mikä meissä

skorpioneissa

muka kiehtoo,se salaperäisyyskö?siis ujous heh heh

18

4208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotkut

      ominaisuudet viehättävät toisessa. Minulle niitä ovat esim skorpionin omistautuneisuus perheelle ja hyville ystäville, se syvällisyys ja asioiden pohtiminen. Salaperäisyyden voisin jättää vähemmälle, se on ollut vain välttämätön lisä, mukana tullut.

      • en tiedä

        mikä näissä skorpioneissa pitäisi olla niiiiiin ihmeellistä. Taitavat itse kehua toisiaan täällä.
        Omat kokemukseni skorpioneista ovat kokonaisuutena olleet suuri pettymys. Paljon puhetta ja itsekehua, omia lupauksiakaan ei sitten pystytä pitämään. Egoboostia siinä alussa, heikko itsetunto? Kovasti tunnekuohua. Ihan kuin isokokoisen lapsen kanssa olisi.


      • että edes sinä
        en tiedä kirjoitti:

        mikä näissä skorpioneissa pitäisi olla niiiiiin ihmeellistä. Taitavat itse kehua toisiaan täällä.
        Omat kokemukseni skorpioneista ovat kokonaisuutena olleet suuri pettymys. Paljon puhetta ja itsekehua, omia lupauksiakaan ei sitten pystytä pitämään. Egoboostia siinä alussa, heikko itsetunto? Kovasti tunnekuohua. Ihan kuin isokokoisen lapsen kanssa olisi.

        osaat olla rohkea, etkä varmaan kehu itseäsi, pidät tottakai aina lupauksesi, käyttäydyt aina kuin aikuinen, niin ja itsetuntosi on kohdallaan näkeehän sen jo siitä ettet alennu haukkumaan ketään näillä palstoilla.


      • tuli skorpionolta
        että edes sinä kirjoitti:

        osaat olla rohkea, etkä varmaan kehu itseäsi, pidät tottakai aina lupauksesi, käyttäydyt aina kuin aikuinen, niin ja itsetuntosi on kohdallaan näkeehän sen jo siitä ettet alennu haukkumaan ketään näillä palstoilla.

        piikki, yhtään eivät kestä itsestään puhumista jos ei ole kehumista. Minusta tuo oli varsin neutraalisti sanottu, niin ainakin minä sen ymmärsin. Pienenä muistutuksena: tämän palstan AIHE on skorpioni. Nyt siis puhutaan skorpioneista, ei muista merkeistä.


      • joo...
        tuli skorpionolta kirjoitti:

        piikki, yhtään eivät kestä itsestään puhumista jos ei ole kehumista. Minusta tuo oli varsin neutraalisti sanottu, niin ainakin minä sen ymmärsin. Pienenä muistutuksena: tämän palstan AIHE on skorpioni. Nyt siis puhutaan skorpioneista, ei muista merkeistä.

        nii no siis siin viestis ei kyl mitään neutraalii ollu vaan pelkät huonot puolet.aika huono tuuri on käyny jos tos oli kaikki sun kokemukset skorpioneista.eihän meis ton mukaan olis mitään hyvää?!?ehkä sit olet tota mieltä,ja siis itseasias täs kysyttiin mikä skorpioneis vetää puoleensa,ei sitä mikä niis ärsyttää.eli turha toisillekkaa sanoo et ei vois puhuu muist merkeist kun ite kirjottaa aiheen viererst kans.


    • Tumma Kauris

      Eräs skorpioninainen oli aikoinaan mun mielestä ihan mielettömän kiehtova. Ja kyllä mä häneen sitten rakastuinkin.

      Hän ei ollut mitenkään erityisen "salaperäinen". Näytti kyllä tunteensa ja kertoi melko avoimesti itsestään ja elämästään. Hänessä minua kiehtoi semmoinen tietynlainen ristiriitaisuus. Toisaalta hän oli tosi vahva ja itsenäinen persoona, mutta toisaalta taas hyvin herkkä ja jotenkin haavoittuvainen. Ja toki skorpioninaisessa kiehtoo se mieletön pinnan alla kytevä kiihkeys ja intohimoisuus. Skopunainen on päällisin puolin hyvin hillitty, mutta silmistä näkee, että hirmumyrsky voi nousta milloin tahansa. Skopunainen on myös ihanan naisellinen mutta ei kuitenkaan mikään rasittava prinsessa. Skopunaisessa on asennetta ja "munaa". =)

      Esimerkiksi nämä ominaisuudet tekivät tästä kyseistä skorpioninaisesta minun silmissäni todella kiehtovan.

    • Pinnapple

      Skorpioonissa ei kiehdo mikään. Luulottelette vain, koska teillä on varmaan heikoin itsetunto. Joudutte koko ajan todistamaan itsellenne, että olette parempia kuin olette. Olette hörhöjä.

      • nieleskellä...

        Skopun myrkkyä.Olet katkera....kärsi nahoissasi.


      • Savon sälli, leijona
        nieleskellä... kirjoitti:

        Skopun myrkkyä.Olet katkera....kärsi nahoissasi.

        Älytön vastaus! Kyllä edellinen vastaaja voi tosissaan olla tuota mieltä. Kaikilla meillä on merkkejä, jotka eivät kiinnosta. Jos omasta merkistä sanotaan jotain kielteistä, niin ei tarvitse vetää saturnuksen kokoista hernettä nenäänsä. On eri asia, miksi sitten vastataan, jos ei kerta kiinnosta. Vain muutamat keskustelijat ymmärtävät edes jollakin lailla omaa merkkiään. Miten sitten toisten merkkiä. Ja totta on, että usein merkin plussat ja miinukset perustuvat vain yhdestä henkilöstä saatuihin kokemuksiin. Eikö kuitenkin itsemmekin kannalta olisi parempi suhtautua näihin keskusteluihin väljemmin, onhan lähtökohtana täysin keksitty omiin havaintoihin perustuva mielipide ja sen takana puutteellinen ymmärrys astrologiasta (näennäitiede).
        Kaikilla merkeillä on omat vahvuudet ja myös heikkoudet. Luotettavista lähteistä (HTT) saamieni tietojen mukaan skope ei ole vaikea merkki, vaan sen analysoiminen on vaikeaa harjaantuneillekin astrologeilla.
        Oikealla asenteella saa enemmän aikaan kuin tuolla mikä sinulla on.


    • ei vaan

      Sepäs siinä vähän kummaa onkin, että kun kehutte täällä itseänne, niin todellisessa elämässä ei löydykkään vastaavuutta. Mun tuntemani skorpionit ovat hyvin arkoja, jopa heikkoja. He ovat helposti masentuvia ja luovuttavat heti ensimäisen vaikeuden kohdatessa. Eikä siitä syvällisyydestä ole puhettakaan, miespuolisia kiinnostavat lähinnä jääkiekko ja formulat. Ja todellakin, he osaavat myrkyttää olemalla kieroja. Reilu peli puuttuu. Helppoa on täällä uhota ja pettää tietämättömiä.

      • sinun ystäväsi

        Ovat sinun.Ei kiinnosta.


      • heh heh
        sinun ystäväsi kirjoitti:

        Ovat sinun.Ei kiinnosta.

        ja heh! Kiinnostipa kuitenkin! HeH!


      • kylläpäs sitä

        ollaan muka niin tietoisia, itse en ala turhaan kinaamaan päivän selvistä asioista ja en varsinkaan silloin jos näen että vastassa on joku tuollainen kiihkoilija kuin sinä, monesti vaikeneminen on kultaa ja antaa ajan näyttää, moni on joutunut syömään sanansa, olet itse niin sanottu pinnallinen touhottaja joka ei osaa syventyä kenenkään ihmisen sielun elämään vaan olet aina vaan sinä itse, ja mitä siihen kieroiluun tulee niin osaat varmaan itse sen parhaiten sillä tämä sinun kirjoitus tänne paljastaa sen hyvin.


      • -----
        kylläpäs sitä kirjoitti:

        ollaan muka niin tietoisia, itse en ala turhaan kinaamaan päivän selvistä asioista ja en varsinkaan silloin jos näen että vastassa on joku tuollainen kiihkoilija kuin sinä, monesti vaikeneminen on kultaa ja antaa ajan näyttää, moni on joutunut syömään sanansa, olet itse niin sanottu pinnallinen touhottaja joka ei osaa syventyä kenenkään ihmisen sielun elämään vaan olet aina vaan sinä itse, ja mitä siihen kieroiluun tulee niin osaat varmaan itse sen parhaiten sillä tämä sinun kirjoitus tänne paljastaa sen hyvin.

        hih! aika söpöjö ootte kun täällä kinastelette..! ;D minä ainakin olen ihastunut skorpioni mieheen.. ikinä en tule häntä saamaan itselleni luulen, mutta pelkkä hänen ajattelunsa saa hyvälle tuulelle ja hymyn huulille! Mitä vain tekesin hänen vuokseen..nam! :)
        -Kaksosnainen-


      • salainen skorpioni
        kylläpäs sitä kirjoitti:

        ollaan muka niin tietoisia, itse en ala turhaan kinaamaan päivän selvistä asioista ja en varsinkaan silloin jos näen että vastassa on joku tuollainen kiihkoilija kuin sinä, monesti vaikeneminen on kultaa ja antaa ajan näyttää, moni on joutunut syömään sanansa, olet itse niin sanottu pinnallinen touhottaja joka ei osaa syventyä kenenkään ihmisen sielun elämään vaan olet aina vaan sinä itse, ja mitä siihen kieroiluun tulee niin osaat varmaan itse sen parhaiten sillä tämä sinun kirjoitus tänne paljastaa sen hyvin.

        Minäkään en tullut tänne kinaamaan vaan olemaan salaperäisesti hiljaa. En kerro mitään enkä paljasta mitään. No en ainakaan sitä salattua lastani, joka syntyi syrjähypystä.Turha tulla kaapilleni tirkkimään siellä olevia luurankoja. On helpompi elää kun ei kerro mitään. Silloin kerkiää utelemaan muilta ihan mahdottomiakin asioita. Kuka nyt olisi kiinnostunut minun salaisuuksistani? HÄH! Nähtiinhän se Matti Vanhasestakin. Voi hitto kun teki niitä uuniperunoita. Olisi tehnyt vaikka ranskalaisia tai vienyt syömään ulos johonkin pimeään luolaan. Ai niin siellä kun pitäis juoda sitä blood marya. Sekin paljastuisi. Mutta niinpä meni skpe Matti sekaisin vaakanaisesta (ilkeä viettelijä), että ei edes muistanut missä olivat tavanneet. Ylpeä olen siitä että saan pitää hallussani ja laskea toisten rahoja. Siksi perusti tilitoimistokin. On mukava pitää otteessaan toista hallitsemalla sen rahoja. Minun oppositiomerkki härkä on paras. Se nauttii mammonasta ja rahan keruusta ja minä hoidan niitä. Kyllä ovat raha-asiat hyvissä käsissä.
        Olin ennen salapoliisina ja paljastin mm. Kennedyn murhan ja tietysti Palmenkin murhan, mutta salaan tekijän ja menen hautaankin se tiedon kanssa.

        Salaan, siis olen!


      • Puntari

        Minulla parempia kokemuksia skorppareista. Olipa tuo ex:kin skorppari kuin myös poikani ja löytyy niitä naispuolisia ystäviäkin. Kyllä kyllä miehiä kiinnostaa jääkiekko ja formula, mutta onko se tosiaankaan horoskooppimerkistä kiinni. Skorpparit eivät todellakaan ole luovuttajia vaan taistelijoita, syvällisyys vaihtelee mutta eivät kuitenkaan pinnallisia päinvastoin välittäviä persoonia. Hmm reilua peliä saa jos osaa itse pelata reilusti :-)


      • ovat
        Puntari kirjoitti:

        Minulla parempia kokemuksia skorppareista. Olipa tuo ex:kin skorppari kuin myös poikani ja löytyy niitä naispuolisia ystäviäkin. Kyllä kyllä miehiä kiinnostaa jääkiekko ja formula, mutta onko se tosiaankaan horoskooppimerkistä kiinni. Skorpparit eivät todellakaan ole luovuttajia vaan taistelijoita, syvällisyys vaihtelee mutta eivät kuitenkaan pinnallisia päinvastoin välittäviä persoonia. Hmm reilua peliä saa jos osaa itse pelata reilusti :-)

        todellakin skorpionit!eivätkä välitä pätkääkään mitä muut ajattelevat skorpionin omista teoista ja mielipiteistä.hyväsydämmisiä ja ovat valmiita tekemään paljon rakkaiden ihmisten puolesta.kiihkeitä ja intohimoisia rakastajia,ei paljon muut merkit sytytä enää ku on saanu kokea skorpparimiehen kiihkeyden ja aistillisuuden.2 pisintä suhdetta kyseisen merkin edustajan kanssa:)itse olen kalat


    • HIHIIIIII

      ...mmmm....no, älä viitsi...se ujous tietenkin..hihi;-)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe