Onko kellää kokemuksia tästä moottorivalinnasta. Olen miettinyt sitä 2 litraisen tilalle vakuutusmaksujen ja bensakulujen takia. Suorituskyky ei ole minulle se tärkein asia. olisin vain tiedustellut kumpi on järkevämpi 1.8 vai 2.0??
Kokemuksia 1.8 156 alfasta 2004
3
1032
Vastaukset
- nuo kaksi
otetaan ennen suorituskykyä niin sitten 1.8, lisäksi se on ainakin jakopään osalta hieman halvempi huoltaa kuin JTS.
Mutta eroa on moottorin ominaisuuksissa, ainakin minusta, enemmän kuin se 20 hevosta antaisi odottaa... - pasih71
tää malli ja voidaan sanoa että tehoero on jokseenkin marginaalinen verrattuna kakslitraseen. kyllä 1800 lähtee ihan pirteästi ja järki valintahan tuo konemalli on.
- r1150r
2-litraisessa on parempi varustelu mutta käytännössä asian ratkaisee mielestäni ihan se minkälainen yksilö sattuu kohdalla. Ostin pari vuotta sitten ´04 JTS:n ja päädyin siihen kun siinä oli sopivassa paketissa oikea väriä ja vetokoukkua myöten kaikki tarvittava. 1.8 olisi kelvannut ihan yhtä hyvin jos olisi tullut kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652