Purkaantuminen tänne

Ilman edustajatar

..ihanaa voida tänne kasvottomasti purkaantua, ja sanoa härkämerkkisille naisille yleisesti, että inhoan teitä.
Olette maailman suloisimpia, herttaisimpia, pehmeimpiä, ja ah niin tunteellisia tylleröitä..

Argh..Totuuden paljastuttua olettekin itsekeskeisiä, valittavia, hitaita, "minä, minä, minä", "minulla on oikeus", läskitissisiä, lyhytjalkaisia ja paksuniskaisia porsaita.
Kaikki maailmanmurheet kalpenevat teidän haasteittenne rinnalla. Normaalit vaikeudet(samat ongelmat kuin muillakin) ovat teille jotenkin ylivoimaisempia kuin muille, teidän elämänne dramaattisempaa kuin muiden, SIIS teidän mielestänne, eikä tyytymttömyydelle näytä olevan rajaa. Kuitenkin olette kuningattaria, ja menette ns. viehätysvoimallanne kaikkien muiden yli. Teeskentelette ystävällistä, mutta tarpeen, ts oman oikeutenne niin vaatiessa puukotatte selkään. "Minulle kuuluu", on mottonne. Näin varmaankin ajattelee eräs härkänainen, joka koettaa täysin itsekeskeisesti tunkeutua sotkemaan elämääni.

Olette naisista ärsyttävimpiä. Valitettavasti miessukupuoli putkiaivoineen menee näennäisen viehätysvoimanne ansaan. Ehkä joku heistä herää kuitenkin myöhemmin, kun tajuaa, millaisen narisijan on saanut. Narisijan, joka itsekkyydellään on menettänyt kaikki ystävänsä.

KYLLÄ, olen rehellisesti katkera, enkä häpeile sitä, vaikka joku teistä pehmeistä kuningattarista kuinka kävisi kimppuuni!!
Voisin nyrkittää yhtä härkä-ämppää, mutta koska kaikissa tappeluissa hän voittaa teeskentelyllään ja tunteellisilla puolustuspuheillaan, jotka vievät toisen sanattomaksi (mutta eivät tehoa minuun enkä välitä ininöistään hittojakaan), niin puran kiukkuni tänne "neutraalille" nettialueelle. Kuolisittepa sukupuuttoon..
t. teihin v..........t vesimiesN.
Minut saa haukkua jos haluaa, minulle oli tärkeää saada sanoa, että kaikessa "ihanuudessanne" olette oksettavia.

24

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköni palauduttua

      ja totuuden paljastuttua olettekin läskitissisiä, lyhytjalkaisia ja paksuniskaisia porsaita.. ;)))

    • suloinen härkätyttö

      Kerrompa hieman meistä härkänaisista. Rakastuneina me ollaan varmasti kumppanille uskollisia, haluamme tehdä kaikkemme että suhde onnistuu, olemme mustasukkaisia- mutta peitämme sen jos siihen ei ole syytä. Mutta- jos loukkaat meitä kerran, KOSKAAN EMME UNOHDA! Ja kyllä, olemme puoleemme vetäviä. Se on valttikortti mustasukkaisuuttamme vastaan. Taistelemme takuuvarmasti oikeuksistamme! Mutta mikäli parisuhteessa ja perheessä, taistelemme TAKUULLA läheisiemme ja rakkaidemme puolesta. Olemme ajattelijoita, jatkuvasti analysoimme suhteitamme ja jos emme saa siihen selvyyttä, vastauksia, teemme omat johtopäätöksemme ja uskomme niihin, todennäköisesti ei-totuudenmukaisiin. Vaadimme rehellisyyttä! Käyttäydymme peilikuvana. Eli jos olet härkänaisesi suuttuttanut, hänen käyttäytyminen todennäköisesti johtuu sinun käyttäytymisestäsi:) Jos teillä ei synkkaa, katoa hänen elämästä. Hän ei nimittäin koskaan ota entistä takaisin...

      • Ilman edustajar

        Just tuaollaista lässynlässynpuhetta teiltä härkäsiskoilta kuulee..
        Et lukenut tarkkaan, olen NAINEN, enkä mies, enkä mitään ole menettänyt, muuta kuin luottamuksen teihin härkänaisiin ystävinä.

        Turhaa ylistät siinä uskollisuutta, niinkuin olisitte luomakunnan ainoita, jotka siihen pystytte. Tiedoksesi, että vesimiesnaisena olen erittäin lojaali niin rakasta perhettäni, ystäviäni kuin kumppaneitanikin kohtaan. Voin kertoa, että en näe ketään muita kun kumppanini, vaikka suhde olisi huonokin.

        Ja tämä uskollisuus pätee ystäviäkin kohtaan, toisin kuin teillä "oikeuksistanne taistelevilla" härillä.
        En koskaan alkaisi vikitellä ystävän miehen huomiota itselleni. Vesimiesluonteelle uskollisena olen erityisen uskollinen ystävilleni. Jos läheinen ystäväni kertoisi olevansa rakastunut johonkin mieheen, ei pieneen mieleenikään tulisi alkaa kilpailla saman miehen huomiosta!!
        Mutta samaa ei voi sanoa teistä. Olette uskollisia vain itseänne ja omia ns. oikeuksianne kohtaan, ja testaatte viehätysvoimaanne välittämättä muiden tunteista.
        Siinä mielessä sanoisin, että ylistämäsi uskollisuus näyttää olevan SUHTEELLISTA.
        Ja kokemusta on nimenomaan tästä aiheesta!

        Mitä vetovoimaan tulee, naisellisuutenne ei ole mitenkään ainutlaatuista. Maailma on täynnä kauniita naisia, jotka edustavat jotain aivan muuta merkkiä kuin härkää.
        Minulla on pokkaa sanoa, että menen kauneudessa itseään jokapaikkaan tykötekevän nyt entisen härkäystäväni edelle!! Ja puhun tässä vain ulkoisista avuista.
        Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä! Ihan kaikkia te Härätkään ette miellytä.

        Ja kun otetaan huomioon SISÄINEN kauneus, aito muiden huomiointi, AITO rehellisyys ja uskollisuus, avoimuus ja ihmisystävällisyys sekä suvaitsevuus, mitkä ovat välttämättömiä nykyelämässä, menevät kauneudessa edellenne hyvin monet muut merkit.

        Ja vielä: aina te härät puolustaudutte sillä, että olette paskamaisia, koska teitä kohtaan on oltu paskamaisia.
        Paskapuhetta. Olen kohdellut härkäystävääni silkkihansikkain, kauniisti ja uskollisesti vuosia, sietänyt mielialanvaihtelunsa ja kiukuttelunsa, ja hän osoitti "uskollisuutensa" iskemällä silmänsä ja hampaansa mieheen, joka oli minulle tärkeä.
        No eipä ollut mieskään arvoiseni siinätapauksessa. Mutta se siitä uskollisuudesta. Ja ystävyydestä.


      • härkätypsykkä
        Ilman edustajar kirjoitti:

        Just tuaollaista lässynlässynpuhetta teiltä härkäsiskoilta kuulee..
        Et lukenut tarkkaan, olen NAINEN, enkä mies, enkä mitään ole menettänyt, muuta kuin luottamuksen teihin härkänaisiin ystävinä.

        Turhaa ylistät siinä uskollisuutta, niinkuin olisitte luomakunnan ainoita, jotka siihen pystytte. Tiedoksesi, että vesimiesnaisena olen erittäin lojaali niin rakasta perhettäni, ystäviäni kuin kumppaneitanikin kohtaan. Voin kertoa, että en näe ketään muita kun kumppanini, vaikka suhde olisi huonokin.

        Ja tämä uskollisuus pätee ystäviäkin kohtaan, toisin kuin teillä "oikeuksistanne taistelevilla" härillä.
        En koskaan alkaisi vikitellä ystävän miehen huomiota itselleni. Vesimiesluonteelle uskollisena olen erityisen uskollinen ystävilleni. Jos läheinen ystäväni kertoisi olevansa rakastunut johonkin mieheen, ei pieneen mieleenikään tulisi alkaa kilpailla saman miehen huomiosta!!
        Mutta samaa ei voi sanoa teistä. Olette uskollisia vain itseänne ja omia ns. oikeuksianne kohtaan, ja testaatte viehätysvoimaanne välittämättä muiden tunteista.
        Siinä mielessä sanoisin, että ylistämäsi uskollisuus näyttää olevan SUHTEELLISTA.
        Ja kokemusta on nimenomaan tästä aiheesta!

        Mitä vetovoimaan tulee, naisellisuutenne ei ole mitenkään ainutlaatuista. Maailma on täynnä kauniita naisia, jotka edustavat jotain aivan muuta merkkiä kuin härkää.
        Minulla on pokkaa sanoa, että menen kauneudessa itseään jokapaikkaan tykötekevän nyt entisen härkäystäväni edelle!! Ja puhun tässä vain ulkoisista avuista.
        Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä! Ihan kaikkia te Härätkään ette miellytä.

        Ja kun otetaan huomioon SISÄINEN kauneus, aito muiden huomiointi, AITO rehellisyys ja uskollisuus, avoimuus ja ihmisystävällisyys sekä suvaitsevuus, mitkä ovat välttämättömiä nykyelämässä, menevät kauneudessa edellenne hyvin monet muut merkit.

        Ja vielä: aina te härät puolustaudutte sillä, että olette paskamaisia, koska teitä kohtaan on oltu paskamaisia.
        Paskapuhetta. Olen kohdellut härkäystävääni silkkihansikkain, kauniisti ja uskollisesti vuosia, sietänyt mielialanvaihtelunsa ja kiukuttelunsa, ja hän osoitti "uskollisuutensa" iskemällä silmänsä ja hampaansa mieheen, joka oli minulle tärkeä.
        No eipä ollut mieskään arvoiseni siinätapauksessa. Mutta se siitä uskollisuudesta. Ja ystävyydestä.

        muista hengittää välillä:)


    • itseppäinen härkänainen

      Eikä myöskään muututa tippaakaan, vaikka suu vaahdossa sanoisit mitä.

      Härkä kun on sellainen, että katselee toisten riekkumista aikansa todella tyynesti ja yrittää sovitella asioita niin kauan kuin vain on toivoa sovinnosta. Kun härkä on aikansa katsonut ja todennut saaneensa tarpeekseen hävyttömästä käyteösestäsi härkä kääntää sinulle selkänsä etkä tule näkemään sitä selkää enää.

      Kanssamme tulee helposti toimeen jos olet luotettava ja otat kaiken hyvän vastaan, mitä haluamme sinulle tarjota. Yhtä asiaa emme voi sietää; kun härkä huomaa sinut petolliseksi, hän poistaa sinut keinolla millä hyvänsä elämästään.

      Olet luultavasti pettänyt härkänaista jollain tavalla, mietihän vaikka, hänen hyväntahtoisuutensa loppuu siihen paikkaan, kun hän huomaa tuleensa petetyksi. Sinä et ollut luotettava ystävä, sinä saat mennä. Näin se vaan on, tällaisia me olemme.

      • tehdä ja sanoa

        mitä vaan mutta auta armias jos itse teet saman niin suuttuu kuin pikku kakara, kesken kasvuisia ainakin miehet.


      • härkää saat suututella
        tehdä ja sanoa kirjoitti:

        mitä vaan mutta auta armias jos itse teet saman niin suuttuu kuin pikku kakara, kesken kasvuisia ainakin miehet.

        ...todella pitkään:D

        Saat tehdä kaikenlaista,
        melkein mitä vaan,
        kunnes lopulta,
        johonkin se vaan häipyi elämästäsi?
        Mitähän oikein tapahtui?


      • ???
        härkää saat suututella kirjoitti:

        ...todella pitkään:D

        Saat tehdä kaikenlaista,
        melkein mitä vaan,
        kunnes lopulta,
        johonkin se vaan häipyi elämästäsi?
        Mitähän oikein tapahtui?

        mitä oiken tapahtui..??
        jos nyt sitten mitään tapahtui??
        härkä ei ymmärrä ..että ihmisessä voi olla puutteita...tehdä virheitä..joita voisi korjailla..
        härkä ei ymmärrä sana ANTEEKSI??


      • ainakin
        ??? kirjoitti:

        mitä oiken tapahtui..??
        jos nyt sitten mitään tapahtui??
        härkä ei ymmärrä ..että ihmisessä voi olla puutteita...tehdä virheitä..joita voisi korjailla..
        härkä ei ymmärrä sana ANTEEKSI??

        tiedän härkänaisen joka vei toiselta naiselta miehen täysin häikäilemättömästi ja vilpillisin keinoin.


      • Yksi vastaus
        ainakin kirjoitti:

        tiedän härkänaisen joka vei toiselta naiselta miehen täysin häikäilemättömästi ja vilpillisin keinoin.

        Minä olen Härkä nainen ja olen vienyt monelta naiselta miehen, hups,,on niissä liitoissa ollut jotain mätää kun miehet noin keppoisesti läksivät,, sanon vaan,,


      • härkänaisen ystävä
        ??? kirjoitti:

        mitä oiken tapahtui..??
        jos nyt sitten mitään tapahtui??
        härkä ei ymmärrä ..että ihmisessä voi olla puutteita...tehdä virheitä..joita voisi korjailla..
        härkä ei ymmärrä sana ANTEEKSI??

        anteeksipyytämiselläkin.Härkä antaa anteeksi ja on mahdottoman pitkämielinen.
        Härkä osaa myös itse pyytää anteeksi ei se tunnu olevan mikään ongelma.


      • Sitäpaitsi
        Yksi vastaus kirjoitti:

        Minä olen Härkä nainen ja olen vienyt monelta naiselta miehen, hups,,on niissä liitoissa ollut jotain mätää kun miehet noin keppoisesti läksivät,, sanon vaan,,

        härille niiiiin tyypillistä viedä toiselle kuuluvaa.
        Ettekö vapaita uskalla edes yrittää?
        Ette, ja tiedän syynkin.


      • emme ole täydellisiä;)
        ??? kirjoitti:

        mitä oiken tapahtui..??
        jos nyt sitten mitään tapahtui??
        härkä ei ymmärrä ..että ihmisessä voi olla puutteita...tehdä virheitä..joita voisi korjailla..
        härkä ei ymmärrä sana ANTEEKSI??

        Emme edes yritä olla, ja sekös toisia ihmisiä harmittaa?


      • muitakin naisia
        ainakin kirjoitti:

        tiedän härkänaisen joka vei toiselta naiselta miehen täysin häikäilemättömästi ja vilpillisin keinoin.

        Jotka vievät miehiä.

        Ja tiedän monta miestä, jotka vievät naisia.

        "Olen kuullut on kaupunki tuolla"...


      • Ilman edustajar

        ...
        On kuule käynyt juuri toisinpäin. Ihana Härkä petti totaalisesti minun luottamukseni, ja on nyt poistettu elämästäni.
        Eikä ole takaisin uikuttamista.
        Ja tämä on näin, vaikka te härät vaikka mitä suuvaahdossa jauhaisitte. MINÄ olen sietänyt ja sovitellut kanssanne aivan tarpeeksi.
        Luottamukseni pettämistä en anna anteeksi.

        Toisin kuin te yksinkertaiset härät ajattelette, vesimies yleensä on muitahuomioiva ja uskollinen luonne. Yleensä hän laittaa muiden edun itsensä edelle. Ja näin on tämäkin vesimiesnainen tehnyt yhden härän kanssa lukemattomia kertoja!!
        Mutta ihan kaikkea en siedä täydellisen itsekeskeiseltä härältäkään.
        Niin että näin päin oli tämä kuvio..
        Opettele lukemaan, ja puolusaudu vasta sitten.

        Puolustautuminenhan onkin teidän härkien bravuurilaji. Siinä jos missä olette todella lahjakkaita: syyn siirtämisessä toiselle!
        Luonnevikanne. Joten minkä te raukat sille voitte.
        Ja kokemusta on tästä kahden härän läheisyydessä 33vuotta.
        Toinen sai äskettäin painua hevon kuuseen.


      • Ilman edustajatar
        Yksi vastaus kirjoitti:

        Minä olen Härkä nainen ja olen vienyt monelta naiselta miehen, hups,,on niissä liitoissa ollut jotain mätää kun miehet noin keppoisesti läksivät,, sanon vaan,,

        ...moraalissasi on pikkuisen jotain vikaa.
        Ups, se siitä uskollisesta luonteestanne.


      • HeitoinenVeskari
        Ilman edustajar kirjoitti:

        ...
        On kuule käynyt juuri toisinpäin. Ihana Härkä petti totaalisesti minun luottamukseni, ja on nyt poistettu elämästäni.
        Eikä ole takaisin uikuttamista.
        Ja tämä on näin, vaikka te härät vaikka mitä suuvaahdossa jauhaisitte. MINÄ olen sietänyt ja sovitellut kanssanne aivan tarpeeksi.
        Luottamukseni pettämistä en anna anteeksi.

        Toisin kuin te yksinkertaiset härät ajattelette, vesimies yleensä on muitahuomioiva ja uskollinen luonne. Yleensä hän laittaa muiden edun itsensä edelle. Ja näin on tämäkin vesimiesnainen tehnyt yhden härän kanssa lukemattomia kertoja!!
        Mutta ihan kaikkea en siedä täydellisen itsekeskeiseltä härältäkään.
        Niin että näin päin oli tämä kuvio..
        Opettele lukemaan, ja puolusaudu vasta sitten.

        Puolustautuminenhan onkin teidän härkien bravuurilaji. Siinä jos missä olette todella lahjakkaita: syyn siirtämisessä toiselle!
        Luonnevikanne. Joten minkä te raukat sille voitte.
        Ja kokemusta on tästä kahden härän läheisyydessä 33vuotta.
        Toinen sai äskettäin painua hevon kuuseen.

        Hei tosiaan sinä toinen Vesimiesnainen !

        Itse aikoinaan ymmärsin ja monella tavalla autoin ja tuin läheistä (sukulaista) Härkämiestä, kunnes teki äärimmäisen ruman teon kohtaani, nyt ollut eräs toinen Härkä kuvioissa, itse Vesimiehenä ollut kiltti ja lojaali, toinen osoittautunut täyspaskaksi. Turha väittää, että "Härälle pitää olla uskollinen, luotettava ja lojaali ! Mitä HEILLÄ on tarjota takaisin ?" Tulen kiertämään kaukaa loppuelämäni.


      • härkätypsykkä
        HeitoinenVeskari kirjoitti:

        Hei tosiaan sinä toinen Vesimiesnainen !

        Itse aikoinaan ymmärsin ja monella tavalla autoin ja tuin läheistä (sukulaista) Härkämiestä, kunnes teki äärimmäisen ruman teon kohtaani, nyt ollut eräs toinen Härkä kuvioissa, itse Vesimiehenä ollut kiltti ja lojaali, toinen osoittautunut täyspaskaksi. Turha väittää, että "Härälle pitää olla uskollinen, luotettava ja lojaali ! Mitä HEILLÄ on tarjota takaisin ?" Tulen kiertämään kaukaa loppuelämäni.

        -mun piti vielä sanoa etten usko horoskooppeihin, oikeesti....

        *naur*


      • härkätypsykkä
        Ilman edustajar kirjoitti:

        ...
        On kuule käynyt juuri toisinpäin. Ihana Härkä petti totaalisesti minun luottamukseni, ja on nyt poistettu elämästäni.
        Eikä ole takaisin uikuttamista.
        Ja tämä on näin, vaikka te härät vaikka mitä suuvaahdossa jauhaisitte. MINÄ olen sietänyt ja sovitellut kanssanne aivan tarpeeksi.
        Luottamukseni pettämistä en anna anteeksi.

        Toisin kuin te yksinkertaiset härät ajattelette, vesimies yleensä on muitahuomioiva ja uskollinen luonne. Yleensä hän laittaa muiden edun itsensä edelle. Ja näin on tämäkin vesimiesnainen tehnyt yhden härän kanssa lukemattomia kertoja!!
        Mutta ihan kaikkea en siedä täydellisen itsekeskeiseltä härältäkään.
        Niin että näin päin oli tämä kuvio..
        Opettele lukemaan, ja puolusaudu vasta sitten.

        Puolustautuminenhan onkin teidän härkien bravuurilaji. Siinä jos missä olette todella lahjakkaita: syyn siirtämisessä toiselle!
        Luonnevikanne. Joten minkä te raukat sille voitte.
        Ja kokemusta on tästä kahden härän läheisyydessä 33vuotta.
        Toinen sai äskettäin painua hevon kuuseen.

        en haista silti :)
        haistan kukkia kyllä, mutten mitään pahoja hajuja
        niin, mistä olikaan puhe?
        ainiin, sulla oli jotain hampaan kolossa härkiä vastaan
        ja aloit huutamaan mulle siitä ja haistattelemaan
        on se sitten ihme että sulla ei mene ihmisuhteissa hyvin
        omituista kertakaikkiaan


      • ilmattaren ystävätär
        Ilman edustajar kirjoitti:

        ...
        On kuule käynyt juuri toisinpäin. Ihana Härkä petti totaalisesti minun luottamukseni, ja on nyt poistettu elämästäni.
        Eikä ole takaisin uikuttamista.
        Ja tämä on näin, vaikka te härät vaikka mitä suuvaahdossa jauhaisitte. MINÄ olen sietänyt ja sovitellut kanssanne aivan tarpeeksi.
        Luottamukseni pettämistä en anna anteeksi.

        Toisin kuin te yksinkertaiset härät ajattelette, vesimies yleensä on muitahuomioiva ja uskollinen luonne. Yleensä hän laittaa muiden edun itsensä edelle. Ja näin on tämäkin vesimiesnainen tehnyt yhden härän kanssa lukemattomia kertoja!!
        Mutta ihan kaikkea en siedä täydellisen itsekeskeiseltä härältäkään.
        Niin että näin päin oli tämä kuvio..
        Opettele lukemaan, ja puolusaudu vasta sitten.

        Puolustautuminenhan onkin teidän härkien bravuurilaji. Siinä jos missä olette todella lahjakkaita: syyn siirtämisessä toiselle!
        Luonnevikanne. Joten minkä te raukat sille voitte.
        Ja kokemusta on tästä kahden härän läheisyydessä 33vuotta.
        Toinen sai äskettäin painua hevon kuuseen.

        Minulla on vesimies ystävätär ollut 3 kertaa naimisissa,jatkuvasti iskee ukkomiehia soittelee miehille ja tyrkyttää itseään.Nytkin menossa 2 ukkomiestä.Käyttäytyy hyvin itsekkäästi,ei välitä vaikka miehellä lapsia,sanoo vaan että mitäs se hänelle kuuluu.Että se siitä vesimiehestä.
        Itse en ole härkä enkä vesimies


    • ylpeä siitä :)

      Hei,tuo on vaan sinun omaa tilitystäsi ja oma subjektiivinen mielipiteesi,siihen voi yhtyä tai olla yhtymättä,yritä hengittää:)rauhassa sisään ulos.Mitä sinä hyvä ihminen höyryät?Kun kaikki ok.Saahan sitä vokotella ketä hyväänsä,viehättää ketä hyväänsä...Eihän se nyt ole missään nimessä oikein ystävän miestä/naista vokotella.Mutta kaippa se toinenkin osapuoli ,ketä liehitellään pitää oman reviirinsä puhtaana :).Ja se on niin tavanomaista oikuttelua tuo vesimiehen tunteenpurkaus...OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ,terveisin härkä ja hyvä ihminen (kiva,luotettava,viehättävä,mukava,iloinen):)KAIKKI TYKKÄÄ!!!

      • samaa mieltä

        kanssasi veskarin tilityksestä.
        kaikkihan silmäpeliä pitää, se piristää.
        tunnen paljon vesimiesnaisia, ei kenellekkään ole yksi riittänyt.hyvää kesää, sinulle ja kaikille
        sympaattisille, viehätysvoimaisille,rakastaville
        härkänaisille. (ei unohdeta veskarinaisiakaan, onnea matkaan ja viehätysvoimaa takataskuun, kyllä se siitä.


      • HärkäN
        samaa mieltä kirjoitti:

        kanssasi veskarin tilityksestä.
        kaikkihan silmäpeliä pitää, se piristää.
        tunnen paljon vesimiesnaisia, ei kenellekkään ole yksi riittänyt.hyvää kesää, sinulle ja kaikille
        sympaattisille, viehätysvoimaisille,rakastaville
        härkänaisille. (ei unohdeta veskarinaisiakaan, onnea matkaan ja viehätysvoimaa takataskuun, kyllä se siitä.

        Kai siinä miehessäkin jotain vikaa on ku nuin vaan lähtee toisen matkaan.
        Katkera olet varmasti, todella röyhkeää käytöstä ex-ystävältäsi ja ex-mieheltäsi. Mutta turhaa jäät miettimään. Unohda molemmat ja etsi uusia tuulia. Tuota asiaa ei voi korjata. Ja he eivät varmasti edes yritä olla ystäviäsi ton jälkeen. Molemmat saa nyt mennä. Elämä on julmaa. Ja ihan sama missä merkissä kukakin on syntynyt. Jos ne rakastuivat, se on sitten kohtalo. Sulle on tarkoitettu jotkut muut ihmiset elämässäsi. Oma siskoni on HN, samoin kuin minäkin, ja me olemme TODELLAKIN eriluontoisia, täysin!
        Kutittavaa kesänjatkoa sinulle!


    • Nimetön

      Voi oi, onko se meidän härkänaisten vika, että sillä HÄRKÄNAISELLA on ollut enemmän annettavaa miehelle kuin sinulla? ;) Jos sinulla on noin säälittävä asenne elämään en ihmettele, että tämä mies on valinnut jonkun toisen sijastasi :D

      Ja sanoit aloitusviestissä, että me koetaan tavalliset ongelmat voimakkaampana kuin muut. Kiitos illan nauruista sillä sinä et ole itse tainnut kunnollista ongelmaa nähdäkään, kerta pitää tuollaisesta asiasta tulla tilittämään itku kurkussa Suomi24:n keskusteluun. Voi naisparkaa. ;D

      "Argh..Totuuden paljastuttua olettekin itsekeskeisiä, valittavia, hitaita, "minä, minä, minä", "minulla on oikeus", läskitissisiä, lyhytjalkaisia ja paksuniskaisia porsaita. "
      Ja tuon jälkeen kehtasit vielä myöhemmässä viestissäsi selittää sisäisestä kauneudesta?
      Ei sekään taida olla meidän - niin ihanien - härkänaisten vika, että sulla on itsetunto-ongelmia. Kuulehan pallero, miehet tykkää itsevarmoista naisista, ja meiltä sitä löytyy.
      Jos ei osaa rakastaa itseään, ei voi rakastaa ketään muutakaan.

      Sitä paitsi se härkänainen teki sulle palveluksen. Tuskin susta ja siitä miehestä mitään olis tullutkaan, jos se toisen halus mielummin ;)

      Niin ihanaa katkeruutta, toivottavasti joku ajattelee henkilökohtaisesti juuri minustakin noin kuin sinä kirjoitit, olisin siitä vain hyvin imarreltu. ;D

      Härät tekee mitä haluaa, muut mitä osaa. ;D

      Nothing personal darling!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe