emmun kivut on poissa

surusilmä

Olen saanut lukuisia kirjeitä emmukan poismenon johdosta. Mulle se on edelleen vaikeaa...Kun lakaisen pihaa, emmukka oli aina mukana. Vieläkin jää jäljelle aamupalasta osa, mikä oli memmukalle..Ja sitä hyvän huomenen toivotusta joka aamu on ikävä...
Aika tekee kai tehtävänsä, niinkuin pitääkin...
Kiitti paljon ja valoisia päiviä
toivottelee surusilmä

4

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiin

      Otan osaa Emmukukan poismenoon, mutta ajattele sillä tavalla, että hän kirmaa nyt vihreillä laitumilla ja on onnellisin eläin universumissä. Asiat kyllä kirkastuu

      • surusilmä

        Sydämellinen kiitos kirjeistä...Pihaa lakaistessa tulee vielä emmukan harjaamiskarvat talven jäljiltä esille...Aamupalan jämät, mitkä memmukka vesikielellä odotti, pitää laittaa roskiin...Ja se kun hän oli koko ajan läsnä,kaikessa mukana...on vain tuhkaa piirongin päällä...
        Ehkä tästä ikävästä vielä selviää...


      • surusilmä
        surusilmä kirjoitti:

        Sydämellinen kiitos kirjeistä...Pihaa lakaistessa tulee vielä emmukan harjaamiskarvat talven jäljiltä esille...Aamupalan jämät, mitkä memmukka vesikielellä odotti, pitää laittaa roskiin...Ja se kun hän oli koko ajan läsnä,kaikessa mukana...on vain tuhkaa piirongin päällä...
        Ehkä tästä ikävästä vielä selviää...

        Nyt jo mukavampi olla pihalla ja työskennellä ilman emmukkaa, kun tietää että hänellä on parempi olo siellä, jossakin..Kissani on näköjään oppinut emmukan piirteitä, kellistelee ja haluaa huomiota.
        Emmukan kutsumanimet saa korvat hörölleen, edelleenkin. Mitäpä tekisin tuhkauurnalle, mikä on meillä piirongin päällä???


      • surullinen x2
        surusilmä kirjoitti:

        Nyt jo mukavampi olla pihalla ja työskennellä ilman emmukkaa, kun tietää että hänellä on parempi olo siellä, jossakin..Kissani on näköjään oppinut emmukan piirteitä, kellistelee ja haluaa huomiota.
        Emmukan kutsumanimet saa korvat hörölleen, edelleenkin. Mitäpä tekisin tuhkauurnalle, mikä on meillä piirongin päällä???

        rakas cockerspanielimme nukkui pois perjantaina,vasta 9-vuotiaana, se tuli kuin puun takaa kaikille ja sattuu niin pirusti, se oli vanhempieni koira, mutta olin läheisin senkanssa, me teimme kaiken yhdessä, myös nukuimme yhdessä kun kävin porukoilla tai mökillä.
        surua on lievittämässä onneksi meiän kultsi, mutta hänkin kaipaa kovasti kaveriaan, tuntuu että suru on pohjaton ja ensimmäisenä yönä en olisi halunnut mennä nukkumaan koska pelkäsin aamua milloin se todellisuus taas iskee, nyt olen vanhemmillani ja meiän kultsista on ollut suuri apu tähän, koska kuitenkin on ajateltava hänen läsnä oloaankin ja keskityttävä siihen, se lievittää kipua, mutta pelkään sitä kun menen kotiin ja olen yksin, miten se todellisuus sitten hyökkää päälle..
        jaksamista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe