Polkupyöräily kiihoittaa

Pikku Siiri

Mulla on sellainen suoratankoinen maastopyörä, siinä ajaessa joutuu hieman nojaamaan eteenpäin. Talvella aloin pitää pimppaani karvattomana, nyt keväällä olen tehnyt pyörälenkkejä. Ensi kerran aivan huomaamattani huomasin pimppani kiihoittuvan ajelusta. Jälkeenpäin olen monta kertaa hankkinut itselleni orgaismin ajaessani.

12

16146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JankaJoonas

      Tulipa mieleen erään tekniikan alan viikkojulkaisun naisten pyörätesti.... Jokaisen pyörän satula-arvionti oli "tyydyttävä"!!! ;-) Ilmeisesti koko testiryhmä oli poslareita....

    • pyöräilyä

      niin, vai tuntuu se mukavalta tytöiltä, ja naisilta, kun ajelette pyörällä. bo, sehän kiva, että niin tuntuu. kun minä ajelen pyörällä, niin pallit siinä tuntuu tykkäävän, ne niinkun liukuuvan edes takaisin,vähän niinkun keinuisivat. tiedätkös siiri, että jotkut nudisti naiset ja tytöt ajelevat pyörällä alasti nudisti rannalla. voithan kokeilla miltä se tuntuu, kun ajelee ilman vaatteita, nudistirannalla.

      • ajelee

        pari kilometriä kotiportin ohi, ihan vain orkun takia. Makeeta!


    • ajaessasi

      Mitä ajattelet kun tunnet satulan allasi?

      Oletko kesällä ajatellut ajella hame päällä, kosteat pikkarit vasten satulaa, tai jopa paljas poslari....

      Jotkut naiset ajattelevat satulaa vaikka miehen naamaksi, on kuulemma kivaa, kun sitä "naamaa" voi kiusata mielin määrin... :)

    • Heli-Mari

      Kyllä pyörä käy seksileluksi hyvin. Itse ajelen joskus hiljaisia teitä pitkin mekko päällä ja otan pikkarit pois. Tuntuu aika mahtavalta. Joskus käännän satulan pikasäätöruuvilla hieman pystympään. Kapea satula painuu vakoon ihanasti. Istuma-asentoa muuttamalla klitta saa hyvää hierontaa Jos oikein tälläytyy satulan nokalle istumaan, alkaa se painua sisään. Vau!

      • en ole

        syntynyt naisten pyörän satulaksi :-(


    • on ihana!

      Liukkaat pikkupöksyt ja satula hameen alle, tekee hyvää, että oikein hävettää silleen ajella.

    • nainen ajelee joskus ilman pikkareita hameensa alla kesällä.

      Ainakin aika moni kartoo tekevänsä niin joskus...

      Luulen että jos ite oisin nainen, niin monesti ajelisin ilman pikkareita...

      Se vaan, että taitaa vaatia uskallusta tehdä niin?

      Koko pyöräilyaihe kun tuntuu olevan monelle niin tabu. Vaikka oikeesti vaan kiva juttu, josta varmaan moni voi helposti nauttia, kuten elämästä pitääkin...

      • Anonyymi

        totta kai voi ajaa ilman pikkareita eikä siä kukaan tiedä,yksi naisystäväni kertoi että oli tuttavalleen menossa kylään ja istui takana satulassa ja alkoikin tehd ähyvää,siinä kastui pöksyt ja pitikin mennä kotiin ne vaihtamaan.
        Että totta se on pyöräily kiihottaa


    • Anonyymi

      Joskus nuorena vailla järkevää tekemistä nostettiin taloyhtiön pyörävarastossa kaikista naisten pyöristä pikkasen satulaa ja kärkeä ylemmäksi,sitten seurailtiin sivummalta miten meidän säädöt onnistui

    • Anonyymi

      Mulla naapurissa vanhempi nainen yli kuusikymppinen joka ajaa fillarilla sillai nojaten kyynärpäillä ohjaustankoon. Peppu kivasti pystyssä. Osuukohan satulan kärki herkkään paikkaan. Näyttää hyvältä kun pyöräilee hänen takana.

    • Anonyymi

      Kohta Kaalimato alkaa varmaan myydä polkupyöriä,kun tuntuu toimivan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe