En ymmärrä itsekään, ei ymmärrä kukaan mieskään että en vaan kerta kaikkiaan halua rakastella. Haluaisin olla kainoluxin, sylityxin mutta se että minua kosketellaan tuntuu vastenmieliseltä. Kärsin tästä itsekin paljon. En edes masturboi vaikka välineitäkin on...
Kun ei vaan tee mieli
4
1577
Vastaukset
- ja opettele
kirjoittamaan ks. Teinipelle!
- Ahonlaitaaa
Siis mihin hoitoon? Kirjoitusvirheistä sen verran että x:t eivät ole virheitä vaan ovat huviksen vuoksi elävöittämässä kirjoittelua joita tulen jatkossakin käyttämään. Oliko huono päivä?
JK en ole enää teinipelle vaan 49 vee female!
- selvästikin
joko aseksuaali tai sitten sinun hormonitasosi ovat päin seiniä ja sen vuoksi ei himota.
Aseksuaalisuus on samanlainen seksuaalisuuden suuntaus kuin on hetero tai homoseksuaalisuuskin ja kyse ei ole mistään sairaudesta tai ongelmista.
Mutta, jos itse ihmettelet sitä, tai jos olet esimerkiksi aiemmin elämässäsi masturboinut useammin kuin kerran tai pari vuodessa, silloin kyseessä on suuremmalla todennäköisyydellä hormonitoiminnan häiriö (joskus myös jonkinlainen trauma joka on aikaisemmin lapsuudessa koettu) joka pistää sekä elimistön, että siinä samalla myös mielen sekaisin ja keskeyttää seksuaaliset himot.
Ero hormonitoiminnan häiriössä verrattuna aseksuaalisuuteen on nimenomaan siinä että aseksuaali ihminen ei masturboi nuorenakaan paljoa, vaan voi tulla toimeen kerralla tai kahdella vuodessa. Seksiä aseksuaalilla ihmisellä ei tee koskaan mieli, vaikka haluaakin olla toisen lähellä. - Seksi on hieno juttu
Kannattaa hakea apua. Kyllä jotakin puuttuu jos ei lainkaan tee mieli. Onhan tietty kainalossakin kiva olla mutta silti. Olisiko hormonijuttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558