aj.165 tkm,breytonin koottavat vanteet 235/17,255/17 renkaat,auton väri musta/musta nahka sisusta,kaikki varusteet,ei kolaroitu, hieno kunto, 0400-475730
Myydään 540 10/92
4
678
Vastaukset
- mitä_väliä
Eli kaipa tuon ikäiselle ja noin hyväkuntoiselle on myyjällä hintakin mietitty? Ja paikkakuntakin voisi olla hyvä mainita:)
By the way, löytyykö myös talvigummit?- joo
Oletko renkaita ostamassa?
Sulle on oma palsta sitä varten.
Tuon hintaisen auton kyseessä ollessa on aivan vitun yksi ja sama onko jotain vitun markan talvirenkaita.
Jos mulle soittaisit tuollaista autoa ja rupeisit tekemään renkaista jotain numeroa niin luuri napsahtaisi korvaan. Emme ole missää 70 luvun venäjällä josta niitä ei todellakaan saanut!!!!!! - mitä_väliä
joo kirjoitti:
Oletko renkaita ostamassa?
Sulle on oma palsta sitä varten.
Tuon hintaisen auton kyseessä ollessa on aivan vitun yksi ja sama onko jotain vitun markan talvirenkaita.
Jos mulle soittaisit tuollaista autoa ja rupeisit tekemään renkaista jotain numeroa niin luuri napsahtaisi korvaan. Emme ole missää 70 luvun venäjällä josta niitä ei todellakaan saanut!!!!!!:) Vedä toki herneet nenään, niinhän sitä kauppaa tehdään:) Vaan Suomen talvi kaipaa talvirenkaita, ellei sitten kiesissä ole kitkarenkaita alla. Tapansa toki kullakin, tämä on minun tapani, pidä vapaatsi omasi:)
Hyvät syksynjatkot.
PS. Edellenkään tuossa ei näy sitä hintaa, joka etenkin tuontiauton kyseessäollen on kohtalaisen merkityksellinen seikka...skeptikko kun olen;)
- rainer
BMW 540 myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770