Onko kukaan

saanut

virallista tietoa mistään, miten Viasatin sopimuksen voisi purkaa ( kanavat vähenivät ) ilman kuluja. Itse lähettänyt kuluttaja-asiamiehelle ja Viasatille s-postia, mutta 3 viikon odottelun jälkenkään ei vielä ole kuulunut mitään. Vai onko niin, että tämäkin keskustelu hautautuu pikkuhiljaa ja Viasatilta ja viranomaisilta vastauksia haluavat unohdetaan ja toiminta saa jatkua normaalisti.

7

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tätä ........

      Olen lähetellyt viestejä vähä jokaiseen instanssiin ja lehteen mutta mitään ei ole kuulunut. Olen täyttänyt kuluttajaviraston nettikaavakkeet ja kirjoitellut useille keskustelupalstoille, ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Suoraan sanoen hämmästyttää tällainen hiljaisuus.

      • ex-viasat

        samoin laitoin kuluttajavirastoon kaksikin postia (eka "tutkintapyyntö" ja toinen sähköpostivastaus viasatilta) - ei mitään. Pitäisiköhän meidän kaikkien laittaa uusi viesti kuluttajavirastoon ja kysyä, miksi kukaan ei tee mitään? Varmasti meitä on enemmän kuin 3, jotka haluaa sopimuksesta irti.


      • tiitu
        ex-viasat kirjoitti:

        samoin laitoin kuluttajavirastoon kaksikin postia (eka "tutkintapyyntö" ja toinen sähköpostivastaus viasatilta) - ei mitään. Pitäisiköhän meidän kaikkien laittaa uusi viesti kuluttajavirastoon ja kysyä, miksi kukaan ei tee mitään? Varmasti meitä on enemmän kuin 3, jotka haluaa sopimuksesta irti.

        haluan myös purkaa viasatin sopimuksen!!Oon tehny samat "hommat" kun te, kuluttajariitalautakunnalta vastauksen saa 8-10 KUUKAUDEN kuluttua..viasatilta ei edelleen vastausta.hmm mitä urpoja ne siä oikein on!! On se tosi hienoo kun siitä ei meinaa päästä eroon.Entiä mitä pitää tehdä?Lähettääkö joka päivä s-postia v:lle vai mitä??Siis ootteko muuten tehny valituksen kuluttaja-asiamiehelle vai kuluttajariitalautakuntaan Helsinkiin?


      • Ex-VIASAT
        tiitu kirjoitti:

        haluan myös purkaa viasatin sopimuksen!!Oon tehny samat "hommat" kun te, kuluttajariitalautakunnalta vastauksen saa 8-10 KUUKAUDEN kuluttua..viasatilta ei edelleen vastausta.hmm mitä urpoja ne siä oikein on!! On se tosi hienoo kun siitä ei meinaa päästä eroon.Entiä mitä pitää tehdä?Lähettääkö joka päivä s-postia v:lle vai mitä??Siis ootteko muuten tehny valituksen kuluttaja-asiamiehelle vai kuluttajariitalautakuntaan Helsinkiin?

        Kuluttaja-asiamiehelle laitetaan ilmoitus. Kun ilmoituksia tulee tarpeeksi, on siellä helpompi antaa lausunto.

        Kuluttajariitalautakuntaan jätetään yksittäistapaukset eli tehkää sinne vaatimuksenne sopimuksen purusta. Googlella löytyy paljon vinkkejä.


    • viasat-ei kiitos

      Mun sopparin purku on nyt finaalissa.. kotikaupunkini kuluttajaneuvonta sai hoidettua mut ja pari muuta pois sieltä suosta. Kuluton purku kesken 24kk sopimuskauden siis.

      Tsemppiä vaan muille asianharrastajille: ei ole helppoo eikä hauskaa!

      • tiitu

        Viasatilta soitettiin minulle henkilökohtaisesti!! Olen siis tehnyt kuluttajariitalautakuntaan valituksen viasatin OHJELMATILAUSSOPIMUKSEN YLEISIEN EHTOJEN rikkomisesta viasatin puolelta ja sieltä siis soitti joku tyyppi ja sanoi tutustuneensa minun tapaukseen.Koitti tarjota pariin kolmeen kertaan ilmaista katselu aikaa kesän ajaksi ja ilmaiseksi tämän boxin (se 50 euron toimituskuluilla boxin!!)Hei haloo, kuka dorka ottais noin surkeita lahjuksia vastaan tehtyään valituksen ERITTÄIN ALA-ARVOISESTA TOIMINNASTA VIASATILTA!!!!!!!!!!!! Äijä syytti Viron työtekijöitään huonosta asiakaspalvelusta mutta vika taitaa olla johtoportaassa!Sehän ne säännöt ja ohjeet on asiakaspalvelijoille antanut!Tietenkään vika ei oo ainakaan JOHTAJISSA itsessään...En suostunut ilmaisiin lahjuksiin ja äijä mietittyään hetken sanoi että kun teitä on niin kaltoin kohdeltu, voimme purkaa sopimuksen ilman kolmensadan euron sakkomaksua ja laitteet saimme pitää, mutta kortti piti palauttaa.Meillä oli 2 vuoden sopimus joka oli otettu syksyllä 2007 eli vielä mentiin puoleen hintaan kk maksuissa.Nyt kuulemma Viasatin toiminta PARANEE HUOMATTAVASTI kun asiakastoiminta ym. palvelut ovat siirtyneet Jyväskylään.. olisin silti PIKKASEN varautunut ton lupauksen suhteen..JIPPII MÄ PÄÄSIN VIHDOIN EROON SIITÄ!!!!


      • "ASIAKASPALVELU"
        tiitu kirjoitti:

        Viasatilta soitettiin minulle henkilökohtaisesti!! Olen siis tehnyt kuluttajariitalautakuntaan valituksen viasatin OHJELMATILAUSSOPIMUKSEN YLEISIEN EHTOJEN rikkomisesta viasatin puolelta ja sieltä siis soitti joku tyyppi ja sanoi tutustuneensa minun tapaukseen.Koitti tarjota pariin kolmeen kertaan ilmaista katselu aikaa kesän ajaksi ja ilmaiseksi tämän boxin (se 50 euron toimituskuluilla boxin!!)Hei haloo, kuka dorka ottais noin surkeita lahjuksia vastaan tehtyään valituksen ERITTÄIN ALA-ARVOISESTA TOIMINNASTA VIASATILTA!!!!!!!!!!!! Äijä syytti Viron työtekijöitään huonosta asiakaspalvelusta mutta vika taitaa olla johtoportaassa!Sehän ne säännöt ja ohjeet on asiakaspalvelijoille antanut!Tietenkään vika ei oo ainakaan JOHTAJISSA itsessään...En suostunut ilmaisiin lahjuksiin ja äijä mietittyään hetken sanoi että kun teitä on niin kaltoin kohdeltu, voimme purkaa sopimuksen ilman kolmensadan euron sakkomaksua ja laitteet saimme pitää, mutta kortti piti palauttaa.Meillä oli 2 vuoden sopimus joka oli otettu syksyllä 2007 eli vielä mentiin puoleen hintaan kk maksuissa.Nyt kuulemma Viasatin toiminta PARANEE HUOMATTAVASTI kun asiakastoiminta ym. palvelut ovat siirtyneet Jyväskylään.. olisin silti PIKKASEN varautunut ton lupauksen suhteen..JIPPII MÄ PÄÄSIN VIHDOIN EROON SIITÄ!!!!

        Hippasen aikaa meni asiakas"palvelulta" vastauksen saamiseen. Yli kaksi kuukautta. No vastaus oli, että sopimusrikkomusta ei ole tapahtunut, vaikka yksipuolisesti parin päivän varoitusajalla poistivat YLEN ja NELOSEN kanavat paketistani. Kuluttajariitalautakunta ottaa tähän kantaa seuraavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe