Mua alko vaan sikana häiritsee tos yks päivä, kun yks tyttö sano että mulla on lyhyt kieli, että onko sillä väliä kielarissa? tuntuuko jotenkin paremmalta jos kieli ylettyy pidemmälle tai jotain? mun kieli tulee about 3cm ulos suusta :P
Kielen pituus?
....
3
2618
Vastaukset
- ongelmia?
Minusta suudellessa ei kieltä tarvitse tunkea hirveästi.sillä ole väliä minkä pituinen kieli sinulla on kunhan osaat suudellessa käyttää sitä oikein ;) Pienestäkin kielestä on paljon iloa..
- Toinen normaali
Ihan normaali kieli sinulla. Käyttelet vaan taitavasti niin hyvä tulee.
- iiiiiiiiiiiiD
ite oon muija ja multa tulee kieli ulos noin 1-2cm ei se mua niin haitttaa vaik kielari tapahtuu mun suussa :D mulle ei oo kyl koskaan sanottu asiasta koska oon aina sen jätkälle sanonu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419