Minulle tämä palsta on henkireikä ja saman aate suunnan kannattajia on kiva kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia.Asian ydin on siinä että syntyy keskustelua ja rakentavaa kritiikkiä että onko Volvo maailman parhain auto (tehty ennen 1997)vai toiseksi parhain.Sana on vapaa kirjoitelkaa mitä mieltä olet tässä palstasta että tulisiko toimeen ilman sitä niin kuin ilman Floora.
Miksi Volvo palsta suosituin
8
629
Vastaukset
- Mobi
www.volvolandia.com :ssa käynyt? Siellä on paljon samanmielisiä, mutta oleellisesti vähemmän asiatonta kritiikkiä. Tietysti keskustelua voi pitää yllä useammalla tasolla.
Tällä hetkellä serveri on alhaalla, mutta sivut ovat ok, tod. näk. parissa päivässä.- Volvo Puranen
Kyllä olen käynyt mutta"kylähullut" puuttuu sieltä.Jatkoja vain niin pistäkää että missä asutte jos kirjoittelette niin näkee missä päin Volvo nais /mies henkilöt asustelee minä olen Nurmijärveltä niitä rikkaita Purasia he he.Moro
- Voitto Puranen
Volvo Puranen kirjoitti:
Kyllä olen käynyt mutta"kylähullut" puuttuu sieltä.Jatkoja vain niin pistäkää että missä asutte jos kirjoittelette niin näkee missä päin Volvo nais /mies henkilöt asustelee minä olen Nurmijärveltä niitä rikkaita Purasia he he.Moro
Noh, mitäs se poika täällä leuhkii meidän rahoilla? Koitetaan nyt vaan pitää matalaa profiilia vaikka vaikeeta se tuntuu olevan, nurmijärvi kun on niin pieni paikka. Niin, muuten asiasta kolmanteen, koskas mennään ostamaan se V70 TITANIUM josta meillä oli puhetta. Äitis kanssa käytiin katsomassa jo sulle sopiva väri.
- Volvo Puranen
Voitto Puranen kirjoitti:
Noh, mitäs se poika täällä leuhkii meidän rahoilla? Koitetaan nyt vaan pitää matalaa profiilia vaikka vaikeeta se tuntuu olevan, nurmijärvi kun on niin pieni paikka. Niin, muuten asiasta kolmanteen, koskas mennään ostamaan se V70 TITANIUM josta meillä oli puhetta. Äitis kanssa käytiin katsomassa jo sulle sopiva väri.
Äiti on maanut haudassa jo 1971 jäin kylmään maailmaan 15 vuotiaana ilman äitiä. Nyyh siitä lähtien olen arvostanut lämpöisiä autoja siksi on 240 ja 850 kyllä tarkenee.Eikä V70 kenenkään kannata ostaa kun raidetangon päät ei kestä 100tkm .240 vaihdoin vasta 350tkm että laatu huonontunut 3.5kertaiseksi.Tarina jatkuu huomenna.
- Volvo Puranen
Voitto Puranen kirjoitti:
Äiti on maanut haudassa jo 1971 jäin kylmään maailmaan 15 vuotiaana ilman äitiä. Nyyh siitä lähtien olen arvostanut lämpöisiä autoja siksi on 240 ja 850 kyllä tarkenee.Eikä V70 kenenkään kannata ostaa kun raidetangon päät ei kestä 100tkm .240 vaihdoin vasta 350tkm että laatu huonontunut 3.5kertaiseksi.Tarina jatkuu huomenna.
- Mobi
Volvo Puranen kirjoitti:
Pirkanmaalla enimmäkseen ajelen, 940:lla. Itse en perusta suunsoittajista, vaikka kyllä täältä silti välillä hyvät naurut saa:) Hyvät jatkot tai kilometrit!
- Volvo Puranen
Roope on 1 vuotias pomerania oleva koira niitä pienpystykorvia.Samalainen kuin yksi ohjelmassa Ozzy Osbours . Tykkää olla Volvon kyydissä oven avaa niin välittömästi pelkääjän paikalla katselee maisemia.Tässä sylissä istukselee on tullut vähän sylikoira kun meikäläinen on eläinten ystävä.
- Ari1,8T
Täytyy myöntää, että tämän palstan katson aina Audi-palstan lisäksi.
Täällä on aivan sairaan hauskoja juttuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165