miten kerätä rahaa...

ponyta

miten saisin kerättyä rahaa hevosen ostoa varten...??? olen ajatellut ostaa suomenhevosratsun. ennestään meillä kotona on shettis joten hevonen tulisi sen seuraksi ja minulle ratsuksi...

olen oikeastaan koittanut myydäkin kaikki tarpeettomat tavarat mutta kuitenkaan ei ole kuin muutama satanen vasta jonka voisin käyttää hevosen ostoon...

opiskelen joten mihinkään töihinkään en ehdi... tosin valmistun ensi keväällä että jos sitten töitä saisi. kesätöistä ei paljoa rahaa jäänyt kun en päässyt kuin 3 viikoksi kesätöihin kun paikkakunnalla jossa asun on aika vaikea löytää töitä kun tuntuu että kukaan ei halua kesätyöntekijöitä ja koulutuskin on väärä..

vinkkejä siis kaipaisin...

8

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polle

..mitä jos kyhäisit hevosaiheiset kotisivut! Käyttäsit sivuilla asiantuntemustas ja taatusti sinne löytys "hevoshulluja" kävijöitä läkähdyksiin asti(meinaa jos sivut vaa olis riittävä hyvät)
      Että miten ne sitte rahaa sulle tuottas?
      Mainostajilla! Eli jos sivus o riittävä hyvät ja sulla kävijälaskuri näytöllä juoksee nopeemmi ku hevone ja näyttää tuhanne käyntiä päiväs, ni voit olla varma et saat mainostajii sivuilles jotka siis tarjoo noita klikkaus bannereita ja maksaa niist selvää rahaa ku niit klikataa!
      Jote täs oli tämmöne idis, ota asiasta selvää jos tuntus nakuttavalta ja tee parhaas ni eiköhä se oma heppa sitte sulla jo pian oo! Tsemiä!! :)

• ponitäti

sain oman ponin,olin tuolloin 11.Ja todellakin olin säästänyt poniin paljon rahaa.Tein pieniä töitä sukulaisen firmassa,siis en mitään oikeita töitä,mutta viikottain löytyi aina joku pieni homma josta sain korvauksen.Lisäksi säästin viikkorahastani suurimman osan(viikkoraha oli15markkaa).Keräsin jopa pulloja,niistä paikoista mistä sattui helposti löytymään.Joskus saatoin saada vähän kotitöistäkin.Kaksi vuotta säästin ja sen jälkeen vanhempani olivat sitä mieltä että poni on saatava tytölle.He maksoivat n.puolet ponin ostohinnasta ja tietysti ylläpidon,joka on se suurin kulu.Et muuten kertonut ikääsi,mutta mitähän tarkoitit tällä koulutuksella?Oletko ajatellut esimerkiksi alkaa jakamaan mainoksia?Taikka nyt kun on vattuja mettässä kerää niitä ja myy,vaikkapa jollekkin tutulle.Ja mieti onko sinulla tulevaisuudessa varaa pitää hevosta.Eikö sieltä mitään töitä löytyisi?Siivoustyötä taikka jotakin?jos ei niin lähe työkeikalle vaikka pk-seudulle,hanttihommiin,majota itsesi siksi aikaa edullisesti vaikkapa jonkun sukulaisen tai tuttavan luokse..Taikka vuokraa heppa ylläpitoa vastaan,joskus niitä saattaa saada jopa vuosiksi.Onnea yrityksellesi

• Porkkana

Moi. Aattelin vaan,että missä päin suomea asut?
        Aattelin, että jos asu lähellä Espoo, Helsinki tai vantaa aluetta, saisinko alkaa hoitamaan sitä sun shettistä. Olis nimittäin kiva. :)
        Oon harrastanut hevosia 5 vuotta. Olen liian iso ratsastamaan sillä, mutta en ajamaan, eikä se ole pääasia, hoitaminen on.
        ´Voisitko mailata mulle osoitteeseen: [email protected]
        -kiitos jo etukäteen-

• ponyta

kiitti vinkeistä.

niin valmistun datanomiksi mutta olisi pitänyt olla joku muu ammatti että täällä päin pääsis töihin... ainakin muutamassa paikassa..

• ponyta
        Porkkana kirjoitti:

Moi. Aattelin vaan,että missä päin suomea asut?
        Aattelin, että jos asu lähellä Espoo, Helsinki tai vantaa aluetta, saisinko alkaa hoitamaan sitä sun shettistä. Olis nimittäin kiva. :)
        Oon harrastanut hevosia 5 vuotta. Olen liian iso ratsastamaan sillä, mutta en ajamaan, eikä se ole pääasia, hoitaminen on.
        ´Voisitko mailata mulle osoitteeseen: [email protected]
        -kiitos jo etukäteen-

asun tampereen lähettyvillä,tai on tampereeltakin tänne matkaa, urjalassa. että sulle olis kyllä aika paljon matkaa tulla hoitaan meitin shettistä. muuten olis käynytkin..

• tili

Mikset pitäisi ponillasi tunteja, pikku ratsastajille?! Varmasti pikkuväki tykkäisi, jos pääsisi oikean ponin selkään! Ota tunnista kohtuu hinta, ettei menisi liian kalliiksi! Tällä keinolla ainakin saat rahat kokoon! Pistä ilmotuksia kauppojen ilmotustauluille ja omat tiedot kans mukaan, että tietävät tulla oikeaan paikkaan!!!!!

• tili

Mikset pitäisi ponillasi tunteja, pikku ratsastajille?! Varmasti pikkuväki tykkäisi, jos pääsisi oikean ponin selkään! Ota tunnista kohtuu hinta, ettei menisi liian kalliiksi! Tällä keinolla ainakin saat rahat kokoon! Pistä ilmotuksia kauppojen ilmotustauluille ja omat tiedot kans mukaan, että tietävät tulla oikeaan paikkaan!!!!!

• shettis

jos sulla on mahdollisuus kuskata poni jonnekkin niin kyypä tampereen raviradalta ehkä ne maksais jos pitäisit siellä poniratsastusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe