Minulla on ihan ehjät ja ns. toimivat kestopuulaatat parvekkeella mutta kun ne on ollut myös talven siellä ja ovat nyt 3 vuotta vanhat niin ne on jotenkin rumiksi mennyt. Olen kyllä pessyt niitä harjalla mutta mitä niille voisi tehdä että niistä saisi uudennäköiset ja siistit? Vinkkejä kiitos!
kestopuulaattojen
uudistus
1
653
Vastaukset
- Sinirenki
Käsittele ne puuöljyllä, esimerkiksi Valtti Akvalla. Se on vesiohenteista ja sävytettävissä. Värikartasta vain etsimään sopivaa sävyä. Eikä sen sävyn tarvitse olla ihan lopullinen. Olen jälkimmäisellä kerralla vaihtanut astetta tummempaan sävyyn.
Kyllästetyt, vihertävät puulaatat ovat nykyään aivan toisennäköiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764