Neuvoja pukeutumiseen

ongelmia

Olen noin suurinpiirtein 170/55 kokoinen nuori nainen. Rinnat 75B, vyötärö on about 65-70cm, vatsa jotain 80cm paikkeilla ja lantio 90-95cm. Kyljistä kun kokeilen tosta vyötärön alapuolelta, pistää ikävästi luut silmään ja tuntuu myös, vaikka ihan mukava pömppömaha onkin ja vyötäröltäkin voisi laihduttaa. Lantio ja siitä alaspäin on okei, jalkani ovat kauniin ohuet mutta lihaksikkaat. Kaipaisin neuvoja, miten minun tulisi pukeutua, ettei ylimääräiset kohdat pistäisi niinkään silmään (huom: muotoja varmasti tulee vielä lisää :D).

1

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soulsisters

      Moi!
      Itse olen lähes samanlainen kuin sinä, ainot vaan että 175/55, mutta ajaa lähes saman asian =)
      Voin antaa neuvon joka ei kuuluisi tälle palstalle mutta jooga on hyvä liikuntamuoto, ainakin naisille. Se staattista eli kasvattaa syvimpiä lihaksia joten pitää six packkia, pulleita pakara lihaksia tms. ei pääse muodostumaan vaan syvien lihaksia treenamaalla saa juuri sellaisen suoran pyykkilauta vatsan yms. Tulet sutkajaksi mutta et muskelikkaaksi. Hyvät syvät vatsalihakset parantavat myös ruoansulatusta ja verenkiertoa.
      Eriasia tietty jos haluat lihaksikkaan vartalon.

      No mutta, höpötinpä pitkään. Palataan vaatteisiin.
      Itseäni ei näkyvät kylkiluut haittaa, olen oppinut pitämään niistä. Mutta jos haluat ettivät ne näy niin älä osta kylkien kohdalta mitään kovinkaan tiukkoja vaatteita, myös valkoinen väri tuo niitä enemmän esiin. Kuten itse sanoit jos sinulla on kauniit jalat niin luonnollisesti korostat niitä.
      Hame on siinä parempi kuin housut. Muista kohtuus hameissa, ei liian lyhyt ja kireä mutta ei mikään jättimäinen ja leveäkään. Jos valitset housut niin muista kultainen keskitie. Liian tiukat housut saattavat helposti muuttaa lihakset läskiksi.
      Tai sitten lyhkäset shortsit.
      Yläosissa on hyvä keino viedä katsetta pois etupuolelta käyttämällä paitoja joiden selkä on avonainen, ei kaula-aukko. Ne toimivat usein ihanasti hoikilla ihmisillä. Hoikkien päällä
      myös ne liehuvat "äitiysvaatteet" joita nyt joka kauppa tursuaa näyttävät hyviltä mikäli haluaa korostaa hoikkuuttaan. Niissäkään ei kannata kuitenkaan ampua yli. Ne liian kaapumaiset mallit eivät sovi hoikille, tekevät pullean näköiseksi.

      No, toivottavasti oli jotain apua =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe