onko naarasoinaan ja urosravun liitto mahdoton? onko omia kokemuksia? Rapumies retkahtanut pahasti oinastyttöön.
OinasN+RapuM
2
920
Vastaukset
- mustasil88
Oinas ja rapu sopivat hyvin yhteen kunhan ei ole entisiä taakkoja. Rapu on sellanen , että kiinnittyy kaikken vanhaan ja kotiin. Rapu on tunneihminen ja pitää huolta omistaan. Pidä kiinni hänestä, jos tykkäät.
- Oikku2
Itselläni oli (huom. oli) ihana, seksuaalisesti aktiivinen suhde rapumiehen kanssa. Kaikki tuntui sujuvan kaikin puolin mainiosti, kunnes rapumies yhtäkkiä halusikin erota :(. Mahtavaa aikaa, vaikka monesti oinaista sanotaan, ja itsekin luulin, että en ole pätkääkään parisuhdeihminen. Ravulla ja oinaalla synkkaa! Ainakin me oltiin samalla aaltopituudella huumorin ym. suhteen. Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358