Jokohan voisi turvallisin mielin istuttaa villiviiniä kakkosvyöhykkeellä?Vai onko vielä liian kylmää?
Ja vielä tyhmä kysymys tietämättömältä:
Mistä tietää, ettei maa enää roudi???? =O
Joko voi istuttaa
2
308
Vastaukset
- ---------------------
Enpä osaa routimiseen sanoa, mutta villiviiniä en kyllä vielä istuttaisi koska tulee varmaan hallaa. Tietenkin jos saat suojattua jotenkin aina yöksi. Itse olen joskus käyttänyt styroxlaatikkoa tarkoitukseen. Ongelmana on tietenkin asiassa se, että tuo laatikko pitää muistaa iltaisin käydä laittamassa ja aamuisin ottamassa pois.
- istutusaikaa
Tottakai voi, villiviinihän on monivuotinen,ei se palellu keväällä.Ei tarvi mitään peittelyitä ja vielä kakkosvyöhykeellä, kun täällä nelosellakin voi, niin miksi ei siellä.
Kunhan saat lapion maahan,silloin voi istuttaa monivuotisia kasveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122