eTicket

zanttu-71

Onko kellään kokemusta kyseisestä nettifirmasta- onko luotettava?

Uskallanko ostaa liput, kun ollaan lähdössä lasten kanssa matkaan ettei vaan satu mitään katastrofia?

56

13544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firma...

      Ja mikähän firma on kyseessä ?
      Maailma on täynnä eticket-toimistoja.

      • kyseessä.

        Otsikossa mainittu eTicket.


      • VINKKI

        KOKEILKAAPA HYVÄT IHMISET VERTAA.FI TAI POPTRAVEL PALVELUA


        SIELTÄ LÖYDÄTTE PARHAIMMAT HINNAT


    • kokemuksella

      Olen käyttänyt 2 kertaa ja ei mitään valittamista. E-ticketistä ostetut liput ovat nähtävissä myös amadeus.netin checkmytrip-palvelussa (antamalla varaustunnus) ihan siinä missä esimekriksi suoraan lentoyhtiöltä tai matkatoimistostakin ostetut.

      • varasin juuri

    • penalty

      Itse ostin myös liput tuolta. He lähettävät s-postilla 'liput' joissa lennon tiedot. varausnumerolla voi tarkastaa lennon 'olemassa olon' juurikin tuolta amadeussista. En ole lippuja vielä käyttänyt, mutta oletan homman olevan ok kun lennot näkyvät kansainvälisessä järjestelmässä - ja halpaa oli.

    • hinnat

      Teinpä tuossa koehinnoittelun. Samat päivämäärät, lennot jne.

      Eticket.fi:n hinta Finnairin lipulle noin 370 euroa, Finnairin omilta sivuilta 299 euroa. Ebookersilta samat lennot 286 euroa.

      Enpä taida kokeilla eTicket.fi:tä toista kertaa.

      • Matkustava Rouva

        Mielenkiinnosta katsoin ko. sivuston.
        Vaikutti huonolta,eihän sieltä olisi saanut varattua muuta kuin turistiluokan lippuja.

        Kyllä meitä on monia jotka haluavat matkustaa joko business tai ensimmäisessä luokassa.Sekä maksaa itse matkansa.

        Itse ainakin haluan laatua ja olen valmis maksamaan siitä,eivät kaikki aina etsi sitä mahdollisimman halvinta vaihtoehtoa ja kyllä niitä business ja ensimmäisen luokan lippujakin myydään tarjouksessa.


      • on kylläkin
        Matkustava Rouva kirjoitti:

        Mielenkiinnosta katsoin ko. sivuston.
        Vaikutti huonolta,eihän sieltä olisi saanut varattua muuta kuin turistiluokan lippuja.

        Kyllä meitä on monia jotka haluavat matkustaa joko business tai ensimmäisessä luokassa.Sekä maksaa itse matkansa.

        Itse ainakin haluan laatua ja olen valmis maksamaan siitä,eivät kaikki aina etsi sitä mahdollisimman halvinta vaihtoehtoa ja kyllä niitä business ja ensimmäisen luokan lippujakin myydään tarjouksessa.

        feikki ja siis herra.
        Älkää vaan ottako tätä tosissanne.
        Tällä kaverilla ei ole ollut ikinä varaa matkustaa, siksi hän on niin katkera meille muille.


      • kerran varannut
        on kylläkin kirjoitti:

        feikki ja siis herra.
        Älkää vaan ottako tätä tosissanne.
        Tällä kaverilla ei ole ollut ikinä varaa matkustaa, siksi hän on niin katkera meille muille.

        liput heiltä. Varaus kaatui koko ajan ilmoittaen että kyseisen hintaiset paikat ovat loppuneet. vaihdoin päiviä ja sama juttu. Sitten kokeilin kalliimpaa hintaa ja joku 50 € enemmän maksamalla per pää olisin saanut sitten liput itselleni. Otin samat lennot lopulta supersaverilta ja säästimme lähes 200 € neljältä hengeltä.


      • PelotonPelle16

        Noin iso ero ei ole normaali, mutta se voi johtua esimerkiksi tilanteen nopeasta muuttumisesta. Lentojen myynti on hyvin reaaliaikaista - siinä voi hintaluokka loppua lennolta, jolloin hinta nousee, tai sitä voi peruutusten tms. takia tulla taas vapaaksi, jolloin hinta laskee. Lisäksi hintoja saatetaan muuttaa "lennosta". :-)

        Normaalimpaa on, että eticket.fi:n kaltaisen palvelun kautta ostettaessa hinta on parikymppiä korkeampi kuin lentoyhtiön sivuilta ostettu. Tämä johtunee siitä, että hintaan (jota näköjään ei tarkemmin eritellä, toisin kuin yhtiöiden sivuilta ostettaessa) on leivottu sisään palvelumaksu. Jollainhan tuon eticket.fi:n pitää elää eli saada tuloja, ja kun niitä ei todennäköisesti tule provisioina, niin...

        Toisaalta parikymppiä on aika pieni maksu palvelusta nykymaailmassa. Jokainen arvioikoon itse, saako sille vastinetta tässä tapauksessa. Onhan olemassa moniakin palveluja, joista voi etsiä eri yhtiöiden tarjoamia vaihtoehtoja, esimerkiksi
        http://www.amadeus.net
        Voi jopa käyttää eticket.fi:tä sellaiseen etsimiseen ja sitten suunnistaa sen yhtiön sivuille, jolla on paras tarjous. Tosin ei ole varmaa, että hintatiedot ovat oikein, mutta luultavasti ne ovat suunnilleen oikein ja kaikissa on osapuilleen saman verran palvelumaksua.

        Kannattaa muuten huomata tämä eticket.fi:n ehdoissa:
        - Maksettua varausta ei voi muuttaa miltään osin.
        Tuon asiakas joutuu hyväksymään, vaikka lentoyhtiön sääntöjen mukaan muutos ajankohdassa ja ehkä jopa matkustajan nimessä (siis toiselle siirtäminen) olisi (turistiluokan lipussakin) sallittua maksua vastaan.


    • J

      Yritin maksaa lentoliput Barcelonaan Master-kortilla, mutten onnistunut. Lopulta mieheni maksoi lennot Visalla. Nyt kävi ilmi, että myös minulta oli veloitettu sama summa. Heittää muuten maksuvaiheessa venäjänkieliset sivut. Rahat oli menneet johonkin aviagid.com-osoitteeseen. Masterini on lopetettu, olen tehnyt reklamaation ja rikosilmoituksen firmasta. EN SUOSITTELE!!!!

    • Pökäle3234234234

      Mainostavat lentoja tiettyyn hintaan ja kun olet syöttänyt matkustajien tiedot ja painat "siirry maksamaan" niin hinta pomppaa 200e. Aivan kusetusta koko lafka, en todellakaan suosittele!!

    • M

      Onko kellään tietoa tästä firmasta? Keneen voin ottaa yhtetyytä kun ei asiakaspalvelu toimi? Juuri äsken löi asiakaspalvelu luurin korvaan kun yritin kysellä esimiehen nimeä!!!

      • Huh1

        Eilen sama juttu. Ei ymmärrä, ei halua kuulla. Kuinka tälläinen voi olla asiakkaiden palelussa? Oudolta näyttää


    • OsOk

      Kannattaisiko suosia sellaista firmaa jolla on suomalainen asiakaspalvelu ja jossa voi mennä käymään henkilökohtaisesti jos tulee ongelmia? Kuten ebookers tai supersaver?

      • Ei kannata

        En suosittele! Shanghain lentojen varaus ei onnistunut, mutta rahat veloitettiin kyllä visalta. Asiakaspalvelu lienee virossa ja puhuvat todella huonoa suomea. Rahoja lupailtiin takaisin kolmessa viikossa, mutta eipä ole vielä näkynyt. Luottokuntaan otettu yhteys...


    • tihk

      Minulla ei ollut ongelmia. Maksu meni normaalisti läpi ja lippu tuli sähköpostiin. Tarkistin vielä checkmytrip.com:sta, että varaus on varmasti mennyt perille.

      • 18+9

        Eiköhän kaikilla nettitoimistoilla lennon varaus onnistu kunhan maksu menee läpi. Sitten nuo vasta punnitaan jos tulee jotain ongelmia. Esimerkiksi lentoyhtiö peruu lennon ja sanoo että hae korvaukset lipun myyneen matkatoimiston kautta. Silloin voi venäjää ja englantia sekaisin maksullisessa puhelinnumerossa puhuvan asiakaspalvelijan kanssa jutellessa miettiä, että kannattiko viiden euron säästön takia.


    • Knossos68

      Itse ostin Pop-travel -sivuston kautta syysloman liput Kreikkaan. Ihan hyvin toimi kaikki ja varaus näkyy Amadeuksessa.

    • eTicket on huonoin

      Miksi etsiä lentoja yhden firman (esim. eTicket, Supersaver) kautta, kun haun voi tehdä kaikilla samanaikaisesti vertaa.fi -sivulla? Tai Skyscannerissa?

      • Timo z

        Tässä mun ja eticketin eli flyhi.fi kirjeenvaihtoa. Enää eivät viitsi edes vastata sposteihin. Puhelinpalvelussa joku mongertaa suomea venäläisittäin!
        Firma on täyttä huijausta.

        Message: Hei! Haluaisin peruuttaa Lento Helsinki – Madrid – Helsinki, . Matkustajat: )
        3.6. Ellei muuta sanota, Matkustaja voi pyytää peruuttamaan maksetun varauksen aktivointipäivänä ennen klo 23:00. Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa tällaisesta peruutuksesta Matkustajan siitä ilmoittaessa." Minä (eli matkustaja) olen pyytänyt peruuttamaan maksetun varauksen aktivointipäivänä ennen klo 23.00. Minulla on täten oikeus saada rahani takaisin, ja teillä oikeus veloittaa peruutuksesta. Olette lähettäneet tiedot liian aikaisin lentoyhtiöön, joten syy on teidän. Jos asia ei hoidu kirjoittamienne sääntöjenne mukaan, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        Moi,

        Valitettavasti emme voi perua lipun. Olemme lukeneet viestin vain tänään ja peruutaminen on mahdollinen vain samana päivänä, kuin varaus oli tehty. Nyt, valitettavasti se ei ole teknisesti mahdollista. Kaikki tiedot ovat jo lähetetyt lentoyhtiöön.

        Jos sinulla on lisää kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttää (arkipäivisin klo 9–18). Mielelämme autamme!

        Kunnioittavasti,
        Flyhi.fi tiimi


    • Hunni

      Itse varasin lennot 20.9 ja masterilla näkyi mukavasta varaus. 26.9 sitten oli toteutuneena tämä sama summa, mutta varaus ei poistunut ja roikkuu edelleenkin siellä 6.10. Olin yhteydessä asiakaspalveluun 3.10 ja he lupasivat hoitaa asian. Varaus oli nyt jo tässä vaiheessa roikkunut 13 päivää. Soitin pankkiin ja he sanoivat etteivät saa poistaa näin isoa summaa ilman palveluntarjoajan kirjallista lupaa vaikka asia on ihan selvä virhe. Jälleen sitten soitto 4.10 huonoon suomenkieliseen asiakaspalveluun. Sieltä sitten sanottiin, että mene chattiin ja hoida asia sieltä.
      Sieltä chatistä sitten pyysivät tositteiden kopioita verkkopankista. No minä tein mitä pyydettiin. Heidän mukaansa asia olisi nyt kunnossa ja he hoitavat asian.
      5.10 jälleen mitään ei tapahtunut, mutta kuulemma asia hoidossa ja oltu yhteydessä pankkiin ja lentoyhtiöön.
      6.10 soitin pankkiin ja kysyin ovatko saaneet eticketiltä mitään tietoa/lupaa poistaa varaus tililtä. Heille ei ole tullut mitään tietoa asiasta, mutta onneksi varaukset poistuvat automaattisesti 20 päivän kuluttua lohdutti pankin asiakaspalvelu. Helpottaa paljon kun masteriltä menoi mukavat 2400 euroa 1221 sijasta.
      Olin sitten taas yhteydessä CHATTIIN ja sieltä sitten lähetettiin lentoyhtiön kautta sposti jossa he sanoivat ettei tuplamaksua ole tullut heille ja he näkevät vain kertaalleen 1221 euroa. No kysehän ei ollutkaan tuplamaksusta vaan siitä että palveluntarjoaja pitää pyytää poistattaa pankilta varaus kun maksu on saapunut heidän tililleen, mutta kukaan ei sitä nähtävästi ole tehnyt. En tiedä enään mitä uskoa ja asiakaspalvelu kun ei vaan toimi jos siellä puhutaan välttävää suomea. Odotellaan nyt ensi viikkoon ja toivotaan, että varaus poistuu sieltä, kun varmuudella eticket ei sitä tule hoitamaan.

      • Ritva

        Mutta kuin mä tiedän, varaus peruutetaan automaattisesti noin 3 p. kuluessa.


    • matkaaja Prahaan

      Mulla ois tyttöystävän kanssa Prahaan lento lauantaina eticketin lipuilla. Vähän pelottaa kyl, että onko kaikki ok. Liput sai printattua vaan Suomen kielellä mut mitenkäs se sitten luonnistuu ku tulee vaihto Itävallassa? Ja en pysty/osaa tarkistaa varausta mistään amadeuksesta. Siellä vaaditaan kuusmerkkinen varaustunnus mut mulla on vaan seitsemänkirjaiminen tunnus... eticketin sivuilla lukee kyl iha että aktivoitu. Et luulis et homma ois kunnossa mut pelottaa silti... parempi ehkä mennä hyvissä ajoin lentokentälle!

      • Hakkara

        Tiedän mistä puhun. Sama juttu. Eli tämä 6merkkinen numero on Amadesu tai Galileo. Se on lipun oikealla yläkulmassa.


      • liput eticketiltä

        Mitenkä näiden lentojen kanssa kävi? Itselläni on samainen ongelma, että varausnumero on 7 nro ja amadeus vatii 6 nro tunnusta.


    • Pettynyt Eticket.fi

      Eticket on myyty 2011 liettulaisomistukseen ja palvelu on muuttunut tämän jälkeen todella surkeaksi.
      Lentoihini tuli peruutus ja nyt eticket ei suostu tekemään muutosta vaikka se lentoyhtiölle sopisi. Olen joutunut soittamaan lukuisia kertoja eticketin ja lentoyhtiön välillä, mutta ratkaisua ei tunnu löytyvän. Kokemukseeni perustuen älä missään nimessä varaa lentojasi eticketin kautta!

      • laatuvaje

        onko sama firma kuin tämä


        Company profile
        We are a Lithuanian – Estonian capital firm – UAB Interneto Partneris. We began operations in 2002 and currently provide online air ticket booking services in thirteen countries. Having started under the brand Greitai.lt, we learned about the expectations of today's travellers – being able to book plane tickets online without hassle and with ease.
        Ease of use, efficient service and attractive flight deals led us to success – very quickly becoming the leaders in this field in Lithuania.
        In 2008, UAB Interneto Partneris was nominated as the fastest growing enterprise in Lithuania. The company is an accredited member of IATA, it was given the IATA code 68321035.
        Success in the Lithuanian market has encouraged us to expand to foreign countries:

        In 2002, we began to develop activities in Lithuania with Greitai.lt.
        In 2006, we established ourselves in Poland and Latvia, with Flysiesta.lv, Flysiesta.pl brands.
        In 2007, we acquired one of the largest airline portals in Estonia – Bookinghouse.ee.
        In 2007, a flight booking system was launched in Russia for the Ukrainian and Great British markets – Flysiesta.ru, Flysiesta.co.uk, Aviagid.com.ua.
        In 2010, we created portals for the markets of Finland, Poland, Bulgaria, Czech Republic, Hungary and Romania – Flyhi.fi, Flyhi.sk, Flyhi.bg, Flyhi.cz, Flyhi.hu, Flyhi.ro.
        In 2011, we acquired the fastest growing finnish online agency – Eticket.fi and launched Flyhi.se portal for Swedish market.
        In 2013, we founded portal - Fly.ge, with the ITDC company for the market of Georgia.
        In 2015, we created portal for the market of Germany - Hotflug.de.

        Details
        Interneto partneris UAB
        Perkūnkiemio g. 2,
        LT – 12126 Vilnius
        Company number 125946415
        VAT number LT259464113
        IATA code: 68321035

        Operating since 2002 © Flyhi.se airline tickets. About us Privacy policy Airlines Airports


      • justwonder

        siis FLYHI.FI


    • Astra 1901

      Hej,
      tarvi tehdä valitus- joukkokirje kuluttajale ja EU:n Euroopan komissioille, eticket yhtiö lopetta huijausta , muttua sännöt ja palauttaa
      asiakkale kuluvia rahoja.
      Astra

    • näin meillä

      "Lentoihini tuli peruutus ja nyt eticket ei suostu tekemään muutosta vaikka se lentoyhtiölle sopisi"

      Mikäs näin palveleva lentoyhtiö on ettei itse hoida kuntoon jos on ryssinyt omat lentonsa?? Normiasioissahan ohjaavat asioimaan liput myyneen matkatoimiston kanssa mutta peruutustilanteissa ei ole yksikään lentofirma jättänyt palvelematta.

    • mixmaxx

      Varmaan joku näistä konkkaan menneistä, mikäpä matkatoimisto sellaisen ylimääräiset laskut ottaisi omalle kontolleen.

    • Gesus

      ÄLKÄÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA MITÄÄN!

    • isukki80
    • Boycott_

      Minäkin tein juuri testivarauksen ja e-ticket antoi noin 40 euroa kalliimman hinnan kuin useammat muut vertaa.fi sivustolla. Tämä on sinänsä hyvä asia koska yleensä epäluotettavimpien yritesten käyttöön sortuu halvimpien hintojen vuoksi.

      Viestiketjun perusteella voi päätellä että automatisoitu varausjärjestelmä toimii huonosti ja asiakkaat tekevät järjestelmän virhenäyttöjen vuoksi tuplamaksuja ymv. Parasta lienee laittaa välittäjä boikottiin.

    • Hyvin huonoja kokemuksia. Kun lentofirma yllattaen siirsi lahtoajat minulle sopimattomiksi, halusin perua lennot. Ei mahdollista, vastasi e-ticket. Vain siina tapauksessa, etta lento perutaan, saa rahat takaisin. Tata firmaa mina en aikanakaan kayta enaa koskaan.

    • no-ticket

      Tämä on ihan katastrofi koko firma, kyseessä on Baltialainen rahastaja! Paluulentomme peruunnuttua e-ticket firma jätti uuden lipun kirjoittamatta. Air Berlin kieltäytyi järjestämästä paluulentoa, koska e-ticket oli välissä. E-ticket ei suostunut tekemään yhtään mitään. Air Berlin ilmoitti ettei kuluja tule, mutta matkanjärjestäjä vaan ei hoitanut asiaa!!!

    • GS

      EN SUOSITTELE

      Ongelmat:

      1 Varausta tehdessä, paluulennon kellonaikaa vaihtaessa paluupäivämäärä muuttuu itsestään lähtöpäiväksi. Kun huomaat virheen vasta varauksen tehtyäsi ja soitat sivulla näkyvään asiakaspalvelunumeroon, et saakkaan palvelua.

      2 Ensiksi asiakspalvelijat ovat varattuja ja kun vindoinkin pääset läpi, et saa palvelua suomseksi etkä ruotsiksi.

    • Toivon parasta...

      Voiei, juuri maksoin meno-paluulennot New Yorkiin hintaan 1490e, mutta en pääse tarkistamaan varaukseni tietoa. Ilmoittaa joka kerta 504 Gateway Timeout. Ennen maksun suorittamista pääsin kyllä nätisti katsomaan varaustani, jossa luki: Varausta käsitellään, maksua odotetaan.

      Varaamani lennot ovat kyllä varmasti olemassa, toinen asia onkin, onko minulla niissä sitä paikkaa vai ei. Apua. Tuntuu oudolta, että tämä eTicket pyörii tuolla Supersavereissa yms. jos on kuitenkin epäluotettava?

    • finnair100

      Varoitus! En suosittele missää nimessä etickettiä! Tosiaan asiakaspalvelua ei ole, vaan pelkästää huonolla Suomella - emme tee mitään asennetta.

      Erittäin epämääräistä toimintaa.

      Kannattaa ehdottomasti ostaa liput suuremmilta välittäjiltä.

    • niin ja näin

      Ostin vajaa vuosi sitten meno-paluu lennot Torontoon eTicketiltä hintaan 370€/hlö. Luitte oikein eli todella halvalla. (matka oli huhti-toukokuussa -12). Pari viikkoa oston jälkeen tuli ilmoitus että 1 paluulennoista on peruttu. Tästä alkoi semmoinen soittelurumba että oksat pois. eTicket nosti kädet pystyyn ja toitotti että uuden lennon järkkääminen ei kuulu heille. Painostamisen jälkeen antoivat joitain numeroita mm.Lontooseen ja Kööpenhaminaan, joihin soitinkin moneen otteeseen huonolla eng. kielen taidolla. Onneksi lopulta 1 Air Canadan virkailija otti asiakseen järkätä uuden reitityksen. (heidänkin mielestä asia olisi kuulunut eTicketille eikä minulle). Lopulta teimme kys. reissun onnistuneesti ja halvalla (tosin pidemmillä odotusajoilla asemilla).
      Jos lentoihin ei tule muutoksia niin eTicket saattaa toimiakin, mutta ongelmia riittää jos jokin asia muuttuu. Tämä oli varmasti minun viimeinen kerta kun ostan matkan firmasta jolla ei ole omaa toimistoa suomessa, jossa pääsee kasvotusten virkailijan kanssa.
      ps. onneksi nykyisin ulkomaanpuhelut eivät ole päätähuimaavia. muuten ei olisi ollut enää niin halpa matka :)

    • -++??

      Tilasin Finnairin lennot e-tiketin kautta ja tänään tuli luottokorttilasku, jossa joku Liettualainen firma on veloittanut kortiltani erikseen 56€, vaikka en ole sieltä mitään ostanut. E-ticket on ilmeisesti myös Liettualainen firma. Pitää huomenna selvittää luottokorttiyhtiön kanssa hämärä veloitus.

      • yksi lisää

        Luulin ostaneeni KLM:n lennot eticket.fi:stä. Kun lähtöselvitys ei onnistunut, soitin KLM:lle, joka ei löytänyt minkäänlaista lentovarausta nimelläni. Älkää ostako tältä firmalta mitään!


    • MKHJÖÄÖ
    • kurppas1

      Varasimme useita kuukausia sitten eTicketin kautta lennot Prahaan.Nyt ilmoittivat että lennot peruttu eivätkä suostu järkkäämään korvaavia lentoja.Ensin tuli ilmoitus että lennot peruttu mutta 15e lisämaksusta hoitavat korvaavat,soitettuamme sinne Liettuaan,olisi pitänyt kuitenkin maksaa se 15e perumisesta vaikka me ei itse mitään peruttu vaan paluulento oli peruttu.Nyt toisen soiton jälkeen(ja raivoamisen) lupasi toimitsija laittaa esimiehelleen sähköpostia että soittaisi meille,mutta vasta seuraavana päivänä,eli soitto jos tulee niin vasta parin päivän kuluttua...mistäs pirusta me enää tuolloin saadaan lentoja,paitsi miljoonilla.En taida enää täältä ostaa mitään.Vaikka edellinen ostos menikin putkeen.Ilmeisesti homma toimii jos ei tosiaan muutoksia tule =(

    • Lentomatkustaja

      Nyt kun eTicket on vaihtanut omistajaa he näyttävät käyttävän Galileo-varausjärjestelmää eikä Amadeusta.

      Galileo-varausnumero on eri kuin laskussa (PDF-tiedostoissa) mainittu varausnumero. Galileo-varausnumero löytyy firman lähettämän sähköpostin tekstistä kohdasta:

      "Jos haluatte tehdä lähtöselvityksen internetissä lentoyhtiön verkkosivuilla, tarvitsette tätä koodia: "

      Varauksen voi tarkistaa täältä em. Galileo-varausnumero
      https://viewtrip.com

      Lentoyhtiöllä on ao. lipuille vielä oma varausnumero, joka selviää viewtrip-palvelusta, eikä näy eTicketin toimittamissa lipuissa. Sillä voi tehdään check-in lentoyhtiön nettisivulla.

      Itselle em. asiat selvisi kokeilemalla.

    • paljon matkustava

      En suosittele käyttämään eticketin kautta lentoa!!Täysin ala-arvoista toimintaa ja huiputusta!

    • asdasd8

      Täysin ala-arvoinen firma. Hinnat muuttuu varausvaiheessa kalliimpaan suuntaan ja sitten lähetetään sähklpostiin ahdisteluviestejä, että maksathan varauksesi vaikka mitään en oel varannut ko. hintakorotuksen jälkeen!

      0/5

    • liian luottavainen..

      Huono kokemus, välttäkää tätä firmaa. Lentokentällä lähtöselvityksessä selvisi, että kaksi lippua viidestä oli mennyt peruutettu tilaan. Jouduimme ostamaan uudet liput aikuisille, että päästiin lasten kanssa reissuun!! Huonoa suomea puhuva palvelunumero on luvannut korvata lippujen hinnat - saa nähdä kuinka käy.

    • Ex eticket asiakas

      Joo, ihan hanurista on koko firma. Yrittävät laskuttaa 40 euroa / lippu siitä hyvästä, kun lentoyhtiö muutti lennon lähtöaikaa. Ala-arvoista palvelua. Ei koskaan enää yhtään lippua tämän putiikin kautta.

    • Lue ehdot tarkkaan

      Kannattaa lukea tarkkaan aina sopimusehdot ennen ja jälkeen lentolippujen oston. Itse en ole lentänyt vuosiin, joten en sen tarkemmin tarkistellut ehtoja, kun varasin kotimaan menopaluun. Ostin turvaksi n. 10 e hintaisen jälkimuutos-palvelun, jonka luulin korvaavan mahdollisen lippujen peruutuksen, mutta nyt kun sitten liput jouduin peruuttamaan kävi ilmi, että liput olivatkin lähtökohtaisesti non-refundable, eli rahaa ei tippunut lentolipuista senttiäkään takaisin; jostain veroista kai tosin saan takaisin parikymppiä.

      Toki omaa typeryyttä ja tietämättömyyttä, mutta eipä tuo nyt varmaan haittaisi e-ticketiä ilmoittaa ostovaiheessa selvästi saako lipuista rahat peruutusvaiheessa takaisin vai ei. Nyt tuo tieto oli haudattu monisivuisen ehtoja sisältävän tekstin sekaan. Soittotilanteessa ei myöskään auttanut huonohkoa suomea puhuva asiakaspalvelija, jonka sanoista ei välillä saanut selvää. En siis toki syytä e-ticketiä tässä, sillä asiakaspalvelijan mukaan lentoyhtiöt pitävät nuo lentolipun rahat, mutta ihan vain näin yleisesti lentojutuista ummikkona suosittelen tarkistamaan tarkkaan ennen maksua lippujen ehdot. Takkiin tuli toki vain n. 70 € lipuista, joten ei tässä nyt konkurssiin mennä, mutta tulevaisuudessa otan kyllä erittäin tarkkaan selvää ehdoista ennen kuin maksan lipuista minkään firman kautta.

      Se pitää vielä mainita, että eticket mainostaa omilla sivuillaan, että lipun oston jälkeen ne voi perua tai niitä voi muuttaa itsepalvelusivuilla, mutta tuolla sivuilla ei kyllä minulla näkynyt minkäänlaista mahdollisuutta tehdä mitään muutoksia lippuihin, ja ainoaksi vaihtoehdoksi jäi soittaminen (tai toki sähköpostikin olisi toiminut). Ehkä nuo muutospalvelut näkyvät eri tason lipuille, mutta näin halvalla kotimaan lennolla mitään muutoksia ei nettisivuilla pysty itse tekemään.

      Se käytänkö tulevaisuudessa eticketiä uudestaan riippuu siitä miten suuri hintaero heidän kauttaan ostetuilla lipuilla on muihin myyjiin. Sinällään en halua myöskään asiakaspalvelua haukkua, sillä ihan hyvin hän osasi hommat hoitaa, mutta en voi kieltää, etteikö itäblokin aksentti tekisi kommunikaatiosta hieman normaalia vaikeampaa. Toki, jos ajattelen vaikka itseni töihin asiakaspalveluun muulla kielellä niin hyvin asiakaspalvelu hommansa hoiti.

    • Sairasloma

      Lipussa luki että matkustajan vaihto maksaa 40€/lippu. Ei onnistunut matkustajan vaihto niin sitten millään, vaikka olisin tuon maksanutkin. Jäi liput käyttämättä vaikka toinen matkustaja oli 1kk etukäteen tiedossa.

    • ei enää eticket.fi

      Itse oatin brasilian sisäiset liput eticketin kautta. Kun halusin vaihtaa pvmää niin onnistui jos päätti ennen klo1530 ja maksoi ennen klo1600. Näin myös tein ja klo 1800 tuli ilmoitus että pitää maksaa vielä 17€. No ei se oo paha mutta jos mä teen kaikki ajallaan ja hinta nousee niin ei se mun vika ole.

    • Ekajavikakerta

      Saas nähdä kuinka meille käy. Varasimme lennot Eticketin kautta. Alkuun kaikki oli kunnossa. Lentoyhtiöltä tuli varausvahvistus jne. Sitten alkoi tapahtua.
      Ensin lentoyhtiö perui paluulentomme syynä että maksu on on hylätty.
      Saimme rahat takaisin kyllä Eticketiltä. Paitsi että eivät palauttaneet 20€ palvelumaksua. Siinäkohtaa varasin lennon uudelleen toistakautta. Nyt sitten menolentomme on peruttu samasta syystä. Soitettuani lentyhtiöön sieltä kerrottiin että lentomme oli maksettu jonkun Efram plaplaa nimisen henkilön mastercardilla jossa on ollut security problem Ja lennonhinta on tällävälin tuplaantunut. Tässä kohtaa otin linjat Etickettiin eilen illalla. Lupasivat selvittää asian ja soittaa minulle maanantaina. Epäilen vahvasti että vastaus tulee olemaan että palauttavat rahat ja thats it. Ja meikäläinen siirtelee hotelleja ja päiviä jne että selviää edes 200€ vahingolla. Lentomme hinta kun kyseisenä päivänä on tällä hetkellä 600€ enemmän kahdelta hengeltä kuin tilatessamme.

      • Ekajavikakerta

        Ja näinhän siinä kävi. Lupasivat rahat takaisin ja siinä se.
        Kaikenkaikkiaan Eticketin töppäilyt alkuperäisten lentojemme varauksissa (maksamisessa) aiheutti sen että meiltä paloi noin 400€ enemmän rahaa kuin alunperin ja olemme 3 päivää muuaalla kuin alunperin suunnittelimme.
        No onneksi on kyse lomasta niin ei niin hirveästi haittaa mutta ei se tietysti kiva ole viime tingassa muuttaa radikaalisti lomasuunnitelmiaan.
        No tämä firma on nyt sitten kokeiltu. Oli sitten viimeinen kerta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe