Onkohan kukaan mahdollisesti hakenut lainaa Nordaxilta? Kauanko käsittelyt kestävät?
Eilen laitoin postiin allekirjoitetun velkakirjan liitteineen, joten kauankohan menee että sieltä kuuluu jotain? Onko se jo hyväksytty kun lähettivät velkakirjan allekirjoitettavaksi..Ja meneekö nämä postit sinne ruotsin puolelle vai helsinkiin jossa joku heidän konttorinsa. Kun vastauskuoressa luki vain vastauslähetys ja PL numero...Eli meneekö päiviä vai viikkoja että voi odotella rahoja tilille?
Kiitoksia jos joku viitsii vastailla tähän varmaan niin tavalliseen kysymykseen =)
NORDAX-laina
hakenut
4
1842
Vastaukset
- asdasdi
Mulla meni päivää vaille viikko
- asdasdi
..ja noin 1 vuosi menee ennenkuin ulosotto rupee perimään velkaa.
- hakenut
asdasdi kirjoitti:
..ja noin 1 vuosi menee ennenkuin ulosotto rupee perimään velkaa.
=) no jospa en kuitenkaan sinne asti sitä päästäisi...Noh, täytyy odotella jos asiasta jotain kuuluisi..
- teen näin
hain itse etua.fi sivullla nordaxilta. Sain viestin että saan tarjouksen nordaxilta ja extra lainalta. Saa nähdä koska näistä kuuluu
Ohjeissa sanottiin että voin hakea samalla kertaa monelta. nyt odottelen kumpi myöntää ja mihin hintaan...
onko kellään tietoa meneekö tässä nyt yli viikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180