Vene näyttää hyvännäköiseltä ja tukevalta.
Mielestäni nämä koneet niissä vain ovat liian pieniä yleensä.
Vaatisi kaiketi ainakin 100hv koneen.
Pensatankki vain 60 litraa????
Manoveeratessa sivutuuliherkkä laituriin tullessa ja lähtiessä.???
Pohjan läpiviennit vuotavat jne jne.
Kokemuksia Bella 570c
6
6653
Vastaukset
- verhokapelli
Eikai toi tankin koko nyt kovin suuri ongelma ole, noita irtotankkeja on myynnissä vaikka kuinka paljon. Osta toinen siihen rinnalle, ja sopivat liittimet siihen. Tai teetätä itse rst:stä haluamasi kokoinen, ei ole edes niin kallista kuin luulisi.
- sen toisen
ainakin sata literiä aikoisit niinkuin laitella.
- sivutuuli
Kaikki kölittömät nakkikoppiveneet menevät kuin lastu lainehilla, sille ei voi mitään. Sen sijaan perämoottoriveneessä ei läpivientejä suuremmin tarvita.
Turha siihen on mitään isoa ja painavaa myllyä pultata kun sitä ei ole nopeaksi veneeksi suunniteltu. Etuseinäkin on väärään suuntaan kallellaan.- helpolla 30solmua
jos pulttaa pikkasen.
Kyllä sen pitää nousta plaaniin 4aikuista päällä.
Ei kai se mikään uppoumarunkoinen fiskari tiemmä ole.
Kyllä se on plaaniin tarkoitettu vene.
Nopea ja nopea.
Toisille se 30solmua on jo nopea.
Väittäisin ,että on suunniteltukin nopeaksi yhdysveneeksi.
Hemmetinmoista faarttia nuo ainakin näyttävär painavan.
Perämoottoriveneissä ei läpivientejä tarvita????
Se nyt kyllä on aivan venetyypistä kiinni ne läpiviennit.
Tässä nyt sattuu olemaan itsetyhjennyksen takia.
- Jobberi
Minulla on 100hv ja se on riittävä. Menee max 39 solmua.
Meillä on saaressa mökki ja on aivan ehdoton peli siihen hommaan.
On riittävän pieni moneen asiaan ja riittävän iso yhtä moneen asiaan. Vaihdoin 70hv 2T-koneen 100hv 4T-koneeseen. Kulutus pieneni 25%.
Plaaniin menee 7 hengelläkin.
Ollut mökillä myös vieraiden hätämajoitustilana.
Kemssa meillä on etukannen isossa säilytystilassa. Toimii viimeisenä hätäapuna :)
Huonoja puolia ovat: Hakkaa kovassa aallokossa => toisaalta siitten menee kevyesti plaanissa myös pienellä kaasulla. Ja on tosiaan sivutuuliherkkä kun vauhti loppuu. - Kaunis!???
Noihin kait saa sen nakkihöyrystimen vakiona?
Järkyttäviä laitteita mutta pisnes se on nakinkin myynti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181