Onko teillä muilla joskus sama juttu että yksinäisyys aiheuttaa sellaisen voimakkaan henkisen väsymyksen tunteen ja stressin?
Kun tunnen itseni kovin väsyneeksi ja stressaantuneeksi henkisesti. Nukkumaan ei kuitenkaan pysty vaan valvoo vain yöt. Ravintolaan ei halua mennä, koska pelkää että ei kestäisi enää sitä tuskaa kun joutuu taas kerran poistumaan yksin kotiin. Haluaisi vain lähteä pois jonnekin, kun tietää että mikään ei muutu, vaan tulee elämään elämänsä yksin.
Yksinäisyys ja henkinen väsymys
4
3029
Vastaukset
- täytyy..
näyttää mikäli olet kiinnostunut jostakin ihmisestä eivät he muuten tule luoksesi puhumaan.Minulla on käänteinen en halua ketään vierasta lähellenikään
vaan yritän kiertää ihmiset kaukaa etsin paikkoja jossa saan olla yksin ja rauhassa,se se vasta vaikeaa onkin ainakin suuressa kaupungissa.Meitä on niin moneksi.Työväenopistossa,tai kursseilla,kirjastossa voisit tutustua porukkaan.Kirjeenvaihti ilmoituksella saisit ensin rauhassa tutustua ihmiseen.mene rohkeana joukkoon mukaan jos sille tuntuu ja tsemppiä.- fania20
Hyvä "sinun täytyy" ihminen. Ei se ole niin helposti sanottu kuin tehty. Olen kuullut itsekin smat lauseet niin moneen kertaan. sun täytyy: hankkia joku kiva harrastus, jne. Luulet että ystävystyminen tapahtuu käden käänteessä. Olet väärässä!!
Ulos ei ole kiva lähteä yksin, kun joka paikka on täynnä suuria iloisia seurueita. Siinä vieressä tuntee itsensä todella riittämättömäksi ja vialliseksi. Tulee stressi omasta yksinäisyydestä ja alkaa vaan ahdistaa ihan törkeen paljon. Ystävien etsiminen ja ihmisiin tutustuminen tuntuu vaikealta, koska ajattelee, että ne ajattelee sun olevan joku ärsyttävä tunkeilija.
Totuus on se, että tuollaisia vastauksia laukovat ihmiset, jotka eivät ole itse tunteneet päivääkään yksinäisyyttä. Et todellakaan tiedä miltä se tuntuu.
- muikkumies
toisen ihmisen harteille.Lue Anthony de mello Havahtuminen
- Möllämäijä
Mimäkin olen nyt alkanut viime aikoina valvomaan öitä enemmän, usein iltaisin ennen nukkumaan menoa tulee sellainen ahdistava tunne. Sängyssä sitten tulee raskas surun tunne, on tultu itkettyäkin pari kertaa. Kauheita itsesyytöksiä ja syyllisyyttä, mieleen tulee jotain aivan käsittämättömiä pikku juttuja vuosikausien takaa.
Aamulla olo onkin sitten helpottuneempi. Erityisen ahdistavaksi koen kesäisen kaupungin, kun ihmiset ovat oikein urakalla piknikillä ja liikenteessä. Itsensä tuntee ihan ulkopuoliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894