksi on jatkoa tulossa. Kiitos tekijöille.
- todellakin surkeita
toivottavasti ei samaa alisuoriutumista nähdä Iron Pie - elokuvassa, ei jaksa sellaista katsoa. Tod.näk. yhtä surkea esitys.
- evil wrongdoer
Onhan se kotitekoisen näköinen, ja sitähän se onkin. Siinähän sen salaisuus onkin, ei kukaan viitsisi katsoa amatöörileffaa jota ei olisi tehty edes vähän kieli poskessa. Siitä olisi tullut todennäköisesti vain yksi turha leffa muiden amatööri-ulosteiden jatkoksi.
- JohanLewis
Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään, mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita. Tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä, esim Xanax tai Peratsin on kuulemma hyviä.
Star Wreck tehtiin ilman budjettia. Ei siis pienellä budjetilla, vaan ILMAN MITÄÄN ulkopuolista rahoitusta. Tee kriitikko itse vastaava leffa ilman rahaa, ja tuu sitte takas arvosteleen!- pxä
"Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita."
Joten, jos sinä kritisoit kriitikkoa niin etkös samalla allekirjoita itsekin olevasi eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita?
Älä kuitenkaan huoli. Kuulemma tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä. Etenkin Xanaxia ja Peratsinia suositellaan lämpimästi :) - JohanLewis
pxä kirjoitti:
"Kriitikko on eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita."
Joten, jos sinä kritisoit kriitikkoa niin etkös samalla allekirjoita itsekin olevasi eliölaji joka ei itse kykene tekemään mitään mutta luulee itseään ylemmäksi olennoksi jolla on oikeus arvostella muita?
Älä kuitenkaan huoli. Kuulemma tähän oireyhtymään saa nykyään lääkitystä. Etenkin Xanaxia ja Peratsinia suositellaan lämpimästi :)Touché
- kjkjkj
star wreckin tekoon käytettiin 15000e ei kovin paljoa jos haluat tosi hienon tehä. ei tolla rahalla mittään huippu näyttelijöitä saa, mutta eikö amatööri elokuvat oo siks just hyviä kun ei aivan osata? omasta mielestä ainakin alukset ja maisemat on hienoi. Ja on siitä moni pitäny kun on yli 4milj ladannu
- Vidiootti 007
Harva pystyy tekemään 4 miljoonan latauksen elokuvaa käytännössä nollabudjetilla. Kaikilta ammattilaisiltakaan se ei onnistu, vaikka rahaa olisi hur mycket som helst.
Taitaa olla kateellisten puhetta. Tällaisia kommentteja kirjoittelevat AMK:ssa pari vuotta elokuvaa opiskelleet kaikkitietävät mestarit. - wreck
Vidiootti 007 kirjoitti:
Harva pystyy tekemään 4 miljoonan latauksen elokuvaa käytännössä nollabudjetilla. Kaikilta ammattilaisiltakaan se ei onnistu, vaikka rahaa olisi hur mycket som helst.
Taitaa olla kateellisten puhetta. Tällaisia kommentteja kirjoittelevat AMK:ssa pari vuotta elokuvaa opiskelleet kaikkitietävät mestarit.StarWreck on käsittämättömän upeasti tehty elokuva.
Hillittömät henkilöhahmot ( joita tuo avauksentekijä ei käsittänyt)
Upeat efektit, kun tietää taustat.. Loistavaa..
Ainoa elokuva, jonka olen ladannut kännykkääni. Odotan vain sopivaa joutilasta hetkeä, että pääsen nauttimaan hienosta elokuvasta.
Elokuvan tarkoitushan on olla parodia...knok knok... - 2jj
wreck kirjoitti:
StarWreck on käsittämättömän upeasti tehty elokuva.
Hillittömät henkilöhahmot ( joita tuo avauksentekijä ei käsittänyt)
Upeat efektit, kun tietää taustat.. Loistavaa..
Ainoa elokuva, jonka olen ladannut kännykkääni. Odotan vain sopivaa joutilasta hetkeä, että pääsen nauttimaan hienosta elokuvasta.
Elokuvan tarkoitushan on olla parodia...knok knok...Ei StarWreck mikään oikea elokuva ole.
- hapsinkeikkaa
Kyllä tää elokuva minusta on oikein hieno, ei sitä ihan helpolla elokuvien avulla tuottoa tee vaikka ratsastais jonkun tunnetumman maineella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418