Olen monen vuoden ajan nauttinut paljon ulostamisesta. Siis eroottisessa mielessä. Kyllähän se varmaan jokaisella tuntuu tosi hyvältä kun iso ja kova kakka liukuu ulos, minua se myös kiihottaa oikein kunnolla.
Kaikki alkoi siitä kun 10-vuotiaana kuulin (vahingossa!) tytön käyvän isoilla tarpeilla ovi auki (luuli olevansa yksin talossa, minä olin kuitenkin sattumalta toisessa huoneessa).
Aluksi luulin parin sekunnin ajan että hän puhuu tai huutaa jotain ulkona oleville vanhemmilleen, mutta sitten huomasin äkkiä ettei tuo mitän puhetta ole. Hän läähätti kuin olisi ollut saamassa orgasmin, ja melkein luulin hänen masturboivan kunnes alkoi kuulua plums-ääniä. Ja minä sitten ajattelin että kun on noin iso kakka niin ääntelee suunnilleen samalla tavalla kuin orgasmia saadessaan.
Siitä lähtien (?) olen nauttinut tosi paljon kun kuulen naisten ähkivän vessassa sekä myös kun itselläni on oikein iso (olen siis mies). Se tunne voittaa mielestäni melkein orgasmin, koska se voi kestää niin kauan. Minulla nautinnon huippu on parhaimmillaan kestänyt yli minuutin jos on ollut oikein iso ja kova kakka, mikä ei ikinä orgasmissa onnistu. (Tiedän kyllä että naisilla se onnistuu.)
Tunnen henkilökohtaisesti pari naista jotka myös nauttivat tästä, ja toisen kanssa olemme jopa menneet vessaan ovi auki niin että olen saanut kuulla kun hän nauttii ja hän on halunnut kuunnella kun minä nautin. Sekin on asia josta olen oppinut pitämään, ennen en olisi halunnut että nainen kuulee näitä "aah"-ääniäni, mutta nykyään sekin on kiihottavaa.
Kysyisinkin kuinka moni (tässä tapauksessa nainen, kun minä kerran olen mies!) nauttii ulostamisesta tällä tavalla ja pitää sitä edes jonkin verran kiihottavana. Ja jos pitää, niin yrittääkö tietoisesti pitkittää nautintoa vessassa, tai "kasvattaa" kakkaa odottamalla 1-2 päivää hädän tuntemisen jälkeen?
Iso kakka tuntuu ihanalta, eikö tunnu?
16
11788
Vastaukset
- kiihottaa
Kiihottaa ajatella miten paksu paska työntyy ulos kaunottaren tiukasta pyllystä ja nainen tuntee suurta tyydytystä
- Aki S. Aukko
http://groups.google.fi/groups?hl=fi&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=7u153r[email protected]&rnum=1&prev=/groups?q=tirkistely&hl=fi&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=7u153r$1qa$1@nnrp1.deja.com&rnum=1
- Anonyymi
Toi on niin ihanaa😍
- neito
iso kakka tuntuu tosi ihanalta!! nautin siitä hieman kivuliaastakin tunteesta, kun iso kakka valuu hitaasti ulos pyllystäni, pyllynreikä suurenee vähitellen pienestä rusinasta isommaksi aukoksi, suuri kakka venyttää aukkoani, mikä sattuu, mutta tuntuu myös erittäin kiihottavalta.
joskus hyväilen samalla klitoristani, ja saan jännittävän, salaisen vessaorkkuni :)- VH...
Jännää että teet itsellesi samalla kun olet kakalla. Minäkin olen joskus kokeillut mutta luulisin että miehen biologia ei siihen niin hyvin sovi kuin naisen. Itse saan sen orgasmin itsetyydytyksen kautta sitten vasta toimituksen jälkeen, ja niin teen varsin usein jos kakka on ollut erityisen kiihottava.
Olenkin monta kertaa kuullut naisten melkein huutavan nautinnosta kun ovat olleet kakalla, yksi tällainen nainen olikin kerran noin 15 minuuttia kakalla ja hänen ääntelystään saattoi pätellä että hän liu'utti sitä edestakaisin ensin lähes 15 min ja antoi sen sitten lopussa tulla kokonaan ulos.
Olen joskus miettinyt että monikohan nainen koskettelee samalla klitoristaan? Luulisi sen olevan melko tavallista ainakin niiden keskuudessa joita iso kakka kiihottaa. - Anonyymi
VH... kirjoitti:
Jännää että teet itsellesi samalla kun olet kakalla. Minäkin olen joskus kokeillut mutta luulisin että miehen biologia ei siihen niin hyvin sovi kuin naisen. Itse saan sen orgasmin itsetyydytyksen kautta sitten vasta toimituksen jälkeen, ja niin teen varsin usein jos kakka on ollut erityisen kiihottava.
Olenkin monta kertaa kuullut naisten melkein huutavan nautinnosta kun ovat olleet kakalla, yksi tällainen nainen olikin kerran noin 15 minuuttia kakalla ja hänen ääntelystään saattoi pätellä että hän liu'utti sitä edestakaisin ensin lähes 15 min ja antoi sen sitten lopussa tulla kokonaan ulos.
Olen joskus miettinyt että monikohan nainen koskettelee samalla klitoristaan? Luulisi sen olevan melko tavallista ainakin niiden keskuudessa joita iso kakka kiihottaa.Minulla oli aikoinaan naisystävä joka tykkäsi sormettaa itseään samalla kun istui kakalla, ja usein sai orgasmin siinä samalla. Sitä oli kiihottava seurata ja runkkasin itsekin siinä mukana. Meillä ei sitten kuitenkaan synkannyt pitemmän päälle, ja erosimme, mutta tuo oli naisessa ihana piirre ja sitä on mukava muistella vieläkin. Nykyinen vaimoni ei ikävä kyllä ymmärrä kakan päälle, vaikka onkin ihana vaimo muuten.
- Anonyymi
Uuu kuulostaa hyvältä😍💋😏
- Sara
Itselläni tulee lähes aina varsin kookasta tavaraa ja tuntuu tosi hyvältä kun se pingottaa reikää. Välillä on kiva imaista takaisin ja aloittaa alusta kunnon pötkylän vääntö joita kertyy useita pönttöön. Pytty ei vaan tahdo aina jaksaa vetää kunnolla ja joutuukin usein vetämään pari kolme kertaa
- VH...
Terve Sara,
minä olen muutaman kerran tehnyt niin, että olen kädellä painanut kakkaa varovaisesti takaisin (vessapaperia väliin tietysti). Se onnistuu jos kakka on oikein kova, vaikka puolet pötköstä olisi jo tullut ulos. Ja arvaa mikä nautinto se on kun se uppoaa takaisin, ja saa aloittaa taas alusta! :)
Minun eivät aina ole isoja, mutta kun joskus tulee sellaisia kovia, paksuja, pitkiä ja epätasaisia, niin se on taivaallinen nautinto.
Kunpa saisin joskus kuulla kun nautit tuosta... itse olen jopa muutaman kerran nauhoittanut ja sitten myöhemmin antanut erään naisen kuunnella miten ääntelin koska se kiihottui siitä.
- Poika
yleensä kuvittelen mielessäni jonkun hyvän näköisen julkkis naisen kakalla, siitä asti,ku se laskee housut alas ja istahtaa pöntölle, ja että sillä tulee iso kakka ja ku ne vielä plumpsahtelee sinne pönttöön.myös pyyhkimisenki vielä mietin.se plumpsahdus on jotenki nii kiihottava. samalla siinä masturboin,nii tulee mahtava tunne.mut sen eei tarvi olla kukaan julkkiskaan, ku esim semmonen, jonka on nähny kadulla,ja sillä on kiinteä pylly. olis joskus ihana kuulla ja nähdä,ku joku kiinteä pyllyinen nainen ois kakalla,ja kuulla ne plumpsahdukset.
- woot
Onkohan teillä liikaa vapaa-aikaa?
- TTT
Noin 4 vuotta sitten näin erään 20 vuotiaan tytön uimarannan läheisessä metsässä kakalla.Olin kauempana metsässä kävelemässä ja huomasin tytön kävelevän polkua pitkin metsikköön.Tyttö meni läheisen pusikon taakse, otti repusta vessapaperirullan ja laski siniset Adidas urheilushortsit ja alkkarit alas ja meni kyykkyyn.Olin muutaman metrin päässä kiven takana piilossa ja tirkistelin tyttöä.Hetken odottelun jälkeen tytöltä tuli paljon pissa ja pieru, jonka jälkeen tyttö alkoi ähkiä voimakkaammin ja ruskea kovannäköinen kakka tuli suoraan maahan.Hetken päästä tytöltä tuli uudelleen pissa ja muutama pökäle.Tuntui niin kiihottavalta seurata tapahtumaa ja olin laueta siinä samalla.Seuraavana tyttö otti vessapaperin ja pyyhki pepun muutaman ja nosti housut ylös ja peitti vessapaperilla pökälekasan ja käveli pois metsästä.Sen jälkeen menin tutkimaan pökälekasan ja tuoksu oli mahtava.
- VH...
Itse en kyllä kiihottuisi mistään pieruista ja hajuista (vaan päinvastoin!), mutta se mikä minua kiihottaa on lähinnä se nautinto. Eli sen naisen nautinto, sekä myös oma nautintoni kun minulla on iso hätä.
- Anonyymi
Daegolax tuoteperheellä saat vesiripulia ja perseen tunto nystyrät ja muut satiaiset saa kylmää kyytiä.
Jos jotai eksootisuutta haluaa niin pyyhkii ripulisen perse vaon koivutuohella.
Suosittelee ja lämpimät terveiset lähettää tohtori daegg - Anonyymi
Kyllä on niin, että kunnon ulostus voittaa huonon sukupuoliyhdynnän.
- Anonyymi
Totta! (:💕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023