Tarvitaanko

tällä

Palstalla Sheriffiä ?

8

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Por

      nyt herjaa !
      Kyllä palstan valvojia tarvitaan.
      Tällä tavoin saadaan jokaiselle valvonnasta kiinnostuneelle harrastusta.
      Verrataanpa vaikka lappuliisoihin, työtään hekin tekevät, vaikka toiset sylkevät naamalle !
      Ei tämän fooruminkaan etsivällä helppoa ole !
      Istua pitkät päivät pölyisen tietokoneen ääressä.
      Astma ja migreeni siitä tulee ja toiset vielä pilkkaavat.
      Nostetaan stetsonia sheriffille !

    • sheriffin

      varusteisiin muovikuula ase 6 mm muovikuulilla ?
      Olen eräästä kuvasta vain nähnyt, kun sellaisella
      osoitellaan.
      Oma poikanikin leikki sellaisilla kuusivuotiaana.

    • Voit päätellä jotain siitä, että viestejä menee poistoon vaihtelevasti kymmeniä viikossa. Lisäksi on ihan sama mitä vastauksia tähän ketjuun tulee, koska palstan sheriffin tarvetta ei palstalaisilta kysytä, se on ylläpidon tehtävä arvioida tarvitaanko vai ei ja se päätös on melko selvä.

      Ajattelin ensin poistavani tämänkin koska olen ennenkin sanonut, että jos jollain on minulle asiaa niin sähköpostitse saa yhteyden, sheriffin arvostelu ei kuulu palstalle millään tavoin. Mutta koska tällaista ketjua ei ole pitkään aikaan ollut, niin päätin tämän nyt antaa olla. Poistan koko ketjun kuitenkin heti jos asiattomuuksia alkaa ilmenemään.

      • mutta,mutta

        miksi Porin osiossa on "näkyvä" sheriffi, muttei esim.Rauman ?
        Ja onko Porin osion ylläpito hoidettu Porilaisittain ?


      • mutta,mutta kirjoitti:

        miksi Porin osiossa on "näkyvä" sheriffi, muttei esim.Rauman ?
        Ja onko Porin osion ylläpito hoidettu Porilaisittain ?

        Johtunee varmaankin siitä, että Rauman palstalle ei ole hakenut ketään sheriffiksi. Kyllä sinnekin varmasti jossain vaiheessa sheriffi tulee kunhan sopiva hakija löytyy. Veikkaisin että ylläpidon on tarkoituksena saada jokaiselle palstalle sheriffi ja siksi haku on ns. kokoajan auki palstoille missä sheriffiä ei vielä ole.


      • onkin
        riina00 kirjoitti:

        Johtunee varmaankin siitä, että Rauman palstalle ei ole hakenut ketään sheriffiksi. Kyllä sinnekin varmasti jossain vaiheessa sheriffi tulee kunhan sopiva hakija löytyy. Veikkaisin että ylläpidon on tarkoituksena saada jokaiselle palstalle sheriffi ja siksi haku on ns. kokoajan auki palstoille missä sheriffiä ei vielä ole.

        aivan hyvä, että kirjoituksia valvotaan jotenkin.
        Mutta tuosta ylläpidosta vielä, että onko paikallinen vai valtakunnallinen ?


      • onkin kirjoitti:

        aivan hyvä, että kirjoituksia valvotaan jotenkin.
        Mutta tuosta ylläpidosta vielä, että onko paikallinen vai valtakunnallinen ?

        Suomi24 ylläpito on valtakunnallinen, en tiedä missä sijaitsee. Sheriffit sitten ovat kuka mistäkin, osa Suomessa, osa ulkomailla jne.


      • Riina,
        riina00 kirjoitti:

        Suomi24 ylläpito on valtakunnallinen, en tiedä missä sijaitsee. Sheriffit sitten ovat kuka mistäkin, osa Suomessa, osa ulkomailla jne.

        Kiitos että vaivauduit !
        Olet muuten ihan kiva henkilönä Terv. Por ?
        ps. Asiat sotii, muttei henkilöt ja väliin pahemmista
        vihamiehistä tulee parhaita kavereita !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe