Tartten vinkkejä....

ongelmia?

Ongelmani on poikaystäväni. Pidän paljon suudelmista ja sellaisesta että istutaan vain vierekkäin sohvalla ja pussaillaan.

Poikaystäväni ei oikein tajua vaikka kertoisin monesti että haluaisin vain välillä viettää aikaani hänen kanssaan tuolla tavalla. Saan korkeintaan pelkkiä pikku pusuja kun haluaisin ja tarvitsisin kunnon suudelmia.
Tuntuu kuin olisin suudelmien puutteessa.

Olen monesti yrittänyt tehdä aloitetta mutta se ei vain lähde kulkemaan..
Mitä minä teen?
Mitkään konstit eivät ole auttaneet.

9

5692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Onhan suuhygienia varmasti kunnossa? Eli peset hampaat kaksi kertaa päivässä ja lankaat hampaat sekä harjaat kielen puhtaaksi. Ennen suutelua olisi myös hyvä syödä pastillia tai purkkaa. Monikaan ei itse tiedosta sitä, että heillä on esimerkiksi ientulehdus tai henki haisee.

• ongelmia

Olen ottanut huomioon eikä se ilmeisesti siitä johdu.Hyvä pointti kuitenkin. olisiko jotain vinkkejä mitä tekisin kun omani ovat lopussa..

• Hmm..........
        ongelmia kirjoitti:

Olen ottanut huomioon eikä se ilmeisesti siitä johdu.Hyvä pointti kuitenkin. olisiko jotain vinkkejä mitä tekisin kun omani ovat lopussa..

Pyydä, jos voisitte pitää esim leffaillan. Sitten elokuvan aikana voisit mennä hänen lähelleen ja koittaa saada pitkiä pusuja :) Tai jos leffan jälkeen vaan jäisitte pötköttelee? Käytä kaikki tilanteet hyväksi! Vaikkapa aamulla kun heräätte mene hänen viereen ja VAADI suudelmia :D!

• peppy1337
        Hmm.......... kirjoitti:

Pyydä, jos voisitte pitää esim leffaillan. Sitten elokuvan aikana voisit mennä hänen lähelleen ja koittaa saada pitkiä pusuja :) Tai jos leffan jälkeen vaan jäisitte pötköttelee? Käytä kaikki tilanteet hyväksi! Vaikkapa aamulla kun heräätte mene hänen viereen ja VAADI suudelmia :D!

alat eka pikkusen hieroo sen munaa ni varmasti tulee pusu ja otat vaikka sitten suihin.

• menee.

Tyttö oli nätti
      kuin västäräkki
      ja tarjosi pojalle suuta
      mut poika oli hulivili luonteeltaan
      ja pyysi tytöltä muuta.

• kauaa jaksa pussailla?

Siinähän käy panettamaan niin pirusti.

• nainen36

Valitettavasti ei taida olla muuta syytä ja selitystä, kuin että sulla on väärä mies :(

Kyllä sellaisiakin miehiä on, jotka nauttivat suutelemisesta yhtä paljon kuin naisetkin, ja voivat jatkaa vaikka tuntikausia. Oikean partnerin kanssa suuteleminen on yksi maailman ihanimmista asioista..!

Mulla oli aiemmin aloittajan kaltainen mies, tai oikeastaan poikaystävä siihen aikaan. Hän ei välittänyt suutelemisesta ollenkaan :( Luulinkin niihin aikoihin, että olen itse huono. Mutta e-hei, hän se oli huono suutelija, eikä varmaan nauttinut siitä itse yhtään.

Kuten sanoin, kun se oikea partneri tähän(kin) hommaan löytyy, niin .. taivas aukeaa.

PS. VOIHAN tietysti olla, että poika ei osaa vielä, ja on paniikissa, kun sulla on selvät sävelet mitä haluaisit. Sinuna kertoisin mahdollisimman selvästi ja kannustavasti millasisista suudelmista Sinä pidät. Kehuen ja kannustaen saat toiselle enemmän itseluottamusta ja ehkä myös tunteen, että hei, täähän on kivaa!!

• siinä sekin

Mahdollisuus, että hän on hieman ujon tapainen tai pelkää ettei osaa suudella.

• Mies 20v

Jos vaan jatkat suutelua "joka" välissä, niin eiköhän poju tajua jossakin vaiheessa että ole "suutelevaa tyyppiä" ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      207
      6619
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      284
      4538
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3595
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      112
      3414
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      258
      2570
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe