Tartten vinkkejä....

ongelmia?

Ongelmani on poikaystäväni. Pidän paljon suudelmista ja sellaisesta että istutaan vain vierekkäin sohvalla ja pussaillaan.

Poikaystäväni ei oikein tajua vaikka kertoisin monesti että haluaisin vain välillä viettää aikaani hänen kanssaan tuolla tavalla. Saan korkeintaan pelkkiä pikku pusuja kun haluaisin ja tarvitsisin kunnon suudelmia.
Tuntuu kuin olisin suudelmien puutteessa.

Olen monesti yrittänyt tehdä aloitetta mutta se ei vain lähde kulkemaan..
Mitä minä teen?
Mitkään konstit eivät ole auttaneet.

9

5598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Onhan suuhygienia varmasti kunnossa? Eli peset hampaat kaksi kertaa päivässä ja lankaat hampaat sekä harjaat kielen puhtaaksi. Ennen suutelua olisi myös hyvä syödä pastillia tai purkkaa. Monikaan ei itse tiedosta sitä, että heillä on esimerkiksi ientulehdus tai henki haisee.

      • ongelmia

        Olen ottanut huomioon eikä se ilmeisesti siitä johdu.Hyvä pointti kuitenkin. olisiko jotain vinkkejä mitä tekisin kun omani ovat lopussa..


      • Hmm..........
        ongelmia kirjoitti:

        Olen ottanut huomioon eikä se ilmeisesti siitä johdu.Hyvä pointti kuitenkin. olisiko jotain vinkkejä mitä tekisin kun omani ovat lopussa..

        Pyydä, jos voisitte pitää esim leffaillan. Sitten elokuvan aikana voisit mennä hänen lähelleen ja koittaa saada pitkiä pusuja :) Tai jos leffan jälkeen vaan jäisitte pötköttelee? Käytä kaikki tilanteet hyväksi! Vaikkapa aamulla kun heräätte mene hänen viereen ja VAADI suudelmia :D!


      • peppy1337
        Hmm.......... kirjoitti:

        Pyydä, jos voisitte pitää esim leffaillan. Sitten elokuvan aikana voisit mennä hänen lähelleen ja koittaa saada pitkiä pusuja :) Tai jos leffan jälkeen vaan jäisitte pötköttelee? Käytä kaikki tilanteet hyväksi! Vaikkapa aamulla kun heräätte mene hänen viereen ja VAADI suudelmia :D!

        alat eka pikkusen hieroo sen munaa ni varmasti tulee pusu ja otat vaikka sitten suihin.


    • menee.

      Tyttö oli nätti
      kuin västäräkki
      ja tarjosi pojalle suuta
      mut poika oli hulivili luonteeltaan
      ja pyysi tytöltä muuta.

      • kauaa jaksa pussailla?

        Siinähän käy panettamaan niin pirusti.


    • nainen36

      Valitettavasti ei taida olla muuta syytä ja selitystä, kuin että sulla on väärä mies :(

      Kyllä sellaisiakin miehiä on, jotka nauttivat suutelemisesta yhtä paljon kuin naisetkin, ja voivat jatkaa vaikka tuntikausia. Oikean partnerin kanssa suuteleminen on yksi maailman ihanimmista asioista..!

      Mulla oli aiemmin aloittajan kaltainen mies, tai oikeastaan poikaystävä siihen aikaan. Hän ei välittänyt suutelemisesta ollenkaan :( Luulinkin niihin aikoihin, että olen itse huono. Mutta e-hei, hän se oli huono suutelija, eikä varmaan nauttinut siitä itse yhtään.

      Kuten sanoin, kun se oikea partneri tähän(kin) hommaan löytyy, niin .. taivas aukeaa.

      PS. VOIHAN tietysti olla, että poika ei osaa vielä, ja on paniikissa, kun sulla on selvät sävelet mitä haluaisit. Sinuna kertoisin mahdollisimman selvästi ja kannustavasti millasisista suudelmista Sinä pidät. Kehuen ja kannustaen saat toiselle enemmän itseluottamusta ja ehkä myös tunteen, että hei, täähän on kivaa!!

    • siinä sekin

      Mahdollisuus, että hän on hieman ujon tapainen tai pelkää ettei osaa suudella.

    • Mies 20v

      Jos vaan jatkat suutelua "joka" välissä, niin eiköhän poju tajua jossakin vaiheessa että ole "suutelevaa tyyppiä" ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe