Miten kauriin kanssa voi tulla toimeen??

kysynpä vaan..

Te kauriit ootte niin hemmetin tosikkoja.. joka asiasta pitää nalkuttaa ja valittaa. Ja onko siinä jotain väärää jos joskus käy vähän juhlimassa?? Kauheita kotihiiriä ootte te... ja eikä pienintäkään empatiakykyä! Tunteet on teille varmaan vähän vieras käsite??
T. Kaksostyttö

15

4252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • igolongara

      ei kauriit oo tosikkoja!sulla vaan on asenne poskellaan te kaksoset ootte kaks viikkoo tulossa tai sit kaks viikkoo menossa ootte yks vaikein luonne mitä voi olla!

      • kaaaaris

        Samaa mieltä :)
        Kauriit arvostaa eri asioita, kuin biletystä ;)


      • mielestä

        kaksosissa ei ole mitään vaikeeta. nehän on kuin entisajan liberaalit, jotka vetäessään leukaa pitivät tangosta toisella kädellä kiinni myötäpäivään ja toisella vastapäivään. :)helpommalla sillä asenteella varmaan elämän läpi kahlaa kuin meidän kauriitten asenteella.


    • tumma skopu

      Mielestäni kauriit eivät nalkuta eivätkä valita. Mutta ei kauris mikään helppo kumppani ole. Vaatii siltä toiselta todella paljon pokkaa ja henkistä vahvuutta.

      ps Kauris & Kaksonen on ihan surkea yhdistelmä =) Kaksoselle sopii paremmin joku vesimies tai jousimies. Kauriille puolestaan sopii paremmin esimerkiksi härkä tai skorpioni.

    • olla, että

      mysteeri selviää sinulle vasta, kun olet varttunut tytöstä naiseksi.

    • tunteeton :)))

      Lues vaik pari alotusta alempaa, miten joku alias-kauris pistää sillä tunnesaralla parastaan.

    • vecimies

      Oon ihan samaa mieltä! Mun ukko on niin ääliö että et tiiäkkään. Menee hermot oikea junttura juntti.

      Tulee aina mieleen että pitäisi pistää se pesukoneeseen 90 asteen ohjelmaan pyörimään ja kuivausrumpuun.

      Sen kans saa koko ajan inttää tyhmistä pikkuasioista.

      • tosikkokauris

        Mun miesystävä (kauris tietenkin) on kans aika tosikko. Tarkoittaen normaalissa elämässä; ei voi spontaanisti tehdä mitään älyvapaata tai "repästä", vaan yleensä päivä on aikataulutettu ja hommat tehdään hänen mukaan. Itseppäinen kun mikä. Tosi ihana, luotettava ja romantiikkaakin löytyy teoista (ei sanoista). Mutta joo, ei mikään maailman iloisin ja yllätyksiä täynnä oleva tapaus.. Mut en vaihtais toiseen =)


      • minä vielä
        tosikkokauris kirjoitti:

        Mun miesystävä (kauris tietenkin) on kans aika tosikko. Tarkoittaen normaalissa elämässä; ei voi spontaanisti tehdä mitään älyvapaata tai "repästä", vaan yleensä päivä on aikataulutettu ja hommat tehdään hänen mukaan. Itseppäinen kun mikä. Tosi ihana, luotettava ja romantiikkaakin löytyy teoista (ei sanoista). Mutta joo, ei mikään maailman iloisin ja yllätyksiä täynnä oleva tapaus.. Mut en vaihtais toiseen =)

        Sellaisia ne on. Olisipa tuo mun nauris edes joskus hellä yms. Inhottaa kun on 1v lapsikin sen kanssa ja helpolla ei haluais erota. Nyt taas uuden riidan jälkeen tuntuu, että mitä hiivattia tästä tulee...

        On varmasti hyviäkin nauriita, sellaisia kuin kerroit.

        Tuo mies vaan pitää pokerinaamaa, puhe on kuin hautajaisista ja liikeet kuin robotilla...

        Saapa nähdä. :(


      • ja minulla on
        minä vielä kirjoitti:

        Sellaisia ne on. Olisipa tuo mun nauris edes joskus hellä yms. Inhottaa kun on 1v lapsikin sen kanssa ja helpolla ei haluais erota. Nyt taas uuden riidan jälkeen tuntuu, että mitä hiivattia tästä tulee...

        On varmasti hyviäkin nauriita, sellaisia kuin kerroit.

        Tuo mies vaan pitää pokerinaamaa, puhe on kuin hautajaisista ja liikeet kuin robotilla...

        Saapa nähdä. :(

        kauris mies ja parempaa ei voi olla. Kauriille pitää antaa kumppanuudessa luoettavuutta ja se ei tarkoita orjuutta. Olin ennen naimisissa kaksoismiehen kanssa ja se suhde kaatui siihen etten minä ollut kotona tarpeeksi paljon ja mies sitten löysi jokun joka varmasti on kotiin sidottu, nimittäin yh-äiti kolmen lapsen kera. No joo me molemmat minä ja nykyinen kaurismieheni olemme molemmat yrittäjiä. Tapaamme paljon ihmisiä miehiä ja naisia. On varsin vastenmielistä olla mustasukkainen, joka tapaamisesta jos sattuu toinen asiaskas olemaan mies tahi nainen. Riitelemme paljon mutta osaamme myös sopia asioita, Parempaa kumppania en voi toivoa ja aikojen mennessä eteen , meistä pihikintuista kehkeytyy rikkaita ja kumpikin omalla tahollaan. Ja kun kauriita ollaan niin sekin on huomioitu ettei omaisuus haihdu taivaan tuuliin. Tulevaisuus turvattu ja omat pidetty käsissä.


      • Kauris vain;)

        Hauskan jutun laitoit..;D! Vai että pesukoneeseen ja sen jälkeen kuivausrumpuun;D!


    • tunteellinen kauriis23v

      Kauris naisena sanon etten ole ollenkaan tuollainen. Itekkään en tykkää nalkuttavista enkä tosikoista ihmisistä. Ei ole väärää ei jos joskus käy juhlimassa,käynhän minäkin välillä..:)

      • Kauris vain;)

        Sama juttu. Käyn mäki juhlimassa, tosin aika harvoin..Enemmänki oon sitte kotihiiri mutta tarkottaako se sitä että olis heti tosikko? Okei myönnän ettei multa hirveesti mtn huuromi läppä vitsejä tuu tms ja saatan joskus ottaa asiat vähä tosisaan, mutta kyllä multa silti huumorii löytyy;)etten sillai mikää tosikko kuitenkaa oo joka vaan möllöttää ja tuskin nauraa koskaan...


      • vecimies
        Kauris vain;) kirjoitti:

        Sama juttu. Käyn mäki juhlimassa, tosin aika harvoin..Enemmänki oon sitte kotihiiri mutta tarkottaako se sitä että olis heti tosikko? Okei myönnän ettei multa hirveesti mtn huuromi läppä vitsejä tuu tms ja saatan joskus ottaa asiat vähä tosisaan, mutta kyllä multa silti huumorii löytyy;)etten sillai mikää tosikko kuitenkaa oo joka vaan möllöttää ja tuskin nauraa koskaan...

        Heh heh Me katotaan aina Serranon perhe tv1:llä. Siinä oli sitten tosi koskettava juttu, kun perheen äiti Lucia kuoli. Minä melkein vollotin kuin mikäkin vauva. :D Katsoin sitten vieressä istuvaa naurista= perusilme! Ei oo totta. xD Monet ketkä näki jakson varmaan ymmärtää.


      • shakaa
        vecimies kirjoitti:

        Heh heh Me katotaan aina Serranon perhe tv1:llä. Siinä oli sitten tosi koskettava juttu, kun perheen äiti Lucia kuoli. Minä melkein vollotin kuin mikäkin vauva. :D Katsoin sitten vieressä istuvaa naurista= perusilme! Ei oo totta. xD Monet ketkä näki jakson varmaan ymmärtää.

        ööh... vai ei Kauriit juhli...? Meikä tyttö ei kotona oikeen osaa istuu, inhottaa kattoo seiniä. Kivempaa on kipittää kaupungille ihmisten ilmoille, aina voi tapahtua jotain jännää ;)

        Tosikko, joo kai. Mutta ootteko varmoja ettette oo erehtyny luulee (useimpien) Kauriiden outoa huumorintajua totisuudeks?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe