Elikkä siis. Tuo mitä kuuntelen nyt toiminto ei näytä sitä biisiä. se toimi kyllä jonkun aikaa, mutta parin kuukauden kuluttua se yhtäkkiä vain "meni pois päältä"
mikä mahtaa olla ongelmana?? mesen uudelleenasennus ei auta asiaan.....
Messengerin Näytä, mitä kuuntelen nyt-toiminto
14
3197
Vastaukset
- MinäIte.
Siihen voi olla useampi syy.
Et kertonut millä ohjelmalla kuuntelet musiikkia.
Jos sulla on Media Player, niin se on voinut ottaa jostain syystä asetuksistaan ruksin pois, niin se tekee usein.
WinAmpissa sun kannattee tarkistaa plugi, toimiiko se, tai asennat uudestaan.- brunelissu
Media Playerillä kuuntelen siis...
- MinäIte.
brunelissu kirjoitti:
Media Playerillä kuuntelen siis...
Media playerissa Työkalut -> Laajennukset -> Windows Liven Messengerin musiikkilaajennus, ruksaa se.
- brunelissu
MinäIte. kirjoitti:
Media playerissa Työkalut -> Laajennukset -> Windows Liven Messengerin musiikkilaajennus, ruksaa se.
mistä löydän nuo asetukset
http://s297.photobucket.com/albums/mm227/MediaPlayer_photo/?action=view¤t=MediaPlayer_.jpg - Onneton tumpelo
Olen ihmetellyt,kun toisilla näkyy Messessä mitä kuuntelevat mutten itse löydä moista vaihtoehtoa omasta Messestäni,mistä voisin klikata näkyviin mitä kuuntelen:(
Nyt katsoin noilla antamillasi ohjeilla niin minulla on siinä kyllä ruksi,muttei lue edelleenkään kappaleen nimeä missään,ei liioin vaihtoehtoa klikkaamiseen,että voisin näyttää sen muille *sniff*.
Nyt pitäisi olla viimeinen Messeversiokin,kun sen latasin,kun Messe -version latasin juuri.
Neuvo ystävä kallis, jos tiedät missä minulla on vikaa,vikaa. Windowsin Media Playerilla kuuntelen. - MinäIte.
brunelissu kirjoitti:
mistä löydän nuo asetukset
http://s297.photobucket.com/albums/mm227/MediaPlayer_photo/?action=view¤t=MediaPlayer_.jpgMinulla kyllä näkyy palkki siellä ylhäällä, kokeileppa klikkaa hiiren oikealla sitä missä lukee "Toista" siellä ylhäällä.
Se avaa valikon jossa lukee "Laajennukset" -> "Muut", ruksaa kohta -> Windows Live Messengerin musiikkilaajennus. - MinäIte.
Onneton tumpelo kirjoitti:
Olen ihmetellyt,kun toisilla näkyy Messessä mitä kuuntelevat mutten itse löydä moista vaihtoehtoa omasta Messestäni,mistä voisin klikata näkyviin mitä kuuntelen:(
Nyt katsoin noilla antamillasi ohjeilla niin minulla on siinä kyllä ruksi,muttei lue edelleenkään kappaleen nimeä missään,ei liioin vaihtoehtoa klikkaamiseen,että voisin näyttää sen muille *sniff*.
Nyt pitäisi olla viimeinen Messeversiokin,kun sen latasin,kun Messe -version latasin juuri.
Neuvo ystävä kallis, jos tiedät missä minulla on vikaa,vikaa. Windowsin Media Playerilla kuuntelen.Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"
Valikko ylhäällä tai klikkaat hiiren oikealla siitä pensselin vieressä oleva pikkuinen laatikko missä on kolmio, valitset ->
Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta. - MinäIte.
MinäIte. kirjoitti:
Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"
Valikko ylhäällä tai klikkaat hiiren oikealla siitä pensselin vieressä oleva pikkuinen laatikko missä on kolmio, valitset ->
Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta.Siis sitä pientä kolmioo ei tarvitse klikkaa oikealla vaan ihan normaalisti.
- Onneton tumpelo
MinäIte. kirjoitti:
Tarkistappas onko ruksi laitettu asetuksessa "Näytä Windows Media Playerin kappaletiedot henkilökohtaisena viestinä"
Työkalut -> Asetukset, siinä heti ekalla sivulla näkyy se valinta.Kiitos kovasti neuvostasi. Ruksi siitä puuttui,mutta mistäs tällainen vasta-alkaja toope sellaista olisi tiennyt laittaa ilman asiantuntijan neuvoa.
Nyt näkyy viestinä hienosti.
Kiitos vielä kovasti avustasi:) - MinäIte.
Kiitos kovasti neuvostasi. Ruksi siitä puuttui,mutta mistäs tällainen vasta-alkaja toope sellaista olisi tiennyt laittaa ilman asiantuntijan neuvoa.
Nyt näkyy viestinä hienosti.
Kiitos vielä kovasti avustasi:)Oleppa hyvä. ;)
Mielelläni minä neuvon niin paljon kuin pystyn, ja jos en tiedä niin yritän kaivaa tiedon vaikka kiven alta. :) - Onneton tumpelo
MinäIte. kirjoitti:
Oleppa hyvä. ;)
Mielelläni minä neuvon niin paljon kuin pystyn, ja jos en tiedä niin yritän kaivaa tiedon vaikka kiven alta. :)On ihanaa,kun on teitä avuliaita,jotka viitsitte neuvoa meitä tumpeloita.
Pari kolme kertaa olen tietsikan suhteen jotain neuvoa tarvinut ja aina siihen avun joltain palstalta saanut, kiitos teidän auttavaisten kanssaihmisten.*Halii* - petrakoo.
On ihanaa,kun on teitä avuliaita,jotka viitsitte neuvoa meitä tumpeloita.
Pari kolme kertaa olen tietsikan suhteen jotain neuvoa tarvinut ja aina siihen avun joltain palstalta saanut, kiitos teidän auttavaisten kanssaihmisten.*Halii*Ei toimi vaikka on mesestä ja playerista ruksattu :(
- lalli35
MinäIte. kirjoitti:
Minulla kyllä näkyy palkki siellä ylhäällä, kokeileppa klikkaa hiiren oikealla sitä missä lukee "Toista" siellä ylhäällä.
Se avaa valikon jossa lukee "Laajennukset" -> "Muut", ruksaa kohta -> Windows Live Messengerin musiikkilaajennus.KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jake19
puol vuotta varmaa tota yrittäny korjata ja noin pienestä se oli kiii, kiiitos neuvost, nyt toimiii! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172