Kun ei vaan saa

surusilmä

Seksiä ei alun jälkeen ole suhteessamme ollut koskaan liikaa, mutta vähitellen koko asiasta tuli tabu ja kerrat harvenivat. Mies sanoo, ettei häntä vain haluta ja että hän on tullut vanhaksi (40). En usko ikään, koska moni vanhempikin haluaa. Välillä syytän itseäni ja ajattelen, etten viehätä häntä ja että syy olisi siinä. Voi ihan hyvin ollakin, mutta tämä syö itsetuntoani ja koko elämäniloa. Olen aina nauttinut seksistä ja mielestäni se lisää kaikin tavoin elämäniloa. Masennus uhkaa minua. Olen kehoittanut miestäni menemään lääkäriin, koska epäilen, että tähän voi olla joku oikea syykin, mutta miten saada mies puhumaan arkaluontoisia asioita lääkärille?
Silloin kun mies nykyään antaa (säälistä minua kohtaan?), on vain yksi tapa toimia, koska muutoin se lopahtaa ennen aikojaan. En saa enää nauttia täysipainoisesti seksistä. Kyllä tämä elämä koettelee. En haluaisi olla ilmankaan! En tässä iässä! Ikinä!

11

2356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkein viisikymmentä

      Niin se vaan näkyy olevan, että liitossa jompi kumpi ei halua. Meillä nelikympppinen vaimo ei taas juuri seksiä enää halua. Itse liki 50-kymppisenä edelleen haluaisin useita kertoja viikossa. Suhteen alussa n. kymmenen vuotta sitten saattoi tapahtua 5 krt / vkl. Nyt ehkä kerran kahdessa viikossa korkeintaan. Miten se parin valinta onnistuisi, missä molemmat olisi samalla aktiivisuus tasolla...

      • surusilmä

        Suhteen alussa meilläkin oli toisin ja miten hyvälle se tuntuikaan, kun toinen osoitti muutoinkin huomiotaan.
        Yritäpä saada vaimosi lääkäriin asian tiimoilta. Jospa nainen olisi helpompi saada puhumaan tuollaisestakin asiasta.


      • Melkein viisikymmentä
        surusilmä kirjoitti:

        Suhteen alussa meilläkin oli toisin ja miten hyvälle se tuntuikaan, kun toinen osoitti muutoinkin huomiotaan.
        Yritäpä saada vaimosi lääkäriin asian tiimoilta. Jospa nainen olisi helpompi saada puhumaan tuollaisestakin asiasta.

        Lääkäriä en ole yrittänyt ehdottaa, mutta muuten olen kyllä yrittänyt kysyä kaikkea. Mitä hän haluaisi, mitä minun pitäisi tehdä eritavalla jne. Vastaus vaan on korkeintaan, että seksi ei ole hänelle niin tärkeää. Ongelma vaan on, että minulle se on nykyistä tilannetta tärkeämpää. Sitten tulee sellainen tunne, että hän velvollisuudesta antaa silloin harvoin kun seksiä saa.


      • surusilmä
        Melkein viisikymmentä kirjoitti:

        Lääkäriä en ole yrittänyt ehdottaa, mutta muuten olen kyllä yrittänyt kysyä kaikkea. Mitä hän haluaisi, mitä minun pitäisi tehdä eritavalla jne. Vastaus vaan on korkeintaan, että seksi ei ole hänelle niin tärkeää. Ongelma vaan on, että minulle se on nykyistä tilannetta tärkeämpää. Sitten tulee sellainen tunne, että hän velvollisuudesta antaa silloin harvoin kun seksiä saa.

        Velvollisuusseksi ei ole mistään kotoisin. Myöskään seksi tuntemattoman kanssa ei tunnu miltään. Kyllä siinä jutussa pitäisi olla tunne ja tahto, himo ja hinku mukana vai mitä?


      • Melkein viisikymmentä
        surusilmä kirjoitti:

        Velvollisuusseksi ei ole mistään kotoisin. Myöskään seksi tuntemattoman kanssa ei tunnu miltään. Kyllä siinä jutussa pitäisi olla tunne ja tahto, himo ja hinku mukana vai mitä?

        Kyllä vastapuoli pitäisi ainakin jonkin verran tuntea ja tietää miten "kemiat" toimii. Niin seksistä saa enemmän irti.
        Nettikeskusteluista saa ikävä kyllä sen käsityksen, että tämä toisen osapuolen haluttomuus on hämmästyttävän yleistä. Harmillista, vaikka eihän seksin puutteeseen kuole. Hyvää se kyllä tekisi...


      • surusilmä
        Melkein viisikymmentä kirjoitti:

        Kyllä vastapuoli pitäisi ainakin jonkin verran tuntea ja tietää miten "kemiat" toimii. Niin seksistä saa enemmän irti.
        Nettikeskusteluista saa ikävä kyllä sen käsityksen, että tämä toisen osapuolen haluttomuus on hämmästyttävän yleistä. Harmillista, vaikka eihän seksin puutteeseen kuole. Hyvää se kyllä tekisi...

        Seksin puute näivettää hitaasti ja tekee happamaksi.


      • Melkein viisikymmentä
        surusilmä kirjoitti:

        Seksin puute näivettää hitaasti ja tekee happamaksi.

        Kyllä se tosiaan siististi sanottuna harmittaa ja tietyllä tavalla stressaakin. Vaikuttaa minulla jopa nukkumiseen. No, pitää lenkkeilemällä purkaa energiaa...


      • ei pihtaa
        Melkein viisikymmentä kirjoitti:

        Kyllä se tosiaan siististi sanottuna harmittaa ja tietyllä tavalla stressaakin. Vaikuttaa minulla jopa nukkumiseen. No, pitää lenkkeilemällä purkaa energiaa...

        vaimoasi kun kerran tuollaiseen suostut. Minä aina ihmettelen näitä tapauksia, niin kun kaverinne kanssa asuisitte. Sehän on vaimosi tahdosta kiinni tämä asia, ei kai hän voi olla noin itsekäs, vai voiko?!


    • Noidankehässä itsekin

      Olen itse 40 kymppinen mies, eikä minustakaan ikä ole selittävä tekijä - kyse on vaan yksilöllisestä viriliteetistä. Näköjään selibaatti koskettaa naisiakin, yleisempää taitaa olla toisinpäin.

      Meillä on käynyt myös niin, että halut ei käy yksiin. Olen kyllä itse ollut aina se osapuoli joka selibaatista on kärsinyt. Tämä puutteessa riutuminen on vuosi vuodelta käynyt yleisemmäksi ja on asettunut sille tasolle, että harrastamme seksiä 1-2 krt kk, edellyttäen että kaikki edellytykset ovat kohdallaan (lapset nukkuvat, ei liian väsynyt, sopiva mielentila, ja lisäksi aloite on tultava minun puoleltani) Minulle sopiva tiheys olisi vähintään 2-3 krt/vk, mutta tulen torjutuksi jo hienovaraisesta ehdotukstakin toistamiseen. Se masentaa. Kun seksiä harvoin saa, molemmat ovat tyytyväisiä, mutta toisaalta tiedän että olemme uuden noidankehän alussa. Kun nyt sain, menee taas monta viikkoa seuraavaan kertaan.

    • ongelman ratkaisu

      kuninkaalliset ja aateliset ovat asian ratkaisseet siten, että ovat hankkineet rakastajan/rakatajattaren. Ongelma on yksinkertaisesti poistettu.

    • murusi

      Hanki kreikkalainen rakastaja, ne pojat osaa hommansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe