nänni-orgasmi

tissityttönen

Hei miehet. Ja miksei naisetkin.
Milaisista rinnoista pidät? Pidätkö rintojen hyväilemisestä? Kuinka herkkiä naisten rinnat/nännit ovat? Itse saatan saada orgasmin pelkästään sillä, että kumppanini hyväilee rintojani, erityisesti tietysti nännejäni. Puhumattakaan, jos samalla saa suuseksiä.
Olisipa mies, joka jaksaisi ja tykkäisi tissileikeistä!

7

5525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlukku

siis, ihan mahdoton tissifani. Parasta naisessa on kunnon kokoiset tissit ja niissä isot nännit. Niitä kun sitten saa imeskellä ja nuoleskella ja välillä tissejä puristella ja litistellä, niin ei ole riemulla rajoja. Jääpalalla kun nänniä sivelee, miten hienosti se kovettuu ja rypistyy ja tulee kohti, ahh...Ja sitten se huippu, eli kun saa kullilla tissivakoa kyntää, mikä riemu ja autuus...ja lopuksi liraus vaahtoa,, ahha ahh

• jsdhfjks

Tähän liittyen minun onkin pitänyt jo kysyä täällä naisilta, että miksi te saatte rintojen nuoleskelusta niin kovat kiksit? Ainakin ne naiset, joiden rintoja minä olen käsitellyt, ovat ihan vauhkoina tuohon toimintaan. Onko naisten rinnat jotenkin tuntoherkempiä kuin miesten nännit, nimittäin silloin kun nainen on nuoleskellut ja pureskellut meitsin nännejä, en ole tuosta saanut oikein mitään nautintoa. Ja onko tuo tosiaan mahdollista, että nainen saa orgasmin pelkästä tissien käsittelystä?

Ja kyllä, itse olen kovastikin tissien perään. On se aivan mahtavaa, kun saa nuolla ja pureskella turvonneita nännejä, vuoron perään oikeaa ja vasenta, hieroa niitä välillä kämmenillä, taas vähän nuoleskella jne... Se kun näkee, miten nainen siitä nauttii, se tuo kyllä vielä mahtavan bonuksen siihen päälle!

• tissityttönen

erogeeninen aluehan rinnat ja nännit ovat, se tiedetään. erityisesti naisilla. mutta kaipa niissäkin on eroja. ja mihissä, ei kaikki samalla tavalla pidä sitä mukavana ja leikkinä.
        todellakin pelkkien nännien kiihottamisella voi saada aivan mahtava orgasmin. se onkin sitten vähän erilainen kuin muut orgasmit. ja kun rintojen välityksellä kiihottuu tarpeeksi, sitähän vaikka rukoilisi saavansa myös muuta!!!!

• hyväilen

ja suuseksiä samalla, sehän on ihaninta miehelle. Olen vanhempi mies.

• meitä

vaimo ainakin saa ison orkun aina varsinkin ratsastaessaan kun samalla sormeilen hänen nännejään....hohhoijaa kun rupes haluttamaan....

ja nuolemaan olen AINA VALMIS, sitä ei ikinä saa tehdä tarpeeksi

• kiihottuen aina orgasmiin;)

Itse pidän rinnoista niin pienistä kuin ISOISTA. Pidän itse siitä kun saan lähestyä naista takaa päin ottaen rinnoista hellästi kiinni ja laittaen kullin hänen jalkojen väliin niin siinä vasta pulassa ollaan. Ja jokainen nainen tähän asti EI ole siitä valittanut;)

• erik von

Naiset ovat varmaankin enemmän yksilöitä kuin miehet. Matkan varrella olen tavannut kolme naista (tyttöä), jotka saavat orgasmin rintojen hyväilystä. Poikana olin hiukan hämmentynyt, kun opiskelukaveri sanoi, ettei ollut kiinnostunut pimpin hyväilystä, mutta halusi kovasti rintojaan siliteltävän ja sai lopulta orgasmin. Se kesti pitkään ja lopuksi sain itse hoidella oman orgasmini. Aika itsekästä, meistä ei tullut paria. Myöhemmin hän muutti naisen kaveriksi.
        Toinen halusi rintojaan puristeltavan rytmikkäästi koko kädellä. Laukeaminen oli melko nopeata ja hän halusi mielellään rakastelua lusikka-asennossa jälkihoidoksi.
        Kolmas tykkää nännien hyväilystä. Raapimalla, pyörittelemällä ja tietenkin huulilla ja hampailla. Yleensä ei laukea pelkästä rintojen käsittelystä, mutta tarvitsee sen lauetakseen ratsastusasennossa.
        Olen myös pannut merkille paradoksin: mitä isommat ("komeammat") rinnat, sitä tunnottomammat = turhemmat!
        Tunnokkaimmat rinnat oli tytöllä (27v), jonka etumus oli lattea kuin pojalla. Miettikää tätä, kkun arvioitte naisten ulkomuotoa! Yleensäkin todelliset seksipedot ovat melko vaatimattoman näköisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe