Tarvitaanko

tällä

Palstalla Sheriffiä ?

8

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Por

      nyt herjaa !
      Kyllä palstan valvojia tarvitaan.
      Tällä tavoin saadaan jokaiselle valvonnasta kiinnostuneelle harrastusta.
      Verrataanpa vaikka lappuliisoihin, työtään hekin tekevät, vaikka toiset sylkevät naamalle !
      Ei tämän fooruminkaan etsivällä helppoa ole !
      Istua pitkät päivät pölyisen tietokoneen ääressä.
      Astma ja migreeni siitä tulee ja toiset vielä pilkkaavat.
      Nostetaan stetsonia sheriffille !

    • sheriffin

      varusteisiin muovikuula ase 6 mm muovikuulilla ?
      Olen eräästä kuvasta vain nähnyt, kun sellaisella
      osoitellaan.
      Oma poikanikin leikki sellaisilla kuusivuotiaana.

    • Voit päätellä jotain siitä, että viestejä menee poistoon vaihtelevasti kymmeniä viikossa. Lisäksi on ihan sama mitä vastauksia tähän ketjuun tulee, koska palstan sheriffin tarvetta ei palstalaisilta kysytä, se on ylläpidon tehtävä arvioida tarvitaanko vai ei ja se päätös on melko selvä.

      Ajattelin ensin poistavani tämänkin koska olen ennenkin sanonut, että jos jollain on minulle asiaa niin sähköpostitse saa yhteyden, sheriffin arvostelu ei kuulu palstalle millään tavoin. Mutta koska tällaista ketjua ei ole pitkään aikaan ollut, niin päätin tämän nyt antaa olla. Poistan koko ketjun kuitenkin heti jos asiattomuuksia alkaa ilmenemään.

      • mutta,mutta

        miksi Porin osiossa on "näkyvä" sheriffi, muttei esim.Rauman ?
        Ja onko Porin osion ylläpito hoidettu Porilaisittain ?


      • mutta,mutta kirjoitti:

        miksi Porin osiossa on "näkyvä" sheriffi, muttei esim.Rauman ?
        Ja onko Porin osion ylläpito hoidettu Porilaisittain ?

        Johtunee varmaankin siitä, että Rauman palstalle ei ole hakenut ketään sheriffiksi. Kyllä sinnekin varmasti jossain vaiheessa sheriffi tulee kunhan sopiva hakija löytyy. Veikkaisin että ylläpidon on tarkoituksena saada jokaiselle palstalle sheriffi ja siksi haku on ns. kokoajan auki palstoille missä sheriffiä ei vielä ole.


      • onkin
        riina00 kirjoitti:

        Johtunee varmaankin siitä, että Rauman palstalle ei ole hakenut ketään sheriffiksi. Kyllä sinnekin varmasti jossain vaiheessa sheriffi tulee kunhan sopiva hakija löytyy. Veikkaisin että ylläpidon on tarkoituksena saada jokaiselle palstalle sheriffi ja siksi haku on ns. kokoajan auki palstoille missä sheriffiä ei vielä ole.

        aivan hyvä, että kirjoituksia valvotaan jotenkin.
        Mutta tuosta ylläpidosta vielä, että onko paikallinen vai valtakunnallinen ?


      • onkin kirjoitti:

        aivan hyvä, että kirjoituksia valvotaan jotenkin.
        Mutta tuosta ylläpidosta vielä, että onko paikallinen vai valtakunnallinen ?

        Suomi24 ylläpito on valtakunnallinen, en tiedä missä sijaitsee. Sheriffit sitten ovat kuka mistäkin, osa Suomessa, osa ulkomailla jne.


      • Riina,
        riina00 kirjoitti:

        Suomi24 ylläpito on valtakunnallinen, en tiedä missä sijaitsee. Sheriffit sitten ovat kuka mistäkin, osa Suomessa, osa ulkomailla jne.

        Kiitos että vaivauduit !
        Olet muuten ihan kiva henkilönä Terv. Por ?
        ps. Asiat sotii, muttei henkilöt ja väliin pahemmista
        vihamiehistä tulee parhaita kavereita !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe