emmun kivut on poissa

surusilmä

Olen saanut lukuisia kirjeitä emmukan poismenon johdosta. Mulle se on edelleen vaikeaa...Kun lakaisen pihaa, emmukka oli aina mukana. Vieläkin jää jäljelle aamupalasta osa, mikä oli memmukalle..Ja sitä hyvän huomenen toivotusta joka aamu on ikävä...
Aika tekee kai tehtävänsä, niinkuin pitääkin...
Kiitti paljon ja valoisia päiviä
toivottelee surusilmä

4

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiin

Otan osaa Emmukukan poismenoon, mutta ajattele sillä tavalla, että hän kirmaa nyt vihreillä laitumilla ja on onnellisin eläin universumissä. Asiat kyllä kirkastuu

• surusilmä

Sydämellinen kiitos kirjeistä...Pihaa lakaistessa tulee vielä emmukan harjaamiskarvat talven jäljiltä esille...Aamupalan jämät, mitkä memmukka vesikielellä odotti, pitää laittaa roskiin...Ja se kun hän oli koko ajan läsnä,kaikessa mukana...on vain tuhkaa piirongin päällä...
        Ehkä tästä ikävästä vielä selviää...

• surusilmä
        surusilmä kirjoitti:

Sydämellinen kiitos kirjeistä...Pihaa lakaistessa tulee vielä emmukan harjaamiskarvat talven jäljiltä esille...Aamupalan jämät, mitkä memmukka vesikielellä odotti, pitää laittaa roskiin...Ja se kun hän oli koko ajan läsnä,kaikessa mukana...on vain tuhkaa piirongin päällä...
        Ehkä tästä ikävästä vielä selviää...

Nyt jo mukavampi olla pihalla ja työskennellä ilman emmukkaa, kun tietää että hänellä on parempi olo siellä, jossakin..Kissani on näköjään oppinut emmukan piirteitä, kellistelee ja haluaa huomiota.
        Emmukan kutsumanimet saa korvat hörölleen, edelleenkin. Mitäpä tekisin tuhkauurnalle, mikä on meillä piirongin päällä???

• surullinen x2
        surusilmä kirjoitti:

Nyt jo mukavampi olla pihalla ja työskennellä ilman emmukkaa, kun tietää että hänellä on parempi olo siellä, jossakin..Kissani on näköjään oppinut emmukan piirteitä, kellistelee ja haluaa huomiota.
        Emmukan kutsumanimet saa korvat hörölleen, edelleenkin. Mitäpä tekisin tuhkauurnalle, mikä on meillä piirongin päällä???

rakas cockerspanielimme nukkui pois perjantaina,vasta 9-vuotiaana, se tuli kuin puun takaa kaikille ja sattuu niin pirusti, se oli vanhempieni koira, mutta olin läheisin senkanssa, me teimme kaiken yhdessä, myös nukuimme yhdessä kun kävin porukoilla tai mökillä.
        surua on lievittämässä onneksi meiän kultsi, mutta hänkin kaipaa kovasti kaveriaan, tuntuu että suru on pohjaton ja ensimmäisenä yönä en olisi halunnut mennä nukkumaan koska pelkäsin aamua milloin se todellisuus taas iskee, nyt olen vanhemmillani ja meiän kultsista on ollut suuri apu tähän, koska kuitenkin on ajateltava hänen läsnä oloaankin ja keskityttävä siihen, se lievittää kipua, mutta pelkään sitä kun menen kotiin ja olen yksin, miten se todellisuus sitten hyökkää päälle..
        jaksamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7327
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4403
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      28
      3999
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3509
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2583
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2525
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2182
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      29