Kukko saapuu tänään ja kanat huomenna ja nimi ongelma.
entisien nimet ovat olleet
Paavo, Pipsa, Paula ja Bella
Wilho, Weera, Wilhelmiina ja Wilma
Ei mielellään enää samalla kirjaimella(ei edes p tai b tai v tai w)
Kahdelle kanalle ja yhdelle kukolle nimet?
14
6939
Vastaukset
- lempihommani
Ina,Iri ja Iivana.Siri,Siru ja Sisu.Lumi-ruusu,lumi-lilja ja Lumi-ukko Jos siis valkeita tipuja.Nessu,Ninnu ja Napoleon.Taru,Taika ja Touhu.
- Wellla_
Vaikkapa: Helmi,Helmiina,Ninnu,Ninni,Ruusu,Marja,Riko,Alli,
Salli,Sally,Mila,Titta,Tiia,Emma,Ella,Rami.....- Anonyymi
🐔🐓🦃🐣🐤🐥
oli joskus kukko Goljat, se oli iso ja vihainen. Toinen, lempeä taisi olla Rudolf.
Yksi kana on jäänyt mieleen. Sitä kaikki vihasivat, se oli Kyykkänä. Ruskea pieni kana, Rusina.- ois
Martta ja Martti
- tipunen1
Kuariudutan munaa en tiiä tuleeks siitä kana vai kukko mut oisko viä jotain muita kivoja nimiä :D
- tipunen56
Meidän kukon nimi on kalle ja 6 kanan on Rusko,lempi, unelma,tupsu,tohelo,kiusaaja
- kanatarhuri
Meillä on itellä on yks kukko usko eevert kuusi kanaa pilvi,hellä,rilla,rulla,ruusu,hilma & karate
- Anonyymi
Meillä oli 1 kukko ja sen nimi oli Hermanni, ja 3 kanan nimet oli Lyyti, Elviira ja Töyhtis
- Anonyymi
mämä tykkään kanoista🐥🐤🐣🐓🐔
- Anonyymi
Me ostetaa kanoja 4mutta me eiolla keksitty nimiä
🐔🐤🐥🐓🐔🐣 - Anonyymi
🐣🐤🐥🐓🐔🐥🐤🐣🐓🐔🐥🐤🐣🐓🐔JEE!
- Anonyymi
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
MOI
- Anonyymi
MOI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2472342Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151531Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141436Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711295Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221034Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177911Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun11847Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75782
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62771