Katselin äsken itseäni peilistä. Solisluut näkyivät kivasti, kylkiluut vähän vilahtelivat näkyviin ihon alta, lonkkaluut näkyivät hieman ja olin melko tyytyväinen kunnes katseeni osui peppuuni. Se oli valtava! Peppuni ei tunnu edes kuuluvan yhteen ylävartaloni kanssa. Minulla on todella leveä lantio ja yläruumis taas on kohtalaisen siro. Kaikki ylimääräinen on kerääntynyt aina minulla reisiin ja peppuun ja nyt on ihan kauhea olo. Tarkoitus oli kai kysyä onko teillä tällaisia huonoja puolia ja miten kestätte ne?
Jotain pepun treenaus vinkkejäkin saa antaa mutta tiedän etten pääse vartalonmuodostani silti eroon. Bmi:ni on ollut joskus vaarallisen alhaalla ja silloin peppuni näytti siltä millä muilla normaalisti...
Niin ja en tosiaan kuvittele tätä asiaa. Esimerkiksi sekä nykyinen mieheni että aikaisempi poikaystäväni (eivät tunne toisiaan) ovat molemmat todenneet että onneks sulla on noin muhkea ja iso peppu kun muuten olisit ihan liian pieni... MASENTAA! Anteeksi sekava purkaukseni.
Omat huonot puolet
5
667
Vastaukset
- oikeesti!!
ihana peppu sulla, ajattele kun saat jotkut hienot farkut siihen päälle vielä niin upeelta näyttää! On tosi rumaa jos ei löydä edes tiukkoja housuja ja näyttää siltä että ei ole ahteria ollenkaan. Kaunista on jos laiha JA muotoja. Ole tyytyväinen vain, poikaystävätkin taisivat pitää peppuasi parhaana ulkonäössäsi.
- en mihinkään tyytyväinen
en oo yhtään tyytyväinen mihinkään kohtaan itessäni tällä hetkällä tuntuu siltä että oon iso joka paikasta... =/
- AngelWhite
en mihinkään tyytyväinen kirjoitti:
en oo yhtään tyytyväinen mihinkään kohtaan itessäni tällä hetkällä tuntuu siltä että oon iso joka paikasta... =/
mulla.
- puolia
on paksut reidet(51cm), iso roikkuva perse(levein kohta lantiosta 68cm) ja sanoisinko rinnattomuus, kun kuppikoko on kerta A. Vyötärökin(68cm!) on hukassa. Sääret(35cm) paksut kuin tukit. Kylki- ja solisluut näkyy "kivasti", mutta alakroppa on tukeva.
Voi johtua varmaan anoreksiasta että nään itteni paksuna ja siitä että oon malliltani sellainen pötkylä, jossa ei ole erityisen paksua eikä kapeaa kohtaa. Hankala loppu viimein sanoa onko se huono asia. - ovat vain
yrittäneet kehua sinua. Mä ainakin, vaikka laihuutta ihailen, olen pitänyt aina myös siitä, jos mies on kehunut peppuani ja rintojani. Haluaisin eroon lähinnä mahasta, mikä on huonoin puoli minussa. Se pömpötti, vaikka olin oikeasti hoikka, nykyisin nyt en olekaan. Huono iho on lisäksi ollut mulla kamala ongelma...eräs exäni sanoikin, että olisin nätti, jos mulla olisi kauniimpi iho. Jotkut miehet osaavat siis olla rakentavia kommenteissaan, siihen pitää vaan osata "suhtautua";)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047