Messengerin Näytä, mitä kuuntelen nyt-toiminto

PERKELE!

Elikkä siis. Tuo mitä kuuntelen nyt toiminto ei näytä sitä biisiä. se toimi kyllä jonkun aikaa, mutta parin kuukauden kuluttua se yhtäkkiä vain "meni pois päältä"
mikä mahtaa olla ongelmana?? mesen uudelleenasennus ei auta asiaan.....

14

3167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäIte.

      Siihen voi olla useampi syy.

      Et kertonut millä ohjelmalla kuuntelet musiikkia.

      Jos sulla on Media Player, niin se on voinut ottaa jostain syystä asetuksistaan ruksin pois, niin se tekee usein.

      WinAmpissa sun kannattee tarkistaa plugi, toimiiko se, tai asennat uudestaan.

      • brunelissu

        Media Playerillä kuuntelen siis...


      • MinäIte.
        brunelissu kirjoitti:

        Media Playerillä kuuntelen siis...

        Media playerissa Työkalut -> Laajennukset -> Windows Liven Messengerin musiikkilaajennus, ruksaa se.


      • brunelissu

      • Onneton tumpelo

        Olen ihmetellyt,kun toisilla näkyy Messessä mitä kuuntelevat mutten itse löydä moista vaihtoehtoa omasta Messestäni,mistä voisin klikata näkyviin mitä kuuntelen:(
        Nyt katsoin noilla antamillasi ohjeilla niin minulla on siinä kyllä ruksi,muttei lue edelleenkään kappaleen nimeä missään,ei liioin vaihtoehtoa klikkaamiseen,että voisin näyttää sen muille *sniff*.
        Nyt pitäisi olla viimeinen Messeversiokin,kun sen latasin,kun Messe -version latasin juuri.

        Neuvo ystävä kallis, jos tiedät missä minulla on vikaa,vikaa. Windowsin Media Playerilla kuuntelen.


      • MinäIte.

      • MinäIte.
        Onneton tumpelo kirjoitti:

        Olen ihmetellyt,kun toisilla näkyy Messessä mitä kuuntelevat mutten itse löydä moista vaihtoehtoa omasta Messestäni,mistä voisin klikata näkyviin mitä kuuntelen:(
        Nyt katsoin noilla antamillasi ohjeilla niin minulla on siinä kyllä ruksi,muttei lue edelleenkään kappaleen nimeä missään,ei liioin vaihtoehtoa klikkaamiseen,että voisin näyttää sen muille *sniff*.
        Nyt pitäisi olla viimeinen Messeversiokin,kun sen latasin,kun Messe -version latasin juuri.

        Neuvo ystävä kallis, jos tiedät missä minulla on vikaa,vikaa. Windowsin Media Playerilla kuuntelen.

        Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"

        Valikko ylhäällä tai klikkaat hiiren oikealla siitä pensselin vieressä oleva pikkuinen laatikko missä on kolmio, valitset ->
        Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta.


      • MinäIte.
        MinäIte. kirjoitti:

        Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"

        Valikko ylhäällä tai klikkaat hiiren oikealla siitä pensselin vieressä oleva pikkuinen laatikko missä on kolmio, valitset ->
        Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta.

        Siis sitä pientä kolmioo ei tarvitse klikkaa oikealla vaan ihan normaalisti.


      • Onneton tumpelo
        MinäIte. kirjoitti:

        Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"

        Valikko ylhäällä tai klikkaat hiiren oikealla siitä pensselin vieressä oleva pikkuinen laatikko missä on kolmio, valitset ->
        Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta.

        Kiitos kovasti neuvostasi. Ruksi siitä puuttui,mutta mistäs tällainen vasta-alkaja toope sellaista olisi tiennyt laittaa ilman asiantuntijan neuvoa.
        Nyt näkyy viestinä hienosti.
        Kiitos vielä kovasti avustasi:)


      • MinäIte.
        Onneton tumpelo kirjoitti:

        Kiitos kovasti neuvostasi. Ruksi siitä puuttui,mutta mistäs tällainen vasta-alkaja toope sellaista olisi tiennyt laittaa ilman asiantuntijan neuvoa.
        Nyt näkyy viestinä hienosti.
        Kiitos vielä kovasti avustasi:)

        Oleppa hyvä. ;)

        Mielelläni minä neuvon niin paljon kuin pystyn, ja jos en tiedä niin yritän kaivaa tiedon vaikka kiven alta. :)


      • Onneton tumpelo
        MinäIte. kirjoitti:

        Oleppa hyvä. ;)

        Mielelläni minä neuvon niin paljon kuin pystyn, ja jos en tiedä niin yritän kaivaa tiedon vaikka kiven alta. :)

        On ihanaa,kun on teitä avuliaita,jotka viitsitte neuvoa meitä tumpeloita.

        Pari kolme kertaa olen tietsikan suhteen jotain neuvoa tarvinut ja aina siihen avun joltain palstalta saanut, kiitos teidän auttavaisten kanssaihmisten.*Halii*


      • petrakoo.
        Onneton tumpelo kirjoitti:

        On ihanaa,kun on teitä avuliaita,jotka viitsitte neuvoa meitä tumpeloita.

        Pari kolme kertaa olen tietsikan suhteen jotain neuvoa tarvinut ja aina siihen avun joltain palstalta saanut, kiitos teidän auttavaisten kanssaihmisten.*Halii*

        Ei toimi vaikka on mesestä ja playerista ruksattu :(


      • lalli35
        MinäIte. kirjoitti:

        Minulla kyllä näkyy palkki siellä ylhäällä, kokeileppa klikkaa hiiren oikealla sitä missä lukee "Toista" siellä ylhäällä.
        Se avaa valikon jossa lukee "Laajennukset" -> "Muut", ruksaa kohta -> Windows Live Messengerin musiikkilaajennus.

        KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • jake19

      puol vuotta varmaa tota yrittäny korjata ja noin pienestä se oli kiii, kiiitos neuvost, nyt toimiii! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe