Mä olen todella pihalla tämän leijonamiehen kanssa..siis emme ole mikään uusi tuttavuus ja "suhteemme" on ollut omanlaisensa alusta alkaen. karrikoidusti se meni näin.. eka yönä hän rakasti..toisena yönä tapeltiin ja vittuiltiin puolin ja toisin jne..aamulla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut... rakkauden tunnustukset tulee humalassa... mietin vain että johtiko tappeluun miehen mustasukkaisuus kenties vai mikä. kun kenties huomasi että saattaisin kelvata muillekin...
Yrittäkää saada selvää..olis niin pitkä sepustus muuten niin siksi noin kirjoitin:D
Joten mitä se leijona oikein ajattelee???
juu...ihmettä odotellessa (ko)
24
2399
Vastaukset
- vaaka.
Leijonamies on todella mustasukkaista tyyppiä. Jos leijona jotain haluaa (naisen), sen huomaa ja hän haluaa pitää sen itsellään. Eli mustasukkaisuus voi mennä jopa omistushaluisuuden puolelle. Itse seurustelen leijonan kanssa ja tämän ego kyllä kärsii jos huomiota kiinnittää muihinkin miehiin kuin häneen.Hänellä sitten toisin,hitusenkin mustasukkaisempi nainen saisi järkyttävät hepulit jos näkisi miten tämä toimii muiden naisten kanssa.Mutta joka tapauksessa oman mieheni kohdalla on periaate että katsoa, saa muttei koskea. Leijona saattaa flirttailla ja vaihtaa silmäyksiä, muttei missään nimessä ole uskoton.
Kerran olin kaverini kanssa saunassa kahden kaveripojan kanssa (ja heh, ei oltu edes alasti), kun leijonani sai kuulla tästä, tuli kylmä yö.
Eli mitä tässä voi sanoa, jos annat itsesi leijonalle hän myös pitää sinut itsellään. Kirjaimellisesti.
Ja mitä vielä, älä ota leijonaa. No ei vaan, kukapa niistä ei tykkäisi. ;) - Lionman35
käydä lörpöttelemässä :) Joo, itse kun nyt jotain satun tietämään leijonan luonteesta, niin voin sanoa että mustasukkaisuus kuuluu kyllä kuvaan aika voimakkaasti. Leijona on King, eikä siinä muut reviirille tule pomppimaan. Riitely kuuluu asiaan, siis ärjyminen, mutta leppyminenkin tapahtuu noin sekunnissa. Paitsi jos kyseessä on joku isompi juttu, silloin muisti on tooooooooodella pitkä. Humalaisia rakkauden tunnustuksia, mitä niillä tekee?
- se yksi vaan
Joo, näinhän sen minäkin ajattelen, että mitä niillä humalaisilla rakkauden tunnustuksilla tekee!?!! Täytyy osata sanoa se selvinpäinkin jos oikeasti sitä tarkoittaa.. joten en edes noteeraa sitä mitenkään. Uskon muutenkin että useimmilla miehillä menee intohimo ja rakkaus hieman sekaisin.. Mulle kun ne ovat totaalisesti eri asioita:D
- Savon sälli, leijona
Voiko mikään muu aurinkomerkki olla niin selkeä kuin leijona? No ei voi! Kun kertoo olevansa leijona, niin pitäisi jo "hälytyskellojen soida". On turhaa tulla valittamaan, jos leijona alkaa ärjymään. Mustasukkaisuusko leijonalle ominaista? Ei ole, mutta kukapa sitä laskee varkaita kotiinsakaan, ei ainakaan leijona.
Sitten vielä tiedote koteihin. Neptunus on leijonan oppositiomerkissä ja saattaahan olla että humalaisia rakkaudentunnustuksia pääsee lipsahtelemaan. Tätä riettautta lisää vielä viime syksyinen saturnuksen siirtyminen pois leijonan merkistä. Nyt mennään eikä meinata ja pois alta risut ja männynkävyt!! Leijonat on pelimiehiä, toivotaan niin! - se yksi vaan
Savon sälli, leijona kirjoitti:
Voiko mikään muu aurinkomerkki olla niin selkeä kuin leijona? No ei voi! Kun kertoo olevansa leijona, niin pitäisi jo "hälytyskellojen soida". On turhaa tulla valittamaan, jos leijona alkaa ärjymään. Mustasukkaisuusko leijonalle ominaista? Ei ole, mutta kukapa sitä laskee varkaita kotiinsakaan, ei ainakaan leijona.
Sitten vielä tiedote koteihin. Neptunus on leijonan oppositiomerkissä ja saattaahan olla että humalaisia rakkaudentunnustuksia pääsee lipsahtelemaan. Tätä riettautta lisää vielä viime syksyinen saturnuksen siirtyminen pois leijonan merkistä. Nyt mennään eikä meinata ja pois alta risut ja männynkävyt!! Leijonat on pelimiehiä, toivotaan niin!No, hälytyskellot soi missä milloinkin ;D Eikä mun onneksi tarvi valittaa. Pari jellonaa on tullut tavattua ja toinen oli mitä upein tyyppi, oltiin samalla aaltopituudella, kun kumpikin tiedettiin mitä haluttiin...suoraan ja rehellisesti. Tämä toinen onkin sitten omanlaisensa tapaus..ei mua yhteenotot pelota, en vain itse ole niin herkästi syttyvä riitojen suhteen mutta mua ei todellakaan kannata ruveta ärsyttämään pitemmän päälle..siinä vaiheessa ei jellona uroksella ole mitään jakoja ;DDD
- Savon sälli,
se yksi vaan kirjoitti:
No, hälytyskellot soi missä milloinkin ;D Eikä mun onneksi tarvi valittaa. Pari jellonaa on tullut tavattua ja toinen oli mitä upein tyyppi, oltiin samalla aaltopituudella, kun kumpikin tiedettiin mitä haluttiin...suoraan ja rehellisesti. Tämä toinen onkin sitten omanlaisensa tapaus..ei mua yhteenotot pelota, en vain itse ole niin herkästi syttyvä riitojen suhteen mutta mua ei todellakaan kannata ruveta ärsyttämään pitemmän päälle..siinä vaiheessa ei jellona uroksella ole mitään jakoja ;DDD
Kyllä se taitaa niin olla, mutta nukkuvaa leijonaa ei kannata herättää. Ja saa sitä leijonan elostelua arvostellakin. Usein leijonakin pelkää ja haluaisi olla kissa, joka käpertyy vaimon villasukkien päälle. ZzZZZzz....ZZZZ... AAAARRR...GGG...HHHH!
- se yksi vaan
Savon sälli, kirjoitti:
Kyllä se taitaa niin olla, mutta nukkuvaa leijonaa ei kannata herättää. Ja saa sitä leijonan elostelua arvostellakin. Usein leijonakin pelkää ja haluaisi olla kissa, joka käpertyy vaimon villasukkien päälle. ZzZZZzz....ZZZZ... AAAARRR...GGG...HHHH!
Olispa todella mukavaa, kun se kissa käpertyiskin mun suuresti rakastamieni villasukkien päälle ja sais silitellä päätä:)Siinä sais se isokin kolli kehrätä kuninkaana.
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Joo, näinhän sen minäkin ajattelen, että mitä niillä humalaisilla rakkauden tunnustuksilla tekee!?!! Täytyy osata sanoa se selvinpäinkin jos oikeasti sitä tarkoittaa.. joten en edes noteeraa sitä mitenkään. Uskon muutenkin että useimmilla miehillä menee intohimo ja rakkaus hieman sekaisin.. Mulle kun ne ovat totaalisesti eri asioita:D
ihmeestä tommoseen johtopäätökseen olet tullut että miehet sekoittaa intohimon ja rakkauden? Siis miehet? Tarkoitat varmaan että pojat sekoittaa. Vai?
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
ihmeestä tommoseen johtopäätökseen olet tullut että miehet sekoittaa intohimon ja rakkauden? Siis miehet? Tarkoitat varmaan että pojat sekoittaa. Vai?
Olisko tuo johtopäätös tullut kokemuksesta kenties:D no, joo..todennäköisesti kyseessä on poikanen joka opettelee vasta jotain, vaikka aikuista niin leikkiikin:D Ja olisko kyseessä vielä sellainen harhaluulo, että nainen haluaa kuulla nuo klassiset sanat...varsinkin kun punkkaan asti on päässyt. Tiedoksi vain...nainen ei halua kuulla rakastan sinua, jos et todella sitä tarkoita, jos pakko jotain sanoa niin sano vaikka että pidän susta;DDD
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Olisko tuo johtopäätös tullut kokemuksesta kenties:D no, joo..todennäköisesti kyseessä on poikanen joka opettelee vasta jotain, vaikka aikuista niin leikkiikin:D Ja olisko kyseessä vielä sellainen harhaluulo, että nainen haluaa kuulla nuo klassiset sanat...varsinkin kun punkkaan asti on päässyt. Tiedoksi vain...nainen ei halua kuulla rakastan sinua, jos et todella sitä tarkoita, jos pakko jotain sanoa niin sano vaikka että pidän susta;DDD
Pääseekö punkkaan ilman palavia rakkauden tunnustuksiakin!?! Miten se tapahtuu? Kerro heti!
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
Pääseekö punkkaan ilman palavia rakkauden tunnustuksiakin!?! Miten se tapahtuu? Kerro heti!
Tietenkin pääsee;D Sinne pääsee olemalla aidosti ja rehellisesti se kuka olet ja rehellisesti kerrot sen mitä haluat ilman huijausta ja paskan jauhantaa:DDD Näkee liian helposti läpi valehtelun. Minä ainakin arvostan kaikkein eniten juuri omana itsenäsi olemista. Voi toki olla poikkeuksiakin..siis naisissa, jotka tarttee kaiken viserryksen. Eri asia tietenkin, jos todella tarkoitat mitä sanot:D
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Tietenkin pääsee;D Sinne pääsee olemalla aidosti ja rehellisesti se kuka olet ja rehellisesti kerrot sen mitä haluat ilman huijausta ja paskan jauhantaa:DDD Näkee liian helposti läpi valehtelun. Minä ainakin arvostan kaikkein eniten juuri omana itsenäsi olemista. Voi toki olla poikkeuksiakin..siis naisissa, jotka tarttee kaiken viserryksen. Eri asia tietenkin, jos todella tarkoitat mitä sanot:D
eikös visertely ole kivaa? Ite tykkään ihan helvetisti :) :) :) Ei siis mitään paskan jauhantaa, vaan siis semmosta, hmm, no eipä sitä nyt pysty kertomaan, mutta siis kun toinen lähtee juttuun mukaan ja ja ja...ihan saatanan makeeta! Kyllä pikku saalistus pitää olla....;)
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
eikös visertely ole kivaa? Ite tykkään ihan helvetisti :) :) :) Ei siis mitään paskan jauhantaa, vaan siis semmosta, hmm, no eipä sitä nyt pysty kertomaan, mutta siis kun toinen lähtee juttuun mukaan ja ja ja...ihan saatanan makeeta! Kyllä pikku saalistus pitää olla....;)
Totta hitossa, se kunnon flirtti ja huumorilla heitetyt jutut ja tämmöiset uppoaa ja kuuluu asiaan puolin ja toisin. Pidän siitä itsekin mutta se on eriasia. Tarkoitin tuolla visertelyllä ihan muuta:DD Kunnon kiusoittelut puolin ja toisin sytyttää ihan eri taajuudella.
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Totta hitossa, se kunnon flirtti ja huumorilla heitetyt jutut ja tämmöiset uppoaa ja kuuluu asiaan puolin ja toisin. Pidän siitä itsekin mutta se on eriasia. Tarkoitin tuolla visertelyllä ihan muuta:DD Kunnon kiusoittelut puolin ja toisin sytyttää ihan eri taajuudella.
Luojan kiitos! Hetken jo ehätin pelätä että ollaanko tässä viemässä viimeinenkin ilo elämästä, noo, ei nyt ehkä ihan viimoinen, mutta läheltä liippaa kumminkin ;)Niin mitä muuten tuolla visertelyllä sitten tarkoitit? Jotain höpinöitä rakkaudesta ja sitä rataa vai? No se nyt on..en voi edes sanoa mitään...melkosen huonoa touhua lähinnä.
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
Luojan kiitos! Hetken jo ehätin pelätä että ollaanko tässä viemässä viimeinenkin ilo elämästä, noo, ei nyt ehkä ihan viimoinen, mutta läheltä liippaa kumminkin ;)Niin mitä muuten tuolla visertelyllä sitten tarkoitit? Jotain höpinöitä rakkaudesta ja sitä rataa vai? No se nyt on..en voi edes sanoa mitään...melkosen huonoa touhua lähinnä.
Osuit oikeeseen tuosta visertelystä:D Osoittaa, ainakin mun mielestä lähinnä huonoa makua ja toisen ihmisen aliarvioimista. Mua alkaa lähinnä ärsyttämään siinä vaiheessa, kun toisesta näkee kilometrin päähän se tekopyhyys ja se vielä uskoo, että toinen uskoo kaiken mitä suustansa suoltaa...heh. Mutta se kunnon kiusoittelu pilke silmäkulmassa...aah...taivas on siinä vain rajana...nautittavia hetkiä, koska harva sitä oikeasti osaa:DDD
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Osuit oikeeseen tuosta visertelystä:D Osoittaa, ainakin mun mielestä lähinnä huonoa makua ja toisen ihmisen aliarvioimista. Mua alkaa lähinnä ärsyttämään siinä vaiheessa, kun toisesta näkee kilometrin päähän se tekopyhyys ja se vielä uskoo, että toinen uskoo kaiken mitä suustansa suoltaa...heh. Mutta se kunnon kiusoittelu pilke silmäkulmassa...aah...taivas on siinä vain rajana...nautittavia hetkiä, koska harva sitä oikeasti osaa:DDD
ja sitten on vielä semmonen pikku juttu että ei jotain sanaa rakkaus saa niin vain nakella! Kaunis sana, sisältää paljon kaikenlaista, siis muutakin kuin pelkästään jotain ihmissuhde asioita. Pelkätään sanana jo helkkarin kaunis! Ja sekin jos joku sulle sanoo että rakastaa sua, jossain arkitilanteessa, ihan yhtäkkiä, niin kyllä se vaan aika aseista riisuvaa on. Itse en kauheasti kyllä mihinkään rakkauteen usko, mutta kyllä silti pistää miettimään että juokseeko tässä heti pakoon vai mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Ja sitten kun vielä tajuaa että toinen on tosissaan. Aikamoinen tunnemyrsky. Vaatii sanojalta todella paljon. Mutta joo, mä nyt olen nuori poikanen vasta, toi numero nimimerkin perässä tosiaan viittaa ikään, eikä tällä iällä mistään rakkaudesta tiedetä hevon helvettiäkään, mutta ehkä sitten isona :)Jep, kyllä naisen pitää osata flirttailla, tässä ikävä kyllä törmännyt semmosiin että ei ole osannut tai tajunnut että tämä on leikkiä. Mene tai tiedä, ikävää vaan tommonen. Ja helvetin yllättävää! Ite kun en nyt valtavalla vakavuudella asiaan suhtaudu...mutta se "kenties, kenties" mikä roikkuu ilmassa ;) ;) ;)
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
ja sitten on vielä semmonen pikku juttu että ei jotain sanaa rakkaus saa niin vain nakella! Kaunis sana, sisältää paljon kaikenlaista, siis muutakin kuin pelkästään jotain ihmissuhde asioita. Pelkätään sanana jo helkkarin kaunis! Ja sekin jos joku sulle sanoo että rakastaa sua, jossain arkitilanteessa, ihan yhtäkkiä, niin kyllä se vaan aika aseista riisuvaa on. Itse en kauheasti kyllä mihinkään rakkauteen usko, mutta kyllä silti pistää miettimään että juokseeko tässä heti pakoon vai mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Ja sitten kun vielä tajuaa että toinen on tosissaan. Aikamoinen tunnemyrsky. Vaatii sanojalta todella paljon. Mutta joo, mä nyt olen nuori poikanen vasta, toi numero nimimerkin perässä tosiaan viittaa ikään, eikä tällä iällä mistään rakkaudesta tiedetä hevon helvettiäkään, mutta ehkä sitten isona :)Jep, kyllä naisen pitää osata flirttailla, tässä ikävä kyllä törmännyt semmosiin että ei ole osannut tai tajunnut että tämä on leikkiä. Mene tai tiedä, ikävää vaan tommonen. Ja helvetin yllättävää! Ite kun en nyt valtavalla vakavuudella asiaan suhtaudu...mutta se "kenties, kenties" mikä roikkuu ilmassa ;) ;) ;)
Mulle rakkaus merkitsee todella paljon silloin kun se tulee aidosti ja oikeasti sydämestä. Se on sana, johon ei mielestäni saisi suhtautua kevyesti ja heitellä sitä hetken huumassa. Rakkaus jo itsessään sisältää niin uskomattomia asioita. Oikeastaan se kattaa kaiken tunneskaalan:D Siksi en usko rakkauteen ensisilmäyksellä vaan mielestäni se on silloin lähinnä intohimoa ja kiinnostusta muuten vain. Rakkaus ja syvemmät tunteet tulevat myöhemmin. Kyllä jokainen ihminen tietää, kun on oikeasti rakastunut, silloin ei ole millekään muulle sijaa ja sen näkee ja huomaa kaikesta. Ja kyllä oikeastaan siinä vaiheessa tekis mieli tehdä satasen maailmanennätys...:DDD Onhan siinä sekin tietenkin että rakkaus vaatii rohkeutta ja selkärankaa mutta aina ei sekään riitä. Kuka tietää ja mitä rakkaudesta...kait sitä joskus tietää;D Miksi se susta on yllättävää?
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Mulle rakkaus merkitsee todella paljon silloin kun se tulee aidosti ja oikeasti sydämestä. Se on sana, johon ei mielestäni saisi suhtautua kevyesti ja heitellä sitä hetken huumassa. Rakkaus jo itsessään sisältää niin uskomattomia asioita. Oikeastaan se kattaa kaiken tunneskaalan:D Siksi en usko rakkauteen ensisilmäyksellä vaan mielestäni se on silloin lähinnä intohimoa ja kiinnostusta muuten vain. Rakkaus ja syvemmät tunteet tulevat myöhemmin. Kyllä jokainen ihminen tietää, kun on oikeasti rakastunut, silloin ei ole millekään muulle sijaa ja sen näkee ja huomaa kaikesta. Ja kyllä oikeastaan siinä vaiheessa tekis mieli tehdä satasen maailmanennätys...:DDD Onhan siinä sekin tietenkin että rakkaus vaatii rohkeutta ja selkärankaa mutta aina ei sekään riitä. Kuka tietää ja mitä rakkaudesta...kait sitä joskus tietää;D Miksi se susta on yllättävää?
mikä on yllättävää? Toi flirttailu juttuko? Lähinnä nyt just ton tähden mitä säkin tossa kirjoitit että loistaahan se nyt kilometrien päähän mitä toinen meinaa, että eikö se nyt sitten näy että pikku peliähän tämä vain. Saattaahan toki olla että se nappaa toista itsetunnon päälle ja siitä se soppa syntyy. Tarkemmin en asiaa osaa " anylysoida"..enkä kyllä pahemmin haluakaan, aion silti jatka vanhaan malliin ;) Kerroppas muuten merkkis.
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
mikä on yllättävää? Toi flirttailu juttuko? Lähinnä nyt just ton tähden mitä säkin tossa kirjoitit että loistaahan se nyt kilometrien päähän mitä toinen meinaa, että eikö se nyt sitten näy että pikku peliähän tämä vain. Saattaahan toki olla että se nappaa toista itsetunnon päälle ja siitä se soppa syntyy. Tarkemmin en asiaa osaa " anylysoida"..enkä kyllä pahemmin haluakaan, aion silti jatka vanhaan malliin ;) Kerroppas muuten merkkis.
No, kelle ottaa itsetunnon päälle ja kelle ei:D Mä itse vaan tykkään siitä, että asiat sanotaan rehellisesti ja se loppu on sitten jokaisen itsensä vallassa valita haluaako vai ei samaa. Vai rakkaus asiatko yllättävää?? heh..vai mikäkö olen merkiltäni...juu..olisko härkä uskottavaa tässä kohtaa;D Eikö kaikki jutut ala yleensä jollakin pelillä? Mua ei kauheasti nappaa mitkään kissahiiri-leikit;DD haluaa mitä haluaa ja sen mukaan mennään tai pelataan...heh..kunhan itse saan tehdä sen päätöksen haluanko lähtä siihen mukaan;D
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
No, kelle ottaa itsetunnon päälle ja kelle ei:D Mä itse vaan tykkään siitä, että asiat sanotaan rehellisesti ja se loppu on sitten jokaisen itsensä vallassa valita haluaako vai ei samaa. Vai rakkaus asiatko yllättävää?? heh..vai mikäkö olen merkiltäni...juu..olisko härkä uskottavaa tässä kohtaa;D Eikö kaikki jutut ala yleensä jollakin pelillä? Mua ei kauheasti nappaa mitkään kissahiiri-leikit;DD haluaa mitä haluaa ja sen mukaan mennään tai pelataan...heh..kunhan itse saan tehdä sen päätöksen haluanko lähtä siihen mukaan;D
Jokainen tekee mielensä mukaan ;) Näinhän tää menee ;) Vai härkä, no olishan tämä pitänyt arvata!
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
Jokainen tekee mielensä mukaan ;) Näinhän tää menee ;) Vai härkä, no olishan tämä pitänyt arvata!
Kuis niin olis pitänyt arvata..:DDDD
- Lionman35
se yksi vaan kirjoitti:
Kuis niin olis pitänyt arvata..:DDDD
kyseinen merkki on, hmm, tullut hyvin tutuksi. Aivan liian itsepäisiä...kun itse en ole yhtään :D
- se yksi vaan
Lionman35 kirjoitti:
kyseinen merkki on, hmm, tullut hyvin tutuksi. Aivan liian itsepäisiä...kun itse en ole yhtään :D
Mekö ollaan muka liian itsepäisiä...heh heh. Me ollaan sopeutujia ja eikä kovin nopeasti sytytä riiteleen mutta eihän sitä ikuisesti jaksa olla riitelemättä.. kuten sanoin ...ei kannata ruveta ärsyttämään;D Härät on helppoja mutta vaikeita valloittaa:DD Ja sääkö et ole yhtään itsepäinen??? Jos olet yhtään samanlainen leo kuin edellä kirjoittamani niin ongelma taitaakin olla siinä, ettei ymmärrä omaa parastansa, milloin olisi syytä lopettaa ettei käy hullusti:DDDD
- rakastunut oon
Humalassa tuli mullekki rakkauden tunnustuksia
Leijonalta ja olin vähä hölmistynyt.Asiat
kyllä puitiin sitten selvin päin ja nyt tuli
Leijona-mieheltä rakkauden tunnustus pitkän
puhelinkeskustelumme jälkeen.Hän on kuulemma
päästään ihan pyörällä,niin oon kyllä itsekki.
Tunteet jyllää molemmin puolin.Tänään jälleen
tavataan ja voi sitä onnen autuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982