Postimyynnin

ihmeitä

Aiemmin postimyynnistä hyviä kokemuksia saaneena aattelin laajentaa otantaa. KodinKukat näytti niiiin hyvältä kuvastossa ja netissä, hintakin oli kohdillaan. Vaan...

Taimet olemattoman pieniä, huonovointisia ja kuolla kupsahtelevat varovaisesta uudelleenistutuksesta huolimatta. Mitenkähän firma pysyy pystyssä, kun laatu on noin heikko? Minä en ainakaan enää ikinä osta sieltä mitään!

8

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista

kokemusta mulla kyseisestä firmasta. Viime vuonna tilasin sieltä jotain, mutta en muista taimien kunnosta. Tänä vuonna tilasin amppelitomaatteja, olivat tosi pieniä taimia, mutta onneksi kunnossa. Amppelipetunioita tilasin kolme kappaletta, joista yksi oli ihan kuihtunut. Laiton perjantaina palautetta asiasta, mutta vielä ei ole mitään vastausta kuulunut.

• kalissa

Saman huomasin ja tilaussumma oli kuitenkin 118€ ja harmittaa.
        Itse kasvatetut petuniat ym paljon suurempia ja terveempiä kuin kodinkukkien.
        Annan kyllä palautetta minäkin.

• kalissa
        kalissa kirjoitti:

Saman huomasin ja tilaussumma oli kuitenkin 118€ ja harmittaa.
        Itse kasvatetut petuniat ym paljon suurempia ja terveempiä kuin kodinkukkien.
        Annan kyllä palautetta minäkin.

Eivät reagoi palautteeseen millään lailla ja omasta mielestäni en ihan turhasta narise.

On kyllä hyperkalliita petunioita jotka on miniatyyrikokoa!

• tuntuu
        kalissa kirjoitti:

Eivät reagoi palautteeseen millään lailla ja omasta mielestäni en ihan turhasta narise.

On kyllä hyperkalliita petunioita jotka on miniatyyrikokoa!

olevan. Ekan palautteen laiton nettisivujen kautta perjantaina 2.5. Ei kuulunut mitään. Torstaina 8.5 laiton sähköpostia, mutta mitään ei ole kuulunut. Nyt päätin etten jätä asiaa tähän, vaan haluan vastauksen keinolla millä hyvänsä. Sen verran ottaa päähän tuo toiminta, kun ei edes palautteisiin vastata. Ehkä siellä on negatiivisten palautteiden tulva, kun täältäkin jo löytyy muutama tyytymätön.

• pettynyt

Tilaukseni toimitusaika kodin kukilta kesti 4 viikkoa!!!! Taimet surkeita ja näin pitkän toimitusajan jälkeen en olisi niitä edes halunnut. En suosittele kenellekään. Kauppilan puutarhalta sain hyvät taimet muutamassa päivässä.

• huonoa

asiakaspalvelua kyseisessä firmassa. Juuri laitoin kolmannen kerran palautetta samasta huonosta taimesta. Kahteen ensimmäiseen en saanut mitään vastausta. Nyt laitonkin, että jos en saa vastausta otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Vaikka kyse ei ole kuin yhdestä taimesta, mutta nyt on kyse periaatteesta. Suututtaa, kun ei saa minkäälaista vastausta viesteihin ja ihan asiallisia viestejä ovat olleet.

• voin suositella

Viherpeualoilta. Kaikki taimet ja juurakot lähteneet hyvin ja selvinneet talvestakin, vaikka ostin loppusyksyn jämäeriä halvalla. Kauppilalta tilasin myös, mutta sielät tulleet mansikat ja jaloangervot eivät lähde.

• on ainakin

mulla hyviä kokemuksia.
      Tilasin useampaa lajia ja kaikki vähän erikoisempia.

Ovat olleet nyt jo puolitoista kuukautta minulla kasvamassa. Ja aivan kaikki ovat hyvässä kunnossa ja paljon kasvaneet.

Iso kiinanruusukin jo aikamoinen ja kun latvoin sitä niin näyttää tulevan tosi komea yksilö. Samoin poutapilvet ovat kukkineet koko ajan jo ja ovat moninkertaistaneet kokonsa, vaikka aika pienet alut olivatkin kun saapuivat.
      Hintaa taimilla tietty on jonkun verran mutta ei noita harvinaisuuksia mistään oikein muualtakaan saa.
      Että innolla odotan millaisia ovat sitten syyskesällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe