Viime viikolla toiseen silmäluomeen ilmestyi pieni punainen läiskä, päivän parin päästä läiskän päälle ilmestyi karstaa/ kohta alkoi hilseilemään. Myös molempiin korviin ilmestyi hilseilevät kohdat. Tänään huomasin, että myös päänahka hilseilee. (ei tavallista kuivaa hilsettä, vaan "rasvaisempaa" tiukasti kiinni hiuksessa olevaa. Rapsutin varovasti kynnellä hilseen irti ja alla päänahka punoitti.
Onko mitään tietoa mistä voisi olla kyse? Olen 20- vuotias muuten perus terve nainen.
"Ihottumaa" silmäluomessa, korvissa ja päänahassa?
3
1945
Vastaukset
- mies---67
Minulla myös ilmestyi viime talvena juuri silmäluomeen ja sitten myös käteen saman tapaisia ihottumia kuin kerroit. Katsopas tuolta psoriasis keskustelusta olisiko sieltä apua. Ja lääkärille pian. Mitä nopeammin saat varmuuden, saat myös oikeanlaista hoitoa, tai ainakin voiteita siihen!
- iho-ongelmia
itellä just todettu seberrooinen ekseema.
Samanlaiset oireet. Tosin psorin tautikuvaus on lähes identtinen ekseeman kanssa. Joten voi olla
kumpaa tahansa.
Katsopa hyvä iho-sivusto:
http://www.ihotauti.net/galleria.htm
-Jos joku kuva täsmäisi omasi kanssa.
Tuolta itse yritin etsiä vastaavuuksia.
älä säikähdä rumia kuvia..ihmisiä ne kaikki kuitenki on!
Sit ei muuta kun metsästämään hyvää ihorasvaa..- Apua kaipaava
Kuvista oli paljon apua! Täytyy varmaan lääkäriin mennä, ettei pääse pahenemaan. Mikään kuvista ei ihan täsmännyt, sillä ei ole menyt vielä noin pahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559