Mistäpä löytyisi nainen joka kouluttaisi minusta itselleen palvelijattaren? Olen parissa suhteessa yritänyt tuoda tätä puolta itsessäni esille mutta kun näillä naisilla vaan ei ole ollut kiinnostusta pidemän päälle. Olen kyllä saanut hieman oma-alotteisesti pukeutua kotona ja viimeisin jopa määräsi mut pitämään naisten kenkiä kokoajan, jopa ulkona. Mutta sitten kiinnostus taas lopahti eikä sittemmin ole tapahtunut mitään. Olisin valmis jopa 24/7 Valtiatar-orja suhteeseen jos sen Valtiattaren vain jostain löytäisin. Jos ketään naista sattuisi vaikka kiinnostamaan mies jota saa kouluttaa niin laita mailia: [email protected]
Haluaa piiaksi
11
3895
Vastaukset
- lasten leikkiä
Jos todella haluat piiaksi,niin se on kovaa palvelutyötä varhaisesta aamusta myöhään iltaan.Siinä ei piialta kysytä mitään,eikä piialla ole oikeuksia vaan pelkkiä velvollisuuksia Valtiatartaan kohtaan.Kuri on ankara,kiitosta ei tule,rangaistukset eivät ole huvia vaan kärsimystä.Henkinen nöyryytys on jatkuvaa.Pukeutuminen on alentavaa.Minkäänlaista
seksuaalista tyydytystä ei piialle sallita.Siitä pitää siveysvyö huolen.
Terveisin Domina- Menkää hoitoon
Hullu vastaa hullulle.
- palvelusorja
Jos kerran mies haluaa ja pyrkii piiaksi/orjaksi, niin silloin tuollainen kohtelu kuulostaa enemmän kuin asianmukaiselle:o) Itse olisin valmis kyllä tulemaan kyseisillä ehdoilla esim. viikonlopuksi palvelukseenne. Onko minulla mitään mahdollisuutta saada hakea palveluspaikkaa luotanne? Kahleet, kuri, palveleminen ja siveysvyö jne. ovat orjalle jo tuttuja asioita...
- täytetty
palvelusorja kirjoitti:
Jos kerran mies haluaa ja pyrkii piiaksi/orjaksi, niin silloin tuollainen kohtelu kuulostaa enemmän kuin asianmukaiselle:o) Itse olisin valmis kyllä tulemaan kyseisillä ehdoilla esim. viikonlopuksi palvelukseenne. Onko minulla mitään mahdollisuutta saada hakea palveluspaikkaa luotanne? Kahleet, kuri, palveleminen ja siveysvyö jne. ovat orjalle jo tuttuja asioita...
Samalla kun naputtelen tätä viestiä,piikani tekee
make uppia kasvoilleni.Hän on jo tuonnut aamiaisen minulle sänkyyn ja jatkaa aamupuuhiaan hetken kuluttua.Sijaa vuoteeni,huoltaa vaatteeni työpäivääni varten,tiskaa astiat,jne..Sitten lähdemmekin töihimme minä autollani,piika julkisella.Viikonloppu on tulossa,se onkin piialle yhtä helvettiä.Tosin hän nauttii siitä mitä enemmän joutuu raatamaan Valtiattareensa
ankarassa kurissa.
Nautinnollista viikonloppua - Wannabe...
täytetty kirjoitti:
make uppia kasvoilleni.Hän on jo tuonnut aamiaisen minulle sänkyyn ja jatkaa aamupuuhiaan hetken kuluttua.Sijaa vuoteeni,huoltaa vaatteeni työpäivääni varten,tiskaa astiat,jne..Sitten lähdemmekin töihimme minä autollani,piika julkisella.Viikonloppu on tulossa,se onkin piialle yhtä helvettiä.Tosin hän nauttii siitä mitä enemmän joutuu raatamaan Valtiattareensa
ankarassa kurissa.
Nautinnollista viikonloppuaTervehdys. Kertoisiko Rouva lisää miten v:loppu menee...
- siinä vastaa
Menkää hoitoon kirjoitti:
Hullu vastaa hullulle.
Sama ukko siinä vastailee itselleen. Kyllä se jaksaa.
- samaukko
siinä vastaa kirjoitti:
Sama ukko siinä vastailee itselleen. Kyllä se jaksaa.
on täällä useita kirjoittajia, ähäkutti sulle
- palvelusorja
täytetty kirjoitti:
ankarassa kurissa.
Nautinnollista viikonloppuaOlisi enemmän kuin mielenkiintoista saada tietää mitä kaikkea kivaa tämä pieni piika sai tehdä ja kärsiä viikonlopun aikana?
- piika joutui
palvelusorja kirjoitti:
Olisi enemmän kuin mielenkiintoista saada tietää mitä kaikkea kivaa tämä pieni piika sai tehdä ja kärsiä viikonlopun aikana?
tekemään suursiivoksen kodissani.Meni muutaman kerran uusiksi mutta nyt paikat kiiltää.Lisäksi tietysti normaalit kotityöt.Eipä jäänyt piialle aikaa muuhun kuin lyhyihin yöuniin.Palkinnoksi annoin molempina aamuina selkäsaunan.
- palvelusorja
piika joutui kirjoitti:
tekemään suursiivoksen kodissani.Meni muutaman kerran uusiksi mutta nyt paikat kiiltää.Lisäksi tietysti normaalit kotityöt.Eipä jäänyt piialle aikaa muuhun kuin lyhyihin yöuniin.Palkinnoksi annoin molempina aamuina selkäsaunan.
Kyllä tuo kuulostaa silti erittäin hienolta viikonlopulta orjan näkökannasta:o) Olen itse kovasti haaveillut pääseväni jossain vaiheessa jonkun Valtiattaren luo viikonlopuksi niin, että heti saavuttuani perjantaina omat tavarani ja vaatteeni viedään pois lukkojen taakse jotka saan takaisin vasta sunnuntai illalla. Viikonloppu sujuisi sitten erilaisten palvelustöiden/siivouksen jne. parissa. Tietenkin huonosta työstä orjaa rankaistaisiin ja "vapaa-aika" vietettäisiin kahleissa tai lukkojen takana.
Asuuko tämä piikanne vakituisesti luonanne vai on hän paikalla vain tarvittaessa?
- poikapiika
Vain harva nainen haluaa omaa piikaa, vaikka meitä halukkaita piikoja olisi runsaasti tarjolla.
Luulisi, että meistä löytyisi sopiva, josta on helppo kouluttaa mieleisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132