Onko kellää kokemuksia tästä moottorivalinnasta. Olen miettinyt sitä 2 litraisen tilalle vakuutusmaksujen ja bensakulujen takia. Suorituskyky ei ole minulle se tärkein asia. olisin vain tiedustellut kumpi on järkevämpi 1.8 vai 2.0??
Kokemuksia 1.8 156 alfasta 2004
3
1012
Vastaukset
- nuo kaksi
otetaan ennen suorituskykyä niin sitten 1.8, lisäksi se on ainakin jakopään osalta hieman halvempi huoltaa kuin JTS.
Mutta eroa on moottorin ominaisuuksissa, ainakin minusta, enemmän kuin se 20 hevosta antaisi odottaa... - pasih71
tää malli ja voidaan sanoa että tehoero on jokseenkin marginaalinen verrattuna kakslitraseen. kyllä 1800 lähtee ihan pirteästi ja järki valintahan tuo konemalli on.
- r1150r
2-litraisessa on parempi varustelu mutta käytännössä asian ratkaisee mielestäni ihan se minkälainen yksilö sattuu kohdalla. Ostin pari vuotta sitten ´04 JTS:n ja päädyin siihen kun siinä oli sopivassa paketissa oikea väriä ja vetokoukkua myöten kaikki tarvittava. 1.8 olisi kelvannut ihan yhtä hyvin jos olisi tullut kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897